Pracovní skupina Terminály veřejné dopravy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Advertisements

Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Ing. Daniela Jančíková, SŽDC s. o. Stavební správa západ;
JEDNÁNÍ MONITOROVACÍ SKUPINY projektu Podpora procesů v soc. službách dne
Rizika, specifikace administrace na konci programového období ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474) km 0,000 – 0,222“ Tento projekt byl spolufinancován z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury.
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let  Datum vyhlášení.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
11 Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů 19. května 2008, Rožnov pod Radhoštěm.
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
INTERREG V-A AT-CZ Listopad 2015 Informace pro Pracovní skupinu/regionální kolegium pro cestovní ruch při RSK JMK.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Inkluzivní vzdělávání pro KPSVL Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Dopracování projektu etapa změny, hlavní problémy, rizika Kroměříž
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu ZPĚT NA VRCHOL – INSTITUCE, INOVACE A INFRASTRUKTURA Podpora výzkumu, vývoje a inovací na MPO – program.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Pracovní skupina Základní vzdělávání
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Seminář pro žadatele výzev MAS Horní Pomoraví , Zábřeh
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Národní program podpory cestovního ruchu
Podpora dopravní infrastruktury z fondů EU
Seminář pro žadatele IROP výzev Prostějov venkov o.p.s.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Pracovní skupina Cyklodoprava
Programový rámec: Integrovaný regionální operační program
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Opatření 1.2 HASIČI PŘÍPRAVA PROJEKTU
Pracovní skupina Modernizace vozového parku
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
ITI Ústecko-chomutovské aglomerace Aktuální stav
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Pracovní skupina Terminály veřejné dopravy a P+R
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Benefit7.
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Pracovní skupina Silniční infrastruktura
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Pracovní skupina Silniční infrastruktura II.
SC 3.3 IROP - dokumenty územního rozvoje se zaměřením na územní studie krajiny Praha Mgr. Ondřej Pešek.
ŘV ITI MAP ORP Ostrava Ostrava
Informace k uzavřeným a plánovaným výzvám MAS Zubří země
Poskytování příspěvků z rozpočtu
Integrovaný plán rozvoje Statutárního města Opavy pro oblast bydlení
Ochrana a péče o přírodu a krajinu
Kotlíkové dotace v Moravskoslezském kraji
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Seminář k 3. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Seminář pro potenciální žadatele
Seminář k 1. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Seminář k „4.vyzvě MAS Prostějov venkov-IROP-Cyklodoprava-I“
Vyhodnocení naplňování Strategií komunitně vedeného místního rozvoje Místních akčních skupin působících na území Ústeckého kraje a Integrované strategie.
Kontrola a hodnocení předložených žádostí o NFP
F4 – Podpora investic na založení nebo rozvoj nezemědělských činností
Seminář k 4. výzvě k předkládání žádostí o podporu IROP
Sociální a dostupné byty
Seminář pro žadatele k výzvě č. 1
Připravenost na nové plánovací období
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Integrované operační středisko – „srdce policie“
FINANČNÍ ZDROJE VEŘEJNÉ OSVĚTLENÍ 9. ledna 2019, Praha.
dopravní infrastruktury
Pracovní skupina Základní vzdělávání II.
PODPORA BEZPEČNÉ A EKOLOGICKÉ DOPRAVY
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
VÝZVA Č. 4 MAS Znojemské vinařství, z.s. IROP BEZPEČNÁ DOPRAVA
Transkript prezentace:

Pracovní skupina Terminály veřejné dopravy Institut plánování a rozvoje hl. m. Prahy 9. května 2017

Program Úvodní slovo a představení odborníků Proces hodnocení Předložené projektové záměry Další postup

Integrovaná strategie pro ITI PMO Integrovaný nástroj pro nové programové období Specifikace čerpání prostředků z ESI fondů na území PMO Specifikace aktivit pro danou oblast, ale nejedná se o „změkčování“ podmínek nastavených IROP Důraz na „územní integrovaný přístup“

Zacílení podpory z IROP v ITI

Proces schvalování projektů

Alokace opatření ITI Opatření 1.1.1 Strategie ITI (Terminály a parkovací systémy) Celkové způsobilé výdaje 833 043 tis. Kč Příspěvek Unie – IROP 708 086 tis. Kč Finanční plán Opatření 1.1.1 Strategie ITI 2017 + 2018 + 2019 – 41 % celé alokace (287 337 tis. Kč)

Opatření 1.1.1 Strategie ITI (Terminály a parkovací systémy) Indikátor Opatření 1.1.1 Výzva č. 3 Předložené PZ (ideální stav) Počet nových nebo rekonstruovaných přestupních terminálů ve veřejné dopravě (terminály) 10 (7 milník) 3 5 Počet vytvořených parkovacích míst (parkovací místa) 2265 680 173 Počet parkovacích míst pro jízdní kola (parkovací místa) 500 150 169 Počet osob přepravených veřejnou dopravou (osoby/rok) 27 500 000 (za celý SC 1.2) 8 250 000 3 995 442 Alokace ERDF 708 086 000Kč 212 500 000 Kč 180 167 581,40 Kč

Posouzení souladu PZ se strategií ITI PMO Výkonný tým nositele Kontrola projektových záměrů a kritérií ŘV ITI PMO Předloženo 5 projektových záměrů Všechny byly před konáním pracovní skupiny vyhodnoceny kladně V případě neúčasti žadatele na PS, může dojít k nesplnění kritéria Předkladatelé prokazatelně připravovali projektový záměr v koordinaci s nositelem ITI PMO.

Předložené projektové záměry 5 předložených projektových záměrů: Modernizace autobusového terminálu v Sázavě a parkoviště P+R v ulici Gen. Vedrala Sázavského Autobusový terminál měst Nový Knín Výstavba a modernizace terminálu – přestupního uzlu – město Řevnice Dopravní terminál Týnec nad Sázavou Terminál Benešov projektové záměry za 211 961 860,47 Kč (CZV) Celkový součet hodnot indikátorů: Počet nových nebo rek. přestupních terminálů: 5 Počet vytvořených parkovacích míst: 173 Počet parkovacích míst pro jízdní kola: 169 Počet osob přepravených veř. dopravou: 3.653.815 → 3.995.442 (+9,35 %)

Předložené projektové záměry Č. Název projektu Žadatel Termín realizace projektu CZV Výše podpory EU Vlastní zdroje Nezpůsobilé výdaje 75201 Terminály 74001 parkovací místa 76401 parkovací místa (kola) 75110 přepravené osoby/rok 1 Modernizace autobusového terminálu v Sázavě a parkoviště P+R… Město Sázava 2/18 – 12/18 36.773.683 31.257.630,55 3.677.368,30 303.105 0 → 1 0 → 38 0 → 12 276.208 → 290.000 (+4,9 %) 2 Autobusový terminál města Nový Knín Město Nový Knín 11/17 – 9/18 15.400.000 13.090.000 1.540.000 0 → 23 0 → 35 30.000 → 39.000 (30 %) 3 Výstavba a modernizace terminálu – přestupního uzlu – město Řevnice Město Řevnice 2/18 – 9/18 16.092.533 13.678.653,05 1.609.253,3 0 → 112 0 → 108 1.272.755 → 1.305.605 (+2,58 %) 4 Dopravní terminály Týnec nad Sázavou Město Týnec nad Sázavou 32.584.533,47 27.696.853,45 3.258.453,35 464.659,55 - 0 → 14 343.837 → 360.837 (+4,94 %) 5 Terminál Benešov Město Benešov 2/18 – 10/19 111.111.111 94.444.444,35 11.111.111,11 49.942.285 1.731.015 → 2.000.000 (+15,54 %) CELKEM 211.961.860,47 180.167.581,40 21.196.186,05 50.710.049,55 0 → 5 0 → 173 0 → 169 3.653.815 → 3.995.442 (+9,35)

Projekt 1 Modernizace autobusového terminálu v Sázavě a parkoviště P+R v ulici Gen. Vedrala Sázavského Aktivity projektu (investiční fáze): Rekonstrukce a modernizace autobusového nádraží Parkoviště P+R, parkovací automat Parkoviště B+R Nástupiště pro autobusy, přístřešky zastávek Chodníky a přechody pro chodce, jízdní pruhy pro cyklisty Spojovací chodník autobusového a vlakového nádraží, parkoviště P+R a podchodu do města Příjezdová komunikace, svislé a vodorovné značení Osvětlení, lavičky, odpadkové koše, informační tabule Vegetační úpravy, odvodnění

Projekt 2 Autobusový terminál města Nový Knín Aktivity projektu (investiční fáze): Výstavba nového autobusového terminálu Výstavba parkovacích systémů P+R, B+R a K+R Zajištění bezbariérovosti realizace inteligentních prvků zajišťujících bezpečnost Výsadba doprovodné zeleně

Projekt 3 Výstavba a modernizace terminálu – přestupního uzlu – město Řevnice Aktivity projektu (investiční fáze): Vybudování a vybavení terminálu Vybudování parkovacího systému P+R a B+R Realizace autobusové zastávky Bezbariérové komunikace pro pěší Veřejné osvětlení Výsadba doprovodné zeleně

Projekt 4 Dopravní terminál Týnec nad Sázavou Aktivity projektu (investiční fáze): Modernizace dopravního terminálu Výstavba chodníku v délce 110 m propojující terminál s okolní infrastrukturou Vybudování parkovacích systému B+R Vybavení kamerovým a informačním systémem Vybudování veřejného osvětlení Výstavba odbavovací haly

Projekt 5 Terminál Benešov Aktivity projektu (investiční fáze): Výstavba nového terminálu Zastřešení Výstavba podchodu propojující vlakové a autobusové nádraží Zajištění bezbariérovosti Realizace inteligentních prvků zajišťujících bezpečnost Výsadba doprovodné zeleně a sadové úpravy V další etapě návaznost projektu vybudování velkého parkovacího domu P+R a B+R

Upozornění pro žadatele Potřeba doložit v žádosti o podporu zdroj přepravních průzkumů pro indikátor 751 10 Počet osob přepravených veřejnou dopravou (osoby/rok) Přepravní průzkum Českých drah z 13. – 23. března 2015 (podklady od ZS ITI PMO) Vlastní přepravní průzkum (doložit zdroj) Upozornění na kritérium souladu PZ a projektové žádosti: Hodnoty indikátorů v žádosti o podporu jsou stejné jako hodnoty indikátorů uvedené v projektovém záměru nebo jsou vyšší či nižší max. o 5 % a tato změna je popsána. Výše dotace z EU v žádosti o podporu nepřevyšuje částku uvedenou v projektovém záměru Dodržet období realizace max. do 31.12.2019

Další postup Jednání ŘV ITI PMO – červen 2017 Vydání „Vyjádření“ ŘV ITI PMO nejpozději do 7 kalendářních dnů od jednání ŘV ITI PMO (žadatel bude o případném prodloužení termínu informován) Výzva zprostředkujícího subjektu je již v MS2014+ vyhlášena Příjem žádostí je v MS2014+ otevřen od 14. dubna 16:00

Děkujeme za pozornost Manažer ITI Kristína Kleinwächterová kleinwachterova@ipr.praha.eu +420 737 607 807 Asistent manažera ITI Ondřej Kubíček kubicek@ipr.praha.eu Tematický koordinátor pro dopravu Ing. Patrik Macho macho@kr-s.cz +420 720 935 550