Erasmus+ projekty Keramka se učí v Evropě – KA €

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ICT ve výuce jazyků Mgr. Jana Sochorová Základní škola a Mateřská škola Česká Bělá.
Advertisements

PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Modernizace a inovace vzdělávacího programu diplomovaná dentální hygienistka Modernizace a inovace vzdělávacího programu diplomovaná dentální hygienistka.
ECVET v projektech KA1 odborné vzdělávání a příprava v programu Erasmus+ žádostí o grant.
„MEZIMO“ Podpora znevýhodněné mládeže k posílení pracovní integrace, dalšího vzdělávání či odborné přípravy prostřednictvím mezinárodní mobility Projekt.
7. setkání zástupců krajů Mgr. Marcela Stratilová pracovník pro EV, oddělení mládeže a sportu, KÚOK.
Workshop dne prezentace projektu. Problematika rovných příležitostí patří mezi prioritní oblasti v politice EU. Spadá se tedy i rovnost mužů.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Setkání zástupců 1. ročníků
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Dokument KAP MSK - obsah
Ing. Kateřina Lichtenberková
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Platformy projektu KAP LK
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Německý jazyk Gymnázium Jírovcova 8 Prezentace německého jazyka
Zlepšení metodologických kompetencí učitelů anglického jazyka
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Učitel s rozhledem – žák se šancí
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
Hlavní město praha a integrace cizinců
Projekty pro žáky Art & Design in Our Lives – KA2
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Společenská odpovědnost ve školství
Inspirace pro přípravu projektů do Operačního programu
Příspěvek na konferenci
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola
Řemesla Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel
Program celoživotního učení Comenius
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
UK01-KA
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Představení projektu.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Učitelé, učme (se) bez hranic!
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 3: Internacionalizace
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Gymnázium, Český Krumlov
Národní agentura pro evropské vzdělávací programy
Spolupráce s rodiči a komunitou
XIV. ROČNÍK KRAJSKÉ KONFERENCE
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
Model intenzivní podpory
Vzdělávací program pro širší vedení škol
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
„Místní akční plán II“ (map ii) rozvoje vzdělávání v území ORP Ostrov č. projektu CZ /0.0/0.0/17_047/ Lidická 1407 Ostrov.
Akční plán - plánované společné aktivity
Přijímací řízení v roce uchazeč může pro 1
Model intenzivní podpory
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Model intenzivní podpory
NABÍDKA ŠKOLENÍ CE 2017 / 18 Q2.
Transkript prezentace:

Erasmus+ projekty 2015-2017 Keramka se učí v Evropě – KA1 17 700 € Art & Design in Our Lives – KA2 62 000 € – SUPŠ Karlovy Vary 19 000

Keramka se učí v Evropě Semináře pro nejazykové vyučující: Finsko + Rumunsko – přírodní vědy Velká Británie – umělecké obory Itálie – výpočetní technika Kurzy pro jazykové vyučující: metodicko-jazykové kurzy Německo + Rakousko Malta + Skotsko Kurz pro management – pouze jazykový kurz Malta

Cíle, hodnocení, diseminace Některé z našich cílů: zlepšení jazykových kompetencí pedagogického sboru a vedení zlepšení didaktických dovedností a zvýšení atraktivity výuky, zavedení alternativních metod vyučování hlavně v přírodních vědách a cizích jazycích internacionalizace školy a její zapojení do programu Erasmus+, především projekty partnerství představení nabídky EU v oblasti vzdělávání (žáci, rodiče, veřejnost) Dopad a hodnocení: Dopad na výuku ve škole, ŠVP, žáky a účastníky. Kdo, co a jak hodnotí? Diseminace výsledků: Komu? pedagogický sbor, žáci i budoucí, rodiče, zřizovatel, veřejnost. Jak? webové stránky školy, příspěvky do místních médií, semináře, dny otevřených dveří, výstavy fotografií a autentických materiálů atd.

Art & Design in Our Lives KA2 – projekt spolupráce (školní vzdělávání)

Partnerské školy Střední uměleckoprůmyslová škola, Karlovy Vary – koordinátor a žadatel Secondary Municipal School ToakiDaskalo, Bitola, Makedonie Escola Artística de Soares dos Reis, Portugalsko Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi, Turecko

O projektu: Pro žáky a vyučující uměleckých předmětů – fotografie, oděvní, keramický a grafický design 5 pracovních setkání – každé z nich má své téma např. „Black and white in fashion and graphic design“ TK + PT v Makedonii Zlepšení jazykových dovedností žáků a vyučujících (včetně odborné angličtiny) Spolupráce v mezinárodním týmu a seznámení se s kulturou partnerských zemí atd.

Mezinárodní a národní produkty Webové stránky v angličtině a národních jazycích Blog pro studenty Časopis o umění (elektronický + tištěný) Knihovna výrobků s postupem práce Závěrečná módní přehlídka a výstava výrobků Prezentace „Moje škola“ Moje město“ v angličtině Videa „Jak se vyrábí? Každá země vlastní výrobek (anglické titulky) Minislovník pro studenty s odbornou angličtinou Výstavy produktů po pracovních setkáních

Naše plány Příprava mobilit v rámci KA1 – školní a odborné vzdělávání pro vyučující : stínování, výukové pobyty Představení CLIL a možnosti jeho zavedení v některých předmětech VET mobility pro vyučující a žáky na partnerských školách – odborná praxe buď ve škole nebo ve firmách Nalezení vhodných partnerů pro projekty mezinárodní spolupráce pro ekology a chemiky

Příprava projektu (obecně): 1. Co chceme = cíle projektu – definovat tak, aby projekt byl přínosný jak pro školu, tak i jednotlivé účastníky. Přínos je nutné přesně popsat v přihlášce (krácení mobilit). 2. Organizační tým: koordinátor, (zástupce), vedení, vedoucí předmětové komise podle zaměření projektu např. cizí jazyky, ICT, umělecké obory, účetní atd. – definovat odpovědnost 3. Hledání vhodných partnerů KA2 popř. KA1 - etwinning

Příprava projektu: 4. Typy kurzů/mobilit: Metodické? Jazykové? Odborné semináře? Výjezdy žáků/vyučujících – Kolik? Kam? Proč? 5. Kdo? Výběr účastníků – definovat kritéria výběru např. jazykové znalosti, spolupráce na projektech, úspěchy v soutěžích atd. 5. Jak? Logistické zajištění mobilit: škola nebo externí organizace? 6. Výsledky a dopad na organizaci (žáky, vyučující, změny v ŠVP, pracovní uplatnění atd.) 7. Diseminace a propagace projektu: Jak? Kdo? Kde?

Vlastní přihláška Pečlivě odpovědět na všechny otázky Být stručný ale výstižný, realistický Popsat a obhájit přínos jednotlivých mobilit a aktivit Definovat odpovědnost, spolupráce realizačního týmu, na národní i mezinárodní úrovni (KA2) Nechat si přihlášku přečíst nezávislým člověkem – posuzovatel nevidí do vaší hlavy

Po schválení projektu Spolupracovat s NA – sepsání smlouvy a připsání finančních prostředků trvá min 2-3 měsíce Svolat realizační tým, „osvěžit si“ projekt podle přihlášky, popř. upravit, v případě krácení rozpočtu Informovat pedagogický sbor, zřizovatele, žáky, veřejnost Pracovat na realizaci projektu podle schválené přihlášky

Ing. Blanka Hladíková & Mgr. Martin Tamáš Děkuji za pozornost Ing. Blanka Hladíková & Mgr. Martin Tamáš