Standard základního vzdělávání = kvalita Kvalitní školy Kvalitní učitelé Kvalitní způsob vzdělávání Státem Nepojmenováno !! Kvalitní příprava učitelů Kvalitní ředitelé Kvalitní vzdělání státem pojmenováno ? 1. fáze = pojmenování kvality stanovení indikátorů kvality 1. fáze Systémové evaluační nástroje školy v probíhající kurikulární reformě z pohledu ředitele ZŠ
Kvalitní vzdělání – POJMENOVÁNO? klíčové kompetence oborových výstupy v 5. a 9. třídě EVALUACE ? Nutno propojit a vytvořit měřitelné oborové kompetence NUTNO určit, CO JE kvalitní vzdělání !! KVALITNÍ VZDĚLÁNÍ Systémové evaluační nástroje školy v probíhající kurikulární reformě z pohledu ředitele ZŠ
Vyhodnocení kvality ve školách - evaluace - volba VHODNÝCH EVALUAČNÍCH NÁSTROJŮ - Pojmenování současného stavu školy v daném indikátoru kvality - Vytvoření plánu k dosažení kvality 2. fáze Systémové evaluační nástroje školy v probíhající kurikulární reformě z pohledu ředitele ZŠ
VUŽIJTE MATERIÁLŮ, KTERÉ JIŽ VZNIKLY ! Apu – asociace profese učitelství Standard kvality profese učitele PAU – přátelé angažovaného učení Kritéria kvalitní školy - PAUškoly Za pozornost děkuje Mgr. Jan Korda Ředitel smysluplné školy v Karlíně Prezident APU Předseda PAU Systémové evaluační nástroje školy v probíhající kurikulární reformě z pohledu ředitele ZŠ