Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
Zahradnická fakulta v Lednici 23. – 25. dubna 2008 S 4 U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Financování studia Tomáš Klein
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Raichová. Materiál je publikován pod licencí Creative Commons. ze sady:3tematický.
BEZPEČNOSTNÍ TECHNOLOGIE I Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt: Vzdělávání pro bezpečnostní systém státu (reg. č.: CZ.1.01/2.2.00/ )
Inf Používání a tvorba databází. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika ročník III
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 2. ročník oboru strojírenství Vzdělávací.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Nabídka služeb Institutu inovace vzdělávání na ak. rok 2009/2010
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_16_ Téma: pro 4.,5.ročník ZŠ, vytvořeno:
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Moodle light Pavel Lorenc MoodleMoot.cz Odlehčený Moodle Nepotřebné informace – ztěžují orientaci v systému – rozptylují studujícího od podstatných.
2012. Změny v koncepci a způsobech projektování kurikula Obsah: 1. Systém kurikulárních dokumentů 2. Pojetí RVP PV (východiska, společný rámec, principy,
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Střední rybářská škola a Vyšší odborná škola vodního hospodářství
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Věcné autority v roce 2016
Důležité informace pro rodiče vycházejících žáků
Kurz finanční gramotnosti OA Neveklov
Procesní management v oddělení logistiky
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Plánování ve školní tělesné výchově
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Windows – WordPad VY_32_INOVACE_32_649
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Ekonomika– národní hospodářství
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Výkonové vlastnosti osobnosti
Software počítače 1 - opakování
Interní grantová agentura
Knihovny pod jednou střechou
Databáze MS ACCESS 2010.
Cesta k flexibilitě J.Skorkovský ESF MU
Rozpisy témat a odevzdávárny
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Vzdělávání.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Novinky v Záznamníku učitele
Andragogika Vzdělávání.
Zlata Houšková, Vít Richter
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Pravidla a doporučené postupy pro vytváření studijních programů
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ Mgr. et MgA. Mariana Koutská katedra speciální pedagogiky, Pedagogická.
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Ing. Jiří Šilhán ECM.
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Informační a komunikační technologie Informatika
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Diagnostika dítěte předškolního věku
Je kvantita zárukou kvality ? Vladimír Ort
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016 Moodle a firmy aneb možnosti řízení vzdělávání na základě kompetencí (CBE) v Moodle Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016

Obsah Co je kompetence Vzdělávání s využitím kompetencí Příklady kompetencí Kompetenční rámce Studijní plány Realizace v kurzech Závěr 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kompetence (definice) kompetence (osobní rozvoj) - představují souhrn vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot umožňující uplatnění a osobní rozvoj jednotlivce (wiki) Kompetence znamená nejčastěji předpoklady či schopnost vykonávat nějakou činnost, situaci či profesi. Kompetence tedy znamená způsobilost zvládat určitou pracovní pozici, umět ji vykonávat, být v příslušné oblasti kvalifikovaný, mít potřebné vědomosti a dovednosti. (odkaz) 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kompetence (NSP) Kompetence představují souhrn vědomostí, dovedností, schopností a postojů umožňující pracovní uplatnění a osobní rozvoj jednotlivce. Vyjadřují předpoklady k výkonu určitého souboru činností. Vlastnosti kompetencí: musí být sledovatelné musí být měřitelné / hodnotitelné musí být trénovatelné / přístupné změně a rozvoji 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kompetence (CBE) Nová funkcionalita pro řízení a sledování vzdělávání pomocí kompetencí Uživatel má osobní vzdělávací plán, plán dostane přidělen nebo přidá sám plánovanou kompetenci 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Competency based education Tradiční model Jana Petr David Helena 1 2 4 Proměnný výstup znalostí 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Competency based education Tradiční model Model založený na kompetencích Jana Petr David Helena 1 2 4 Jana  Petr  David  Helena  Proměnný výstup znalostí Standardní výstup znalostí 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Příklad kompetence CEFR 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Příklad kompetence SERF 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Příklad kompetence KISK 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Obecné dovednosti Obecné dovednosti 18. - 19. 10. 2016 B01 Počítačová způsobilost 1.úroveň 2.úroveň 3.úroveň B02 Způsobilost k řízení osobního automobilu B03 Numerická způsobilost B04 Ekonomické povědomí B05 Právní povědomí B06 Jazyková způsobilost v češtině B07 Jazyková způsobilost v angličtině B08 Jazyková způsobilost v dalším cizím jazyce 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Počítačová způsobilost - detail 0.úroveň - žádná 1.úroveň - základní ovládá základní funkce počítače (ovládání jednoduchých programů - pokladna, příjem zboží na sklad, apod.) 2.úroveň - běžná ovládá programy pro běžné kancelářské práce (zejména texty, tabulky, elektronická pošta, internet), ovládá manipulaci se soubory (vyhledávání, kopírování, ukládání, přesun, mazání). 3.úroveň - vysoká ovládá pokročilejší ovládání počítače (databáze, převody mezi kancelářskými aplikacemi, řešení jednodušších problémů) používá nové aplikace, uvědomuje si analogie ve funkcích a ve způsobu ovládání různých aplikací využívá funkcí jednotlivých aplikací (vzorce, formátování, grafická animace) 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kompetence - postup Princip užití v Moodle 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Zjednodušený postup 1 Kompetenční rámce Šablony studijních plánů Uživatelé a skupiny 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Zjednodušený postup 2 Kompetenční rámce Šablony studijních plánů Uživatelé a skupiny 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Zjednodušený postup 3 Kompetenční rámce Šablony studijních plánů Uživatelé a skupiny 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Zjednodušený postup 4 Kompetenční rámce Šablony studijních plánů Uživatelé a skupiny 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kompetence 1 Postup Správce musí kompetence povolit S/Man vytváří kompetenční rámce – struktura dovedností a znalostí 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kompetence 2 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kurzy a kompetence 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Šablony studijních plánů Šablony studijních plánů se vytváří z kompetencí, které lze propojit s kurzy Připojení uživatelů 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Šablony studijních plánů 1 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Šablony studijních plánů - detail 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Individuální studijní plán Studijní plán – revize Stavy studijního plánu 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Individuální studijní plány 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Individuální studijní plány - stavy Vytvořeno - správcem, sám - revize 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kompetence z plánu - stavy Revize výstupů 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kompetence a studijní plány Vytváření šablony studijního plánu (adm) Název + požadované kompetence 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Seznam studijních plánů Přehled a stavy 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Seznam studijních plánů uživatele Přehled a stavy 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kompetence k revizi Správce kompetencí 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Evidence studia a revize Správa záznamů 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Individuální studijní plány – předchozí studium 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Nastavení kurzu 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Nastavení činnosti 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Zobrazení plánu 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Kurz –pohled uživatele 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Přehled učitele 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Sestava kurzu 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Hodnocení - učitel 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Zobrazení pro studenta 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Mobil - plán 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Příklad rolí Naklikání role – Manažer kompetencí Správa kompetenčních rámců Správa Šablon studijních plánů Revize studijních plánů Revize kompetence uživatele Správa evidence předchozího studia 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Závěr Ty neumíš řídit loď, že? … Taky jsem si udělal internetový kurz plachtění. 18. - 19. 10. 2016 MoodleMoot.cz 2016

Díky za pozornost www.moodlepartner.cz www.moodlemoot.cz https://www.linkedin.com/in/bohushavel www.moodlepartner.cz www.moodlemoot.cz www.pragodata.cz Special thanks for inspiring picture http://www.moodlenews.com/