Digitalizace výuky Příjemce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Advertisements

CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Rovnice a nerovnice Slovní úlohy VY_32_INOVACE_RONE_15.
VY_32_INOVACE_Mil_II_12 Obvod obdélníku Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Radek Martinák PYTHAGOROVA VĚTA – použití v praxi Zkrátíme si cestu a o kolik? Dosáhne.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Hranoly Jaký je objem stanu? Kolik materiálu se spotřebuje na sloup?
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_010 Šablona: Název školy: Základní škola Panenský Týne Panenský Týnec 166.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_06_Matematika pro 7.ročník_Opakování na čtvrtletní práci - 2.čtvrtletí Téma: Opakování na čtvrtletní.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav AUTOR: Jana Valášková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_FYZIKA TÉMA: Jak měříme elektrickou energii ČÍSLO PROJEKTU:cz.1.07/1.4.00/
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Milena RÁČKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_501_PŘEVODY JEDNOTEK Téma: PROCVIČOVÁNÍ JEDNOTEK.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_13  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICEMI.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Objem a povrch kvádru a krychle
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Desetinná čísla v geometrii - obvod geometrických útvarů
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Opakování na 3. písemnou práci
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
25.1 Druhy a vlastnosti rovnoběžníků II. OBSAH a OBVOD
Opakování na 4.písmenou práci 6.ročník
Obvod a obsah mnohoúhelníků
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autotest.
SLOVNÍ ÚLOHY NA PŘÍMOU A NEPŘÍMOU ÚMĚRNOST
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Sčítání desetinných čísel
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_13_MII_PYTHAGOROVA VĚTA
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Marie.
SLOVNÍ ÚLOHY O SPOLEČNÉ PRÁCI
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Autor: Ing. Jitka Michálková
Příprava na 1. čtvrtletní písemnou práci
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
VY__III/2__INOVACE__161 Režim dne školáka.
DIGITÁLNÍDIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
PŘÍMÁ ÚMĚRNOST - TROJČLENKA
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
VY_32_INOVACE_Sib_II_07 Řešení slovních úloh 1
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Slovní úlohy řešené rovnicemi nebo soustavami rovnic
Obvody a obsahy obrazců
Slovní úlohy na dělitelnost
POMĚR VE SLOVNÍCH ÚLOHÁCH
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Geometrické tvary
Mgr. Veronika Vaňousová
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Transkript prezentace:

Digitalizace výuky Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.1.05/02.0010 Název projektu Digitalizace výuky Číslo prioritní osy 1/1.1 Předmět Matematika Téma Zlomky a slovní úlohy Ročník sedmý Autor Mgr.Zdeněk Provazník

Mgr. Zdeněk Provazník ZŠ Třebechovice pod Orebem Zlomky a slovní úlohy Mgr. Zdeněk Provazník ZŠ Třebechovice pod Orebem

Sklenář zasklil za 6 hodin 18 stejných oken. ZOPAKUJ! slovní úloha: zápis, řešení + zkouška odpověď Sklenář zasklil za 6 hodin 18 stejných oken. Jaký čas věnoval zasklení 1 okna? ŘEŠENÍ: 18 oken …………….. 6 hodin 1 okno ……………. x hodin 1 oknu věnoval 20 minut.

V MŠ dostalo každé dítě dopoledne l mléka, odpoledne další l mléka. Kolik l mléka spotřebovalo za 1 den 15 dětí? dopoledne ………… l odpoledne ……….. l 1 den ………… [ l ] Za 1 den bylo spotřebováno mléka.

Zahradní hadicí proteče za 1 minutu l vody. Kolik litrů proteče hadicí za minuty? 1 min ……………. …………… [ l ] Hadicí proteče .

Vypočítej, o kolik je větší obsah obdélníku s rozměry cm a cm než obsah čtverce o straně cm. obdélník : a = čtverec: a = b = Obsah je větší o

K výrobě jedné kruhové obruče je třeba m páskové oceli K výrobě jedné kruhové obruče je třeba m páskové oceli. Kolik obručí se vyrobí z páskové oceli dlouhé 20,25 m ? 1 obruč ……. pás.ocel …… 20,25 m = Obručí se vyrobí 9.

Jakou částí dne je : a) 4 hodiny b) 18 hodin c) 21 hodin d) 6 hodin a) 4 hodiny = b) 18 hodin = c) 21 hodin = d) 6 hodin =

Petr utratil na školním výletě ze 168 korun. Jeho bratr Honza utratil ze stejné částky. Kdo z bratrů utratil méně a kolik? Petr …… bratr Honza …… Petr utratil 144 Kč a Honza 126 Kč. Petr utratil více než Honza.

Kolik trubek dlouchých m se spotřebuje na kanalizaci dlouhou 15 m ? 1 trubka …………. kanalizace ……….. 15 m

Do polévkové naběračky se vejde l Do polévkové naběračky se vejde l.Pro kolik osob vystačí 5 l polévky, když každý dostane 1 naběračku? 1 naběračka ……… polévka ………… 5 l