Procvičování měkkých a tvrdých souhlásek

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Advertisements

KÓDOVANIE INFORMÁCIÍ Maroš Malý, 4.C.
Percentá Percentá každý deň a na každom kroku.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_05_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Delavnica za konfiguriranje dostopovnih točk RAČUNALNIŠKA OMREŽJA
ALGORITMIZACE.
Jan Coufal, Julie Šmejkalová, Jiří Tobíšek
Obvod a obsah kruhu Prezentaci Mgr. Jan Kašpara (ZŠ Hejnice) upravila a doplnila Mgr. Eva Kaucká e.
Určitý integrál. Příklad.
Shodné zobrazení, osová souměrnost, středová souměrnost
Opakování na 4. písemnou práci
rtinzartos Napište slova, která obsahují uvedená písmena.
Cvičení Úloha 1: Rozhodněte zda posloupnost znaků v poli délky n tvoří palindrom (slovo, které je stejné při čtení zprava i zleva). Př.: [a,l,e,l,a]
Data Science aneb BigData v praxi
Slovní úlohy pro „autaře“
Emise a absorpce světla
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Problematika spotřebitelských úvěrů
Elektrikcé pole.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Dynamická pevnost a životnost Přednášky
Perspektivy budoucnosti lidstva
6. PŘEDNÁŠKA Diagnostické (screeningové) testy v epidemiologii
Základy elektrotechniky
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Změny skupenství Ing. Jan Havel.
Seminář JČMF Matematika a fyzika ve škole
Test: Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
4.2 Deformace pevného kontinua 4.3 Hydrostatika
A ZÁROVEŇ HNED DOKONALÉ
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
8.1.1 Lineární kombinace aritmetických vektorů
Fyzikální veličiny - čas
Číselné soustavy a kódy
Čas a souřadnice Lekce 3 Miroslav Jagelka.
Agregátní trh práce.
Jasnosti hvězd Lekce 10 Miroslav Jagelka.
Název prezentace (DUMu): Jednoduché úročení – řešené příklady
Konstrukce překladačů
DYNAMICKÉ VLASTOSTI ZEMIN A HORNIN
E-projekt: Jak změřit výšku budovy GJŠ
Parametry vedení a stejnosměrná vedení
Martina Litschmannová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Logistika zemního plynu v České republice Autor diplomové práce:
Martina Litschmannová, Adéla Vrtková
ROZDĚLENÍ ÚHLŮ PODLE VELIKOSTI
Rovinný úhel a jeho orientace
Měření optické aktivity 4.1 Úvod (ukázky spekter)
Ohmův zákon Praktické ověření.
T - testy Párový t - test Existuje podezření, že u daného typu auta se přední pneumatiky nesjíždějí stejně. H0: střední hodnota sjetí vpravo (m1) = střední.
Proudy a obvody Náboje v pohybu.
Číselné soustavy a kódy
Práce s nepájivým (kontaktním) polem
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Máme data – a co dál? (1. část)
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11_M7_Hanak
Statistická indukce v praxi
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_01_M9_Hanak TÉMA: Soustavy lineárních rovnic
Studená válka.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Ing. Marcela Strakošová
VZNIK ČESKOSLOVENSKA.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU - VLAST
Je obtížnější „dělat“ marketing služby nebo hmotného produktu?
MAPA SVĚTA AFRIKA.
Dvacáté století – vznik Československa
Zakavkazsko.
Osvobození československa (1.)
Transkript prezentace:

Procvičování měkkých a tvrdých souhlásek Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, 75701 Valašské Meziříčí Autor Dagmar Nejedlá Číslo VY_32_INOVACE_09_05 Název Procvičování měkkých a tvrdých souhlásek Téma hodiny Procvičování psaní nejčastěji frekventovaných slov s měkkými a tvrdými souhláskami Předmět Český jazyk Stupeň/Ročník První / II Anotace Tato prezentace slouží k lepšímu pochopení psaní i a y po měkkých a tvrdých souhláskách. Očekávaný výstup Pomocí zábavných cvičení si žáci zautomatizují psaní i a y po měkkých a tvrdých souhláskách. Druh učebního materiálu Prezentace Speciální učební pomůcky Projektor Klíčová slova Slova s měkkými a tvrdými souhláskami Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3441

ch h n k t j d r Ž Š C Č V TOMTO DOMEČKU BYDLÍ JEN TVRDÉ SOUHLÁSKY! SOUHLÁSKY, KTERÉ DO DOMEČKU NEPATŘÍ, ŠKRTNI. ch Š h n Ž k C t j r d Č

ch h n k t j d r Ž Š C Č V TOMTO DOMEČKU BYDLÍ JEN TVRDÉ SOUHLÁSKY! SOUHLÁSKY, KTERÉ DO DOMEČKU NEPATŘÍ, ŠKRTNI. ch Š h n Ž k C t j r d Č

ž h š d č ř ď n ň m ť j f c V TOMTO DOMEČKU BYDLÍ JEN MĚKKÉ SOUHLÁSKY! SOUHLÁSKY, KTERÉ DO DOMEČKU NEPATŘÍ, ŠKRTNI. ž h š d č ř ď n ň m ť j f c

ž h š d č ř ď n ň m ť j f c V TOMTO DOMEČKU BYDLÍ JEN MĚKKÉ SOUHLÁSKY! SOUHLÁSKY, KTERÉ DO DOMEČKU NEPATŘÍ, ŠKRTNI. ž h š d č ř ď n ň m ť j f c

Ve slovech doplň měkké souhlásky _IBULE _ITRON P_ÍKOP _IDLE _ÍČKA ZA_ÍC _ITKA O_ÍŠKY _ITR_ICE _ILKA _IRAFA

Ve slovech doplň měkké souhlásky CIBULE CITRON PŘÍKOP ŽIDLE ŘÍČKA ZAJÍC JITKA OŘÍŠKY JITRNICE ŽIRAFA CILKA

Ve slovech doplň tvrdé souhlásky MOU__Y _YTARA KOŘE_Y _YVADLO _YBA _YKADLO NOVI_Y _ÝMKA

Ve slovech doplň tvrdé souhlásky MOUCHY KYTARA KOŘENY KYVADLO RYBA TYKADLO NOVINY DÝMKA

Použité zdroje: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Onions.jpg/258px-Onions.jpg Cibule- Citron- http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e4/Lemon.jpg/800px-Lemon.jpg Ryba- http://cs.wikipedia.org/wiki/Ryby Židle - vlastní tvorba Kytara - vlastní tvorba Domečky – vlastní tvorba