Modul ateliéru animace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seznámení s prostředím programu
Advertisements

INOVACE UMĚLECKY ZAMĚŘENÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ V OBLASTI MULTIMEDIÁLNÍ TVORBY „UMĚNÍ A MULTIMÉDIA“ INOVACE UMĚLECKY ZAMĚŘENÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ V OBLASTI.
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
 Vybraný scénář : Observe and create a resource  Třídy: 2.A a 3.B  Věk žáků: let  Vyučovací předmět: španělský jazyk (úroveň A1 – A1+)  Téma/
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Pomůcka pro tvorbu prezentací závěrečné a diplomové práce
ZŠ a MŠ Frenštát pod Radhoštěm, Tyršova –2011 Letem ke klíčovým kompetencím aneb Pohádkou o Raškovi to nekončí Projekt je realizován v rámci Operačního.
Filmové vizuální efekty
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
MULTIMEDIÁLNÍ GRAFICKÁ TVORBA
Komenský by se radoval aneb škola hrou
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy.
Elektronické prezentace Jiří Fejfar Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí - na závěr (pokud je nutno.
IT Začátečníci Modul 5 MS POWERPOINT.
Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava Inovace výuky odborných předmětů na bázi řízení projektu Jana Šarmanová Libor Holub Radoslav Fasuga.
KANCELÁŘSKÝ BALÍK. KANCELÁŘSKÝ BALÍK je program, s jehož pomocí lze vytvářet PREZENTACE.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01C13 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření březen.
Problémy e-learningu. E-learning: Přehled problémů PROBLÉMY 1.Technologie e-learningu (Technologie počítačové výuky a učení) 2.Technologie distribuce.
Počítačová 3D grafika Daniel Beznoskov, 1IT A.
PowerPoint II. Miroslav Lorenc.
Obrázky poskytla firma Complex,
Obhajoba maturitní práce
VY_32_INOVACE_FOTF11260ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Power Point– úvod Ing. Bohumil Bareš.
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Vysoká škola ekonomická fakulta.
Animace Moderní počítačové aplikace. Animace Lidské oko je přitahováno pohybujícími se objekty Animace nejen přitahuje pozornost, ale slouží i jako prostředek.
Miroslav Smyčka Portfolio činností.
Počítačová grafika.
Výukový program:Obchodní akademie Název programu: Program PowerPoint Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
BUDOUCNOST JMÉNEM SILVERLIGHT. ZKUSME TO TAKY! BÁRA TO DOKÁŽE DŮVOD VZNIKU HLAVNÍ ÚKOL CELKOVÉ POJETÍ.
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Kristýna Horná, Libor Krsek, Martin Seko a další z GML.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Atmosféra – rychlost záběru VY_32_INOVACE_Mul4r0112Mgr. Jiří Mlnařík.
Informační a komunikační technologie PowerPoint
Jak vytvořit prezentaci Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy Navigace.
Použití počítačů.
Přechody a animace VY_32_INOVACE_7C21. Pravidlo Důležitý je obsah prezentace, přechody a animace mají být příjemným, nikoliv rušivým doplňkem! Nekombinovat.
Vytvořila firma: A-B Spektrum, počítačové a vzdělávací kurzy Navigace.
Jak to, že film se skládá ze spousty obrázků?
Budování atmosféry multimediálního díla
Návrh a implementace algoritmu SLAM pro mobilní robot
RNDr. Jana Matesová Obsluha počítače, tvůrce počítačové grafiky, videa a tvůrce webových stránek Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím.
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
vytvořili: Nicolas Ullmann, Ondřej Coufal garant: Jana Ullmannová
2D grafika Jak pracuje grafik s 2D daty Fotografie Statické záběry
OBSAH SEMINÁŘE Č.2 : Rozbor sledované pohybové jednotky
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Kristýna Horná, Libor Krsek, Martin Seko a další z GML.
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
25. září 2012 Hotel Mlýn Vílanec Zpracování videozáznamů Metodika v anglickém jazyce reg. č. CZ.1.07/1.3.50/
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Obce v pohybu? Na webu! Vybrané poznámky k tvorbě videofilmů Seminář Parádní web 2013 úterý 21. ledna 2014.
VY_32_INOVACE_ MOVIE MAKER Příručka pro tvorbu prezentací z obrázků a fotografií.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_043.ICT.13 Práce s předlohou snímku.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Grafické editory Číslo DUM: III/2/VT/2/3/52 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
Panel úloh.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Možnosti audio-vizuálních aplikací v IS MU Mgr. Jitka Daňková
Název projektu: Isle of Dogs (Psí Ostrov)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Druhy kompozic
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
Název projektu: „NEBOJME SE TECHNIKY" výukové programy pro rozvoj technické gramotnosti žáků ostravských.
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Práce návrháře.
Tvorba a zveřejňování e-publikací na Masarykově univerzitě
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Multimediální technika – úvod
Transkript prezentace:

Modul ateliéru animace

Radek Smetana - vedoucí ateliéru animace Vzdělání Bakalář na ČVUT – Fakulta elektrotechnická Magistr na FAMO – Ateliér animace Magistr na ČVUT – Fakulta elektrotechnická Práce jako freelancer Webové videa a reklamy – celá tvorba Pořad pro hvězdárnu (fulldome) Dříve i programování

Radek Smetana - vedoucí ateliéru animace Používání programů ( Photoshop, After Effects, Maya ) Technické zvládnutí 2D a 3D animace Zvládnutí celého produkčního řetězce anim. Filmu Triky do filmu - VFX / SFX(visual / special effects) --------- Klíčovací pozadí (blue / green screen) Motion capture Stereoskopie PC hry Fulldome a VR Rigging Skripty

Martin Otevřel - vedoucí ateliéru animace Výtvarné návrhy Vyprávění Kompozice Scénář Animační workflow Režie Klasické techniky animace Vyjadřování pohybem

Tvorba ateliéru 2D animovaný film Loutkový film 3D animovaný film v PC Plošková animace Kreslenka Motion grafika Loutkový film 3D animovaný film v PC Vizuální efekty Dosazení atmosfér Dosazení pozadí Dosazení 3D modelů atp

Možnost spolupráce ostatních oborů Tvorba námětu a scénáře Dramaturgie Kompozice ve storyboardu Asistence u svícení a záznamu loutkového filmu Svícení klíčovacího pozadí Kamera u 3D animovaného filmu STŘIH ZVUK PRODUKČNÍ a PROPAGACE (zanedbávaná)

Možnost spolupráce ostatních oborů Propracovaný každý záběr, vlastně každý frame Každý záběr dá práci, musí být promyšlený Minimalizace záběrů a jejich délek, které se ve střihu vyhodí Práce se zvukem a jeho rozmyšlení – celý vzniká synteticky

Možnost spolupráce animátorů Úvodní titulky Nadpis Závěrečné titulky Videoklip Neviditelné triky ( retuše, dosazování pozadí ) Viditelné triky ( výbuchy a kouře, virutální objekty a prostředí ) Rekvizity, fotomontáže atp. Kombinovaná forma ( rozdělení filmu na hrané a animované části )

Možnost spolupráce animátorů Často přizváni až k hotovému Hodně práce navíc Méně kvalitní / nemožný výsledek Neprofesionální přístup VFX supervisor je běžná profese Konzultace scénáře – možnosti technické a finanční, vymyšlení trikových záběrů Příprava záběru – zajištění potřebné techniky Sbírání dat na place – opět dle triku, proto je vhodná přítomnost supervizora Respektovat, co potřebuje Samotná postprodukce

Navázání spolupráce Studenti mezi sebou Napsat na smetana.radek@gmail.com Předrealizační porada Popsat projekt na Cubeweb Důležitá je Komunikace - stejná vize, dodání podkladů Nadchnutí pro projekt – že to má smysl

Cubeweb http://smetna.filmovka.cz Možnost zadávat náměty Má smysl dělat menší portfolio animátorů?

Studenti animace Dle webu Ukázky prací

Animování Překreslení Úprava stávajícího Klíčové snímky Motion capture Počítačová simulace

Sběr dat (pro 3D) Referenční fotografie (návody, rozložení, inspirace, reference, scan) Mapky se vzdálenostmi Podkladové fotografie (textury, mattepaiting) Enviromentální mapy Značky / markery Informace o kameře SFX (special effects)

Obecné rady na závěr Dělejte věci navíc Hodně se seznamujte škola je o dobrovolné náplni, udělat povinné minimum nestačí Hodně se seznamujte Kontakty ze školy jsou esenciální (když nejdete do velké firmy) Víte, s kým se vám dobře pracuje a proč nemůžete pracovat s nějakým typem lidí Učte se od ostatních Točte vtipné filmy Všichni jsou vážní a zamyšlení

Děkuji za pozornost