SOCIÁLNÍ MARKETING doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VZNIK A VÝVOJ PROJEKTU Mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět Projekt Vzdělávání o lidských právech s použitím dokumentárních.
Advertisements

Další zdroje příjmů pro ICM. Hlavní důvody realizace Analýzy nestátního neziskového sektoru  Efektivní komunikace s neziskovými organizacemi – uvnitř.
Dobrovolnictví v Soběslavi Akce je součástí projektu NSZM ČR „Dobrovolnictví a veřejná služba v obci - jak na to?“ podpořeného finančními prostředky z.
Odborná diskuze o prevenci konzumace alkoholu mladistvými v Plzni Ing.Aleš Průša.
Sociodemografická analýza Výzkum potřeb uživatelů Prostějov.
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
Rozdíly a interakce veřejné služby a dobrovolnické služby Mgr. Petr Beck Odbor rodiny a dávkových systémů Ústí nad Labem
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vznik  jeden z výstupů projektu „Vytvoření střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb v Prostějově“  realizace byla zahájena  v pěti.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Pobytové středisko Zastávka
Příspěvek k problematice sociálního začleňování v ČR Zuzana Zajarošová, MPSV
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vzdělávání pedagogů v oblasti prevence úrazů dětí
1 Kulatý stůl k financování primární prevence rizikového chování Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
Je dnes dětství bezpečné. (Subjektivní zkušenost dět
Všeobecná deklarace lidských práv
Transformuje Kraj nebo kraj ?
O.s. PREVENT působí v Jihočeském kraji od roku 1999 na poli protidrogové prevence a vzdělávání. Zastřešuje několik zařízení a projektů. Mezi jinými i Kontaktní.
MARKETINGOVÝ MIX.
Metodický a supervizní seminář k praxi III. 4. září 2012.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název: Inovace.
SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Tématické okruhy pro předkladatele projektů podpory zdraví Státní zdravotní ústav 2014.
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-209
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44-207
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
Ekonomika veřejného sektoru
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová, Ph.D. č.d.634.
Metodický pokyn k primární prevenci sociálně patologických jevů u dětí, žáků a studentů ve školách a školských zařízeních 2007.
Bydlení českých seniorů a nedořešené problémy Ing. Milan T a r a b a předseda Sdružení nájemníků ČR.
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE STATUTÁRNÍHO MĚSTA JIHLAVY DO ROKU 2020 VYHODNOCENÍ VLIVŮ NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ A SOUSTAVU NATURA 2000.
N ÁRODNÍ CENTRUM BEZPEČNĚJŠÍHO INTERNETU „Nebezpečí číhá všude“ workshop Brno 2011.
MINISTERSTVO OBRANY ČESKÉ REPUBLIKY. SYSTÉM VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI PRIMÁRNÍ PREVENCE RIZIKOVÉHO CHOVÁNÍ PERSONÁLU REZORTU MINISTERSTVA OBRANY Praha, červen.
Prevence sociálně patologických jevů. Prevence  Prevence (z lat. praevenire, předcházet) znamená soustavu opatření, která mají předcházet společensky.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Praha, 5. prosince 2014 Nestlé podporuje mladé. Nestlé: jednička celosvětově i lokálně Tržby ČR&SR 2013Zaměstnanci ,3 mld CZK ,6 Světové.
MA-G 21 Konference pro podnikatelský sektor Náměšť nad Oslavou 15. října 2012 Petr Holý.
1 FoRS – České fórum pro rozvojovou spolupráci Seminář Rozvojová spolupráce měst a obcí, Marie Zázvorková.
SOCIÁLNÍ MARKETING Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Národní politika BOZP a příprava Národního akčního programu BOZP pro období konference Společně bezpečně v EU – Partnerství v prevenci rizik.
N ÁSTROJE ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ŘÍZENÍ ÚŘADU Společenská odpovědnost úřadu.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_TOMAS_VASATA_LIDSKA_PRAVA_LZPS_11 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie.
Aktualizace Strategie rozvoje Moravskoslezského kraje (SRK) Jednání pracovní skupiny č. 3 Návrh nové struktury specifických strategických cílů
PROTIDROGOVÁ PREVENCE Násilí Zpracovala: Mgr. Bc. Eva Franzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Občanské vzdělávání Mgr. Ondřej Matějka. Metodický výklad k výzvě Hodně aktivit – jeden princip Občanské vzdělávání má podpořit občany ve schopnosti vystoupit.
Ekonomika veřejného sektoru František Svoboda, Konzultační hodiny: čtvrtek, 13-15, kancelář 414
Zdravotní plán Města Jihlavy Ing. Soňa Krátká Koordinátorka PZM a MA
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Útvar pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie a vyšetřování Útvar pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie.
Projekt Jihlava Zdravé město.  město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007  politikem zodpovědným za PZM a MA21 je náměstkyně.
Subjekty a objekty veřejných politik
Marketing sportu bp 2086.
Dotace Olomouckého kraje v roce 2017
Ekonomika veřejného sektoru
Michal Šperling - EUREDIS
Zhodnocení období 2005 – 2008 v oblasti školství a sportu
Ekonomika veřejného sektoru
Ekonomika veřejného sektoru
Ing. Stanislava Správková
Vyhodnocení dotazníkového průzkumu CSR
Školská sociální práce
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Příprava občanů k obraně státu …
Prorodinné aktivity Olomouckého kraje
Transkript prezentace:

SOCIÁLNÍ MARKETING doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44 - 207 e-mail: bacuvcik@fmk.utb.cz www.bacuvcik.com

Podmínka k zápočtu Prezentace na semináři - analýza sociálních marketingových kampaní ve zvoleném oboru nebo Seminární práce na stejné téma Něco ke čtení: Bačuvčík, R., Harantová, L. Sociální marketing Bačuvčík, R., Harantová, L. Sociální marketingové kampaně v Česku I. - III. Bačuvčík, R. Marketing neziskových organizací Harantová, L. Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty Kotler, P., Roberto, N., Lee, N. Social Marketing Weinreich, N-K. Hands-on Social Marketing

Témata kampaní Prevence rakoviny Prevence AIDS Prevence dalších nemocí (cukrovka, žloutenka, nemoci srdce a další) Psychické zdraví Poruchy příjmu potravy Proti kouření Proti drogám Proti nadměrnému pití alkoholu (vč. alkohol a mladiství) Zdravý životní styl (zdravé stravování, vyvážený životní styl) Prosazování sportovních aktivit (děti, dospělí) Bezpečnost silničního provozu Bezpečnost na železnici Bezpečnost na kole Bezpečnost chodců Bezpečnost při práci Nebezpečí úrazů Jednání v mimořádné situaci (první pomoc, nahlášení policii, hasičům apod.) Bezpečnost v domácnosti (vč. ochrany majetku) Bezpečnost ve veřejném prostoru (vč. majetku – např. zabezpečení automobilu) Bezpečnost na internetu (vč. kyberšikany apod.) Protipožární ochrana

Témata kampaní Práva dětí (vč. ohrožení – dětská práce, šikana, týrání) Práva žen Práva seniorů Práva národnostních menšin Práva sexuálních menšin Domácí násilí Rasismus a xenofobie Rasismus ve sportu Imigrace a integrace imigrantů Práva zaměstnanců Práva zdravotně postižených (fyzicky, mentálně, vč. jejich sportovních aktivit) Problematika chudoby Lidská práva v globálním měřítku (mučení vězňů, trest smrti, obchod s lidmi, práva žen v muslimských zemích, chudoba a hladomor, svoboda slova atd. - jedna nebo více oblastí) Podpora vzdělávání Ohrožování životního prostředí, znečištění přírody Čistota životního prostředí (odhazování odpadků, úklid po psech apod.) Třídění odpadu Ochrana zvířat Vegetariánství, veganství Biopotraviny

Témata kampaní Spotřeba energie Omezování dopravy (vč. propagace cyklodopravy) Dárcovství krve, kostní dřeně Dárcovství orgánů Dárcovství (finanční, hmotné) a dobrovolnictví Pomoc potřebným Humanitární pomoc Protiválečné kampaně Podpora kultury Ochrana památek Podpora pěstounské péče Korupce Hazard Ochrana národních zájmů Vandalství Všímavost lidí (ochota nahlásit problémové chování apod.) Prosazování náboženských myšlenek Prosazování politických myšlenek, ideologií Kampaně proti globalizaci, kapitalismu Kampaně proti fašismu, komunismu Antikomerční aktivismus Kampaně měst, krajů a státu prosazující určité (nepopulární) politické rozhodnutí

Témata kampaní Hnutí veřejnosti proti (nepopulárním) politickým rozhodnutím Podpora mezinárodní spolupráce Zájmy zaměstnanců (odbory, platy, podmínky) Ochrana autorských práv Podpora regionálních pěstitelů Role celebrit v sociálním marketingu Tabu v sociálním marketingu Interkulturní rozdíly v sociální reklamě Jiné téma.....

Osnova seminární práce 1. Shromážděte příklady alespoň 2 tuzemských a 1 zahraniční kampaně z dané oblasti (včetně konkrétních ukázek, nejlépe aktuálních, z poslední doby). 2. Očekává se analýza, nikoliv pouze popis - jaké byly cíle jednotlivých kampaní, cílové skupiny, byly vzhledem k tomu komunikační prostředky použity adekvátně? 3. Pokuste se získat také informace o „ceně“ kampaně - kdo ji financoval, jaké přínosy měla pro cílovou skupinu, jak se podařilo naplnit cíle kampaně (včetně evaluačních průzkumů), jaký byl ohlas (včetně případných ocenění). 4. Cílem je kampaně porovnat a definovat, v čem spočívají specifika sociální marketingové komunikace ve vybrané oblasti.

Další podmínky: prezentaci je potřeba odprezentovat na hodině a poslat mailem na bacuvcik@fmk.utb.cz vodítkem k tomu, jaké informace o kampaních by v prezentaci měly být obsaženy, je Protokol (viz web) prezentace na cca 10 minut, moderovaná diskuze kdo nestihne prezentovat, odevzdá seminární práci na stejné téma v rozsahu cca 5 stran