Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
  CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_530_Př5     Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu                      
Advertisements

Klimatické a přírodní krajiny Ameriky
PODNEBNÉ PÁSY.
AFRIKA – rostliny a živočichové
PODNEBNÉ PÁSY – 5. roč. Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Savany Anotace Prezentace zpracovává informace o savaně. Obsahuje zadání úkolu pro práci s atlasem, fotografie zástupců fauny. Autor Mgr. Hana Korečková.
Za předpokladu použití psacích potřeb
Elektronická učebnice - I
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Tropické deštné lesy Anotace
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Šířkové pásy tropický pás.
NA MAPĚ JSOU ZVÝRAZNĚNY KRAJINY
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Marcela Chovancová Název šablonyIII/2.
Afrika - rostlinstvo a živočišstvo
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s podnebím a přírodními podmínkami.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Podnebí, vegetace Ameriky
PROJEKT VEGETAČNÍ PÁSY SVĚTA ( BIOSFÉRA) savany
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Savany 9. března 2006.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Biosféra.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Tropický pás savana a poušť
1) jméno autora výukového materiálu: Ing. Květuše Vendégová 2) datum (období), ve kterém byl VM vytvořen: 9.11.
Stavba těla živočichů Savci
Austrálie - rostlinstvo a živočišstvo
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Podnebné pásy I. – 5. ročník / tropický podnebný pás /
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová Jazyk : Čeština Očekávaný výstup : Poznávání přírodních.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_18_32_DEŠTNÉ LESY
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
TROPICKÝ PÁS Mgr. Renata Šimková Přírodověda 5.tř.
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Podnebné pásy Mgr. Iveta Vališková
Podnebné pásy listnaté lesy tropy subtropy
Anotace : Prezentace je určena pro výuku předmětu Člověk a příroda
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ORIENTACE V KRAJINĚ ANOTACE
Jméno autora výukového materiálu
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/
VY_32_INOVACE_19_22_Podnebí evropy
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
AUTOR: Mgr. Jitka Plaširybová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_VLA+PŘI_31
Název : VY_32_inovace_16 - PŘ – PODNEBNÉ PÁSY – TROPICKÝ PÁS
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_11_Tropický pás
OBSAH PODNEBNÉ PÁSY TROPICKÝ PÁS SUBTROPICKÝ PÁS MÍRNÝ PÁS POLÁRNÍ PÁS
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_21_PODNEBNÉ PÁSY
Transkript prezentace:

Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1964 Šablona III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Škola Základní škola a Mateřská škola Doksy – Staré Splavy, příspěvková organizace Sada VY_32_INOVACE_01 Český jazyk PŘ -4.,5. roč.-01.02.,t.s. ,vzdělávací oblast- Člověk a jeho svět Klíč k zápisu sady Předmět-ročník-pořad. Číslo DUM.autor DŮM, vzděl. oblast DUM vypracován dne:  29.9.2012 Ověřeno ve výuce dne:  1. 10. 2012

TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS ANOTACE Prezentace pro upevnění znalostí o tropickém podnebném pásu a jeho krajinách. DATUM 1. 10. 2012 AUTOR Tereza Skálová OČEKÁVANÝ VÝSTUP Utvrzení znalostí o rostlinách a živočiších v tropickém podnebném pásu. SPECIÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ POTŘEBY - KLÍČOVÁ SLOVA Tropický podnebný pás, savany, pouště, polopouště, tropický deštný les DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU Prezentace a pracovní list DRUH INTERAKTIVITY aktivita STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ Základní vzdělávání- první stupeň TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA 10-11 LET CELKOVÁ VELIKOST 1.,72 MB

TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS

Na mapě vyznač TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS

2. Spoj typ krajiny s jeho charakteristikou TROPICKÉ DEŠTNÉ LESY Rovné a otevřené plochy pokryté travinami a místy keři   Velmi suché a horké oblasti Velmi vysoké teploty během dne a nízké teploty v noci SAVANY Velmi teplo a vlhko Střídají se období sucha a dešťů Rostliny zde téměř nerostou POUŠTĚ A POLOPOUŠTĚ Skoro pořád prší Mnoho rozmanitých druhů rostlin a živočichů

3.Jak se jmenují a v jakém typu krajiny žijí? Jméno: ………………………………………… Typ krajiny: …………………………………………………… Jméno: ……………………………………………………… Typ krajiny ………………………………………………….

Jméno: ……………………………………………………. Typ krajiny: ………………………………………………. Jméno: ……………………………………………………. Typ krajiny: ……………………………………………….

4.V jakém typu krajiny rostou tyto plody a jak se jmenují? Jméno: ………………………………………………… Typ krajiny: …………………………………………………  Jméno: ………………………………………………… Typ krajiny: …………………………………………………

Jméno: ………………………………………………… Typ krajiny: …………………………………………… Jméno: ………………………………………………… Typ krajiny: …………………………………………………

ODPOVĚDI   Na mapě vyznač TROPICKÝ PODNEBNÝ PÁS

2. Spoj typ krajiny s jeho charakteristikou.

Jak se jmenují a v jakém typu krajiny žijí? Jméno: velbloud jednohrbý a dvouhrbý Typ krajiny: pouště a polopouště   Jméno: slon africký Typ krajiny : savany

Jméno: žirafa Typ krajiny: savany Jméno : papoušek -Ara Typ krajiny: tropický deštný les

V jakém typu krajiny rostou tyto plody a jak se jmenují? Jméno: banány Typ krajiny: tropický deštný les Jméno: kaktus opuncie Typ krajiny: pouště a polopouště

Jméno: burské oříšky Typ krajiny: savany Jméno: ananas Typ krajiny: tropické deštné lesy

Použitý materiál: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:World_map_ocean_locator.jpg?uselang=cs http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=153&pos=145 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=154&pos=57 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=154&pos=122 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=19&pos=350 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=42&pos=77 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=42&pos=195 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=44&pos=72 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=44&pos=117 http://www.stilago.cz/default?gclid=CLG_qMPW2rICFZHEzAodxCQAvg http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=94&pos=204