Pracovní skupina Modernizace vozového parku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
UDRŽITELNOST v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Advertisements

Integrovaný operační program – Administrace projektové žádosti a nejčastější chyby v projektových žádostech Ing. Lucie Vopěnková.
VÝROČNÍ KONFERENCE,,Operační program Rybářství příležitost pro produkční rybáře“
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4.patro Ing. Tomáš Jeřábek.
Medzinárodná konferencia 04. a , Hotel pod zámkom, Bojnice.
Seminář ITI PMO pro MŠ a ZŠ Středočeský kraj Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy 13. června 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Excelentní výzkum Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
Integrovaná strategie rozvoje Brněnské metropolitní oblasti pro uplatnění nástroje ITI Jan HOLEČEK Kancelář strategie města Magistrát města Brna Regionální.
1 Název projektu: Pořízení trolejbusů MDPO, a.s..
Integrované nástroje v IROP Seminář k realizaci IPRM v IOP Praha.
JUDr. Olga Letáčková Aktuální stav a strategie pro období Roztoky u Prahy ROP Střední Čechy.
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky Praha- Dotační možnosti a aktuální výzvy.
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Gramotnosti Praha, 9. února 2016 Mgr. Jakub Krátký.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Seminář pro žadatele Výzva č. 32/ Fyzická revitalizace území 22. ledna 2013 Olomouc.
ITI Pražské metropolitní oblasti. ITI - nový nástroj Evropské komise - Výchozími dokumenty jsou Strategie EU 2020 a návrhy nařízení Evropské komise -
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Ing. Irena Havlová Praha, 8. února 2016.
IPRM Kladno-Kročehlavy Aktuální stav realizace IPRM
Integrovaný regionální operační program – obecný úvod, hodnocení Pardubice Ing. Markéta Kupcová Centrum pro regionální rozvoj České republiky.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témat a mezipředmětových vztahů.
Praha Praha VÝROČNÍ KONFERENCE K PODPOŘE SNIŽOVÁNÍ ENERGETICKÉ NÁROČNOSTI BYTOVÝCH DOMŮ V ČR INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Integrovaná strategie rozvoje Brněnské metropolitní oblasti pro uplatnění nástroje ITI – aktuality, harmonogramy Regionální stálá konference Jihomoravského.
Pracovní skupina Dopravní systémy a telematika
Pracovní skupina pro předškolní vzdělávání
Rozvoj území a demografický výhled
Pracovní skupina Protipovodňová opatření
Snídaně starostů , Jedlí
Seminář ITI PMO pro MŠ a ZŠ
Individuální projekt OP VVV
Oddělení politiky a strategií ŽP Podpora MŽP v oblasti čisté mobility SUMP – Olomouc Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií.
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Bezpečnost dopravy a cyklostezky v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Pracovní skupina RSK pro dopravu Informace o výzvách IROP
Pracovní skupina Cyklodoprava
Pracovní setkání starostů SO ORP Kladno
Nové Výzvy Národního programu životní prostředí Vazba na PZKO
Informace o výzvě pro školy
Pracovní skupina Terminály veřejné dopravy
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Další výzvy ve Specifickém cíli 3.3 IROP Regulační plány
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Strategie ITI plzeňské metropolitní oblasti
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
16., 21. a , 9:00 Krajský úřad Ústeckého kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Pracovní skupina Terminály veřejné dopravy a P+R
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU
Pracovní skupina Parkoviště P+R
Výzvy k předkládání žádostí o podporu MAS Podhorácko - IROP
Oddělení politiky a strategií ŽP Podpora MŽP v oblasti čisté mobility SUMP – Olomouc Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií.
Pracovní skupina Silniční infrastruktura II.
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ 11. jednání Řídicího výboru IPRÚ
Podpora infrastruktury městské drážní dopravy z OP Doprava
ITI Ústecko-chomutovská aglomerace
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ 13. jednání Řídicího výboru IPRÚ
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Centrum pro regionální rozvoj České republiky Územní odbor IROP pro Kraj Vysočina prezentace v rámci semináře „Dotační příležitosti pro obce na rok.
IROP SC VZDĚLÁVÁNÍ Centrum pro regionální rozvoj České republiky
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
Výzva č. 3 MAS Nad Prahou – IROP – Místa setkávání a řešení krizí
Pracovní skupina Předškolní vzdělávání II.
Seminář k 2. výzvě OPZ Prorodinná opatření
Transkript prezentace:

Pracovní skupina Modernizace vozového parku Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy 24. srpna 2017

Program Úvodní slovo a představení odborníků Proces hodnocení Aktuální stav Další postup

Integrovaná strategie pro ITI PMO Integrovaný nástroj pro nové programové období Specifikace čerpání prostředků z ESI fondů na území PMO Specifikace aktivit pro danou oblast, ale nejedná se o „změkčování“ podmínek nastavených IROP Důraz na „územní integrovaný přístup“

Proces schvalování projektů

Zapojení zprostředkujícího subjektu

Předložené projektové záměry Projektové záměry za cca 156 mil. Kč (příspěvek Unie) Hlavní problémy u přijatých PZ Chybějící název projektu a info zdroj u indikátorů Specifikace linek vybavovaných novými autobusy Zajištění udržitelnosti projektu Riziko – neplnění či vypršení Smlouvy o závazku veřejné služby

Předložené projektové záměry Název Žadatel Termín realizace projektu CZV Podpora Unie 7 48 01 - Počet nově pořízených vozidel pro veřejnou dopravu 7 51 10 - Počet osob přepravených veřejnou dopravou (počáteční/cílová hodnota) 3 61 11 - Množství emisí primárních částic v rámci podpořených projektů (počáteční/cílová hodnota) BUS CNG Kladno 2017 ČSAD MHD Kladno 6/16-6/18 100 000 000,00 Kč 85 000 000,00 Kč 14 10 000 000/12 000 000 384/1 Nákup nízkopodlažních autobusů s pohonem CNG - ČSAD Střední Čechy, a.s. ČSAD Střední Čechy 5/18-2/19 84 280 000,00 Kč 71 638 000,00 Kč 1 285 000/1 297 850 5,229/1,240

Alokace opatření ITI (vozidla) Opatření 1.4.2 Strategie ITI (Modernizace vozového parku ve veřejné dopravě) Celkové způsobilé výdaje 180 000 000 Kč Příspěvek Unie z EFRR 170 000 000 Kč Alokace výzvy nositele ITI č. 9 Příspěvek Unie 85 000 000 Kč (50 % celkové alokace na opatření)

Opatření 1.4.2 Strategie ITI (Modernizace vozového parku ve veřejné dopravě) Indikátor Opatření 1.4.2 Předložené PZ Počet nově pořízených vozidel pro veřejnou dopravu (ks) 30 28 Počet osob přepravených veřejnou dopravou (osoby/rok) 27 500 000 (celý SC 1.2) 13 297 850 Množství emisí primárních částic a prekurzorů sekundárních částic v rámci podpořených projektů (t/rok) 2,01 2,24 Alokace EFRR 180 000 000 Kč 156 638 000 Kč

Posouzení souladu PZ se strategií ITI PMO Výkonný tým nositele Kontrola předložených projektových záměrů Předloženy 2 projektové záměry oba PZ byly před konáním pracovní skupiny vyhodnoceny v souladu se Strategií ITI dle kritérií ŘV ITI PMO V případě neúčasti žadatele na PS, může dojít k nesplnění kritéria Předkladatelé prokazatelně připravovali projektový záměr v koordinaci s nositelem ITI PMO.

Posouzení souladu PZ se strategií ITI PMO Cíl pracovní skupiny Vytvořit konsenzem takový soubor projektů, který naplní parametry výzvy (při využití alokace výzvy a splnění indikátorů) Výzva nositele vyhlášena na 50 % alokace opatření, možnost doporučit ŘV ITI PMO navýšení alokace ve výzvě č. 9 na 100 % alokace – umožnit financovat oba předložené projektové záměry, které dohromady naplňují alokaci a indikátory celého opatření

1) BUS CNG Kladno - 2017 Nákup vozidel na alternativní pohon CNG splňující evropskou emisní normu EURO VI Nákup 10 ks autobusů standartní délky a 4 ks velkokapacitních (kloubových) autobusů, bezbariérových Předpokládaná kapacita vozidel 1 310 cestujících Hodnota indikátoru 74801: 14 ks Hodnota indikátoru 75110: 12 000 000 osoby/rok Hodnota indikátoru 36111: 1 t/rok Výše požadované podpory z EFRR: 85 0000 000 Kč

2) Nákup nízkopodlažních autobusů s pohonem CNG – ČSAD Střední Čechy a 2) Nákup nízkopodlažních autobusů s pohonem CNG – ČSAD Střední Čechy a.s Nákup nízkopodlažních autobusů low-entry s pohonem CNG Minimální souhrnná kapacita pořízených vozidel bude 980 míst Hodnota indikátoru 74801: 14 ks Hodnota indikátoru 75110: 1 297 850 osoby/rok Hodnota indikátoru 36111: 1,24 t/rok Výše požadované podpory z EFRR: 71 638 000 Kč

Hodnotící kritéria ZS ITI (vozidla) Kritéria formálních náležitostí pro integrované projekty ITI Pražské metropolitní oblasti Obecná kritéria přijatelnosti Žádost o podporu odpovídá projektovému záměru, ke kterému vydal své vyjádření Řídicí výbor ITI Pražské metropolitní oblasti. Žádost o podporu a projektový záměr se shodují v údajích: žadatel, popis projektu, hodnoty indikátorů. Hodnoty indikátorů v žádosti o podporu jsou stejné jako hodnoty indikátorů uvedené v projektovém záměru nebo jsou vyšší či nižší max. o 5 % a tato změna je popsána a zdůvodněna. Zároveň výše dotace z EU v žádosti o podporu nepřevyšuje částku uvedenou v projektovém záměru. Projekt bude realizován na území Pražské metropolitní oblasti, vyjma území hl. m. Prahy. Projekt bude realizován na území Pražské metropolitní oblasti, vyjma území hl. m. Prahy. Ve SC 1.2 IROP u aktivity Nízkoemisní a bezemisní vozidla bude minimálně 70 % ujetých vozokilometrů realizováno na území Pražské metropolitní oblasti, vyjma hl. m. Prahy

Hodnotící kritéria ZS ITI (vozidla) Specifická kritéria přijatelnosti Vozidla, nakupovaná pro veřejnou dopravu, jsou upravená pro přepravu osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Kritéria věcného hodnocení Minimálně 25 bodů (max. 50 bodů) Realizace projektu přispěje ke snížení emisí polétavého prachu do ovzduší Projekt je navržen k realizaci v rámci systému integrované dopravy Projekt přispěje k podpoře železniční nebo autobusové dopravy v Pražské metropolitní oblasti Projekt přispěje k podpoře autobusové dopravy přejíždějící hranice Prahy Vozidla pro veřejnou dopravu pořízená v rámci projektu jsou vybavena systémy pro informování cestujících

Další postup Jednání ŘV ITI PMO – 27. září Vydání vyjádření ŘV ITI PMO – do 6. října 2017 Výzva ZS ITI (kolová) vyhlášena 19. června 2017 Příjem žádostí otevřen od 29. září 2017 Ukončení příjmu žádostí 31. října2017 Následně budou projektové žádosti hodnoceny dle hodnotících kritérií Zprostředkujícího subjektu ITI Pražské metropolitní oblasti OSNOVA STUDIE PROVEDITELNOSTI - DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE PRO HODNOCENÍ PROVÁDĚNÉ ZS ITI PRAŽSKÉ METROPOLITNÍ OBLASTI Rozhodovat bude připravenost a kvalita projektů

Děkujeme za pozornost! Manažerka ITI Kristina Kleinwächterová kleinwachterova@ipr.praha.eu tel. 236 004 631   Asistent ITI Ondřej Kubíček kubicek@ipr.praha.eu Tematický koordinátor pro dopravu Patrik Macho macho@kr-s.cz