JAK JSME MALOVALI AUTOBUSOVOU ZASTÁVKU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_03_ Příprava na čtení (SADA ČÍSLO 1)
Advertisements

Třída RÁKOSNÍČCI ZŠ a MŠ Újezd, p.o.
Návrhářka Navrhovat různé obleky Navrhuji módní obleky a elegantní.
Vyhodnocení velké vánoční rodinné soutěže Tak už jste se konečně dočkali! Po důkladném vyhodnocení všech zaslaných prací již známe výherce vánoční soutěže.
Soutěž Obec přátelská rodině P etr Nečas ministr práce a sociálních věcí 15. května 2008.
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR Setkání starostů Středočeského kraje, Poděbrady
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Zlepšování jakosti.
Logo.
Frenštát pod Radhoštěm Mateřská škola Školská čtvrť 4. oddělení
CENTRUM SOFIE ŘÍČANY 1. CYKLUS LISTOPAD 2010 – DUBEN 2011.
Amálka aka Charlie Jako malý objevitel.. Opravdu se na něj můžu jít podívat zblízka?
DĚLENÍ CELKU ZLOMEK.
Která věta je správně Český jazyk 5. ročník ZŠ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Na výrobě našeho „Koše snů“ jsme pracovali 2 týdny. Je vyroben z vlnitého papíru, polepen novinami a sešitý lýkem.Slouží ke tříděníodpadu: papír,plasty,baterie.
8. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Microsoft PowerPoint Tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Zahradník.
VY_32_INOVACE_ 15_číselné řady do 5 (SADA ČÍSLO 5)
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
W i ref (t+1) = W i ref (t) + h ci (t) [X(t) - W i ref (t)], i Nc h ci (t) 0, t  proces konverguje Algoritmy a struktury neuropočítačů ASN – P3 SOM algoritmus.
Pravopis přídavných jmen tvrdých
I NOVACE VÝUKY INFORMATICKÝCH PŘEDMĚTŮ VE STUDIJNÍCH PROGRAMECH O STRAVSKÉ UNIVERZITY Z DOKONALOVÁNÍ GRAMOTNOSTI AKADEMICKÝCH A OSTATNÍCH PRACOVNÍKŮ OU.
TŘÍDĚNÍ ODPADU Vypracovala: Brychtová Markéta, SP/TE Učo:123831
Výsledky – sólový zpěv – 2. třídy 10. Pavlínka Hamplová 2. A 25 BODŮ 8. Deniska Le 2. A 34 BODŮ 2. Veronika Jindřichová 2. C 48 BODŮ 4. Amálka Hašková.
Dotační projekty Vysokého Mýta
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Role koordinačních skupin komunitního plánování v prorodinné politice Konference k zahájení projektu „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně“
Naučná stezka Petrovské studánky realizováno v rámci 2. výzvy MAS Šumperský venkov Fiche č.2: Vítá Vás vstupní brána Jeseníků II realizátor projektu: o.s.
Kamýk nad Vltavou Počet obyvatel : 907 Kamýk nad Vltavou a Velká nad Vltavou zdravotní středisko, poštovní úřad, mateřská škola, základní škola spojená.
Téma měsíce: Kniha-můj přítel Téma měsíce: Kniha-můj přítel Školní družina ZŠ Na Smetance Praha 2 měsíc Březen Po dlouhé a studené zimě se všichni radujeme.
Sněm Místní akční skupiny Království – Jestřebí hory, o.p.s. čtvrtek od 17:30 Kulturní dům Libňatov.
Školní parlament ZŠ Březová Jiří Bešťák Iva Kubelková Martina Zitková Koordinátor : Mgr. Jana Adéeová.
VODA ŽIVÁ. EKOŠKOLA CÍL EKOŠKOLY: snižovat ekologický dopad školy na životní prostředí a zlepšovat prostředí ve škole a jejím okolí.
Krajská konference o environmentálním vzdělávání, výchově a osvětě ve Zlínském kraji
Hrajeme si s eTwinningem PRAMEŇÁCI, ZŠ A MŠ PRAMENY, KARVINÁ.
Základní a mateřská škola Mostkovice Prostějovská 243, Mostkovice
Co se dělo v I. E v zimním období?. Ne vždy jsme byli ve třídě sami. Při vyučování nás navštívili:
ZŠ A MŠ KUNÍN ZAŘÍZENÍ MATEŘSKÁ ŠKOLA
PROGRAM ROZVOJE OBCE TUPESY NA OBDOBÍ 2017–2024 Úvodní informace
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Ve Frýdlantu nad Ostravicí dne Zpracoval RT projektu MAP
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
MISKA NA SLADKOSTI vy_32_Inovace_07MD-2
Vánoční Jarmark na ZŠ Svážná 9
MAP Trutnovsko 2. výjezdní jednání - příprava expedice
Základní škola Heřmanův Městec
Další výzvy ve Specifickém cíli 3.3 IROP Regulační plány
VY_32_INOVACE_08 08 hrajeme si se slovy autor: Mgr. Blanka Kunderová
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Hana Klimíčková
Drhovská Drakiáda 2015 Dračí Akademie – alias stavění draků
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
Čím chci být až vyrostu M. Krátká.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Den Země 3.A – 25. dubna.
EKOŠKOLA.
Ekotým.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ ZŠ Klecany
Přírodopis Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_lidské rasy a rovnoprávnost
Název školy Autor: Název: Téma: Číslo projektu: ZŠ a MŠ Březno
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Centrum kolegiální podpory CKP
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Kritické myšlení v mateřské škole
MOŽNOSTI PREZENTACE BADATELSKÉ ČINNOSTI V MATEŘSKÉ ŠKOLE MGR
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_15
Transkript prezentace:

JAK JSME MALOVALI AUTOBUSOVOU ZASTÁVKU U KAVÁRNY? U KOVÁRNY!!!

KDO ? EKOTÝM ZÁKLADNÍ ŠKOLY A DĚTI ZŠ autoři návrhů, Iveta Csibová, Lucka Štanclová, Nela Raffaiová, Adélka Černá, Magdalenka Mičulková, Ondřej a Lucka Dočkálkovi, Andrejka Nábělková, Danielka Gazdová EKOTÝM MATEŘSKÉ ŠKOLY Renáta Šťastná, Lenka Mičulková, Silvie Bielová, Bára s maminkou Kučíkovou, Štěpán s maminkou Mlčochovou, Jana Pastorková DALŠÍ: Dušan Dočkálek, Honza Konvička, Markéta Kuběnová, Pavel a Aleš, Malčíková Jana, Dagmar Šťastná, Libor Černý, Lenka Omaníková

OD NÁPADU K REALIZACI PRVNÍM ZÁMĚREM BYLO VYLEPŠIT PROSTŘEDÍ V OBCI KUNÍN VLASTNÍM PŘIČINĚNÍM A NÁPADEM DRUHÝM ZÁMĚREM BYLO SPOLEČNÉ TVOŘENÍ EKOTÝMŮ ZŠ A MŠ, PŘÍPADNĚ DALŠÍCH DĚTÍ A DOSPĚLÝCH

1. KROK – MÁME NÁPADY? V ZŠ PROBĚHLA CELOŠKOLNÍ SOUTĚŽ O NÁVRH BYLY VYBRÁNY 4 VÍTĚZNÉ NÁVRHY TŘÍD 4.A A 4.B TYTO NÁVRHY OBSAHOVALY TÉMATA KOVÁRNY

VÍTĚZNÉ NÁVRHY

VÍTĚZNÉ NÁVRHY

2. KROK – MŮŽEME TO UDĚLAT? NA OBEC V KUNÍNĚ BYLA ZASLÁNA ŽÁDOST – MŮŽEME POMALOVAT ZASTÁVKU? RADA OBCE ŽÁDOST SCHVÁLILA

3. KROK – CO POTŘEBUJEME? MĚLI JSME MUSELI JSME POŘÍDIT ŠTĚTCE UBRUS KELÍMKY HADRY KONVE NA VODU NĚKTERÉ BARVY BARVY ZÁKLADNÍ A TÓNOVACÍ PENETRACI A FIXACI DALŠÍ KELÍMKY BUCHTU A PITÍ NA OBČERSTVENÍ

4. KROK - PŘÍPRAVA PENETRACE PŘEDKRESLENÍ

NAŠI PŘEDSKOKANI

5. KROK – TEN SPRÁVNÝ TÝM

6. KROK - MALUJEME TAK JSME TADY ZAČÍNÁME

7. KROK – A JE TO

7. KROK – A JE TO JEŠTĚ BUDE VYROBEN NÁPIS - VYPÁLENÍM NÁZVU ZASTÁVKY NA DŘEVĚNOU FOŠNU MALBU BUDEME FIXOVAT

PŘIJĎTE SE PODÍVAT!!! ZA EKOTÝM ZŠ A MŠ VYTVOŘILA RENÁTA ŠŤASTNÁ DALŠÍ KROKY ? – VAŠE!!! PŘIJĎTE SE PODÍVAT!!! ZA EKOTÝM ZŠ A MŠ VYTVOŘILA RENÁTA ŠŤASTNÁ