Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Advertisements

KÓDOVANIE INFORMÁCIÍ Maroš Malý, 4.C.
Percentá Percentá každý deň a na každom kroku.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_05_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Delavnica za konfiguriranje dostopovnih točk RAČUNALNIŠKA OMREŽJA
ALGORITMIZACE.
Jan Coufal, Julie Šmejkalová, Jiří Tobíšek
Obvod a obsah kruhu Prezentaci Mgr. Jan Kašpara (ZŠ Hejnice) upravila a doplnila Mgr. Eva Kaucká e.
Určitý integrál. Příklad.
Shodné zobrazení, osová souměrnost, středová souměrnost
Opakování na 4. písemnou práci
rtinzartos Napište slova, která obsahují uvedená písmena.
Cvičení Úloha 1: Rozhodněte zda posloupnost znaků v poli délky n tvoří palindrom (slovo, které je stejné při čtení zprava i zleva). Př.: [a,l,e,l,a]
Data Science aneb BigData v praxi
Slovní úlohy pro „autaře“
Emise a absorpce světla
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Problematika spotřebitelských úvěrů
Elektrikcé pole.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Dynamická pevnost a životnost Přednášky
Perspektivy budoucnosti lidstva
6. PŘEDNÁŠKA Diagnostické (screeningové) testy v epidemiologii
Základy elektrotechniky
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Změny skupenství Ing. Jan Havel.
Seminář JČMF Matematika a fyzika ve škole
Test: Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
4.2 Deformace pevného kontinua 4.3 Hydrostatika
A ZÁROVEŇ HNED DOKONALÉ
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
8.1.1 Lineární kombinace aritmetických vektorů
Fyzikální veličiny - čas
Číselné soustavy a kódy
Čas a souřadnice Lekce 3 Miroslav Jagelka.
Agregátní trh práce.
Jasnosti hvězd Lekce 10 Miroslav Jagelka.
Název prezentace (DUMu): Jednoduché úročení – řešené příklady
Konstrukce překladačů
DYNAMICKÉ VLASTOSTI ZEMIN A HORNIN
E-projekt: Jak změřit výšku budovy GJŠ
Parametry vedení a stejnosměrná vedení
Martina Litschmannová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Logistika zemního plynu v České republice Autor diplomové práce:
Martina Litschmannová, Adéla Vrtková
ROZDĚLENÍ ÚHLŮ PODLE VELIKOSTI
Rovinný úhel a jeho orientace
Měření optické aktivity 4.1 Úvod (ukázky spekter)
Ohmův zákon Praktické ověření.
T - testy Párový t - test Existuje podezření, že u daného typu auta se přední pneumatiky nesjíždějí stejně. H0: střední hodnota sjetí vpravo (m1) = střední.
Proudy a obvody Náboje v pohybu.
Číselné soustavy a kódy
Práce s nepájivým (kontaktním) polem
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Máme data – a co dál? (1. část)
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11_M7_Hanak
Statistická indukce v praxi
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_01_M9_Hanak TÉMA: Soustavy lineárních rovnic
Studená válka.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Ing. Marcela Strakošová
VZNIK ČESKOSLOVENSKA.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU - VLAST
Je obtížnější „dělat“ marketing služby nebo hmotného produktu?
MAPA SVĚTA AFRIKA.
Dvacáté století – vznik Československa
Zakavkazsko.
Osvobození československa (1.)
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza finanční zátěže státu při výchově realizované v dětském domově nebo při náhradní rodinné péči Autor bakalářské práce: Drahomíra Tacheczy Ondrová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Robert Zeman, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Mgr. Hana Bartošová České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody zvolení daného tématu Osobní zkušenost a zájem o dané téma Využitelnost v praxi - zlepšení systému náhradní péče o děti Prohloubení znalostí

Cíl bakalářské práce Analýza finanční zátěže státu při výchově dítěte realizované v dětském domově nebo při náhradní rodinné péči.

Použité metody 1. Metoda sběru dat - odborné publikace - statistické údaje - interní dokumenty 2. Komparace

Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 1: Je pro stát levnější výchova dítěte v různých typech ústavních zařízení či v rámci náhradní rodinné péče?

Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 2: Jaký byl pohyb dětí, tedy příchody a odchody dětí, v průběhu posledních 13-ti let v konkrétním zařízení?

Výzkumné otázky Výzkumná otázka č. 3: Kolik zaměstnanců je potřeba k výchově 1 dítěte v rámci ústavní péče a jaký vliv na nezaměstnanost by mělo zrušení ústavní výchovy a tedy propouštění zaměstnanců v této sféře?

Dosažené výsledky – výzkumná otázka č. 1 Náklady státu na péči o jedno dítě v kč/měsíc

Příchody dětí do Dětského domova v letech 2003-2015 Dosažené výsledky – výzkumná otázka č. 2 Příchody dětí do Dětského domova v letech 2003-2015

Odchody dětí z Dětského domova v letech 2003 - 2015 Dosažené výsledky – výzkumná otázka č. 2 Odchody dětí z Dětského domova v letech 2003 - 2015

Dosažené výsledky – výzkumná otázka č. 3 Počet odborných pracovníků potřebných k výchově 1 dítěte v rámci různých typů ústavní výchovy

Dosažené výsledky – výzkumná otázka č. 3 Vliv zrušení ústavní péče na nezaměstnanost - Zrušení všech 4 typů zařízení ústavní péče = nárůst nezaměstnaných o 0,061%, celková nezaměstnanost tedy = 7,515% - V případě zrušení Dětských domovů = nárůst nezaměstnaných o 0,033%, celková nezaměstnanost tedy = 7,487%

Návrhy opatření - Včasná pomoc problémovým rodinám - Krizová centra na pomoc matkám samoživitelkám - Podpora náhradním rodinám - Podpora dospívajícím dětem - Následná pomoc a podpora

Přínos práce - Rozšíření znalostí v této problematice - Potřebné informace pro případné zájemce o náhradní rodinnou péči - Zlepšení systému náhradní péče

Děkuji za pozornost

Jsou návrhy řešení v praxi realizovatelné? Doplňující otázka vedoucího práce: Jsou návrhy řešení v praxi realizovatelné?