Komplexní systém hodnocení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pilot G/GP Tvorba a ověřování pilotních ŠVP ve vybraných gymnáziích.
Advertisements

Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje CZ /0.0/0.0/15_002/ Regionální stálá konference 27. dubna 2016.
Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/ Operační řízení útvarů Policie ČR s celostátní působností CZ.1.06/1.1.00/
LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Mgr. Jan Veselský, specialista pro absorpční kapacitu DSO ORP Příbram.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Výzkumné infrastruktury Mgr. Inka Vaverková Praha, 8. února 2016.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/3.2.04/ Název projektu:Inovace do praxe Název a číslo globálního grantu:Podpora nabídky dalšího vzdělávání v.
Porada ředitelů škol a školských zařízení Mgr. Ivana Přichystalová zástupkyně ředitelky Jihomoravského inspektorátu ČŠI Brno, 26. a 27. srpna 2015.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
 OP VVV, MŠMT ČR  Průběžná výzva – 3 vlny (r. 2016, 2018, 2020)  Úroveň reflektující potřeby území = Prolnutí s výstupy z MAP (2. vlna)  Alokace –
Návrh a implementace komplexního systému hodnocení kvality terciárního vzdělávání a realizace komplexního systému řízení kvality institucí terciárního.
Pohled ČŠI na profesní rozvoj pedagogů
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Komplexní systém hodnocení
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Plánování ve školní tělesné výchově
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Integrace VISION a VIS Mail do NS-VIS – VIS Mail fáze II projekt spolufinancovaný z ročního programu Fond pro vnější hranice (FVH)
Podpora krajského akčního plánování
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Praha 7 bez odpadu Ing. Soňa Jonášová
(příspěvek k implementaci MAP) Ing. Dana Pražáková, Ph.D.
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Komplexní systém hodnocení
Jak na strategické plánování v MŠ a ZŠ Přehled o dotací
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Příspěvek k metodické podpoře škol – didaktický potenciál úloh z TIMSS
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017
Autoevaluace z pohledu
Centralizované rozvojové projekty 2017
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Model intenzivní podpory
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Online databáze pro ohrožené rodiny a děti v ORP Chrudim SÍŤ POMOCI A PODPORY na Chrudimsku V RÁMCI PROJEKTU EFEKTIVNÍ ŘÍZENÍ SÍTĚ SLUŽEB PRO OHROŽENÉ.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v Území ORP Plzeň
Inovace VOV informace o projektu
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
Transkript prezentace:

Komplexní systém hodnocení Ing. Dana Pražáková, Ph.D. kancelář ústředního školního inspektora Zahajovací konference projektu SRP, leden – únor 2017

individuální projekt systémový, OP VVV úzká návaznost Komplexní systém hodnocení individuální projekt systémový, OP VVV úzká návaznost projekt NIQES - nové metody, postupy a nástroje pro hodnocení škol a školských zařízení i vzdělávací soustavy jako celku výstupy dalších projektů (např. Kompetence I a III, Cesta ke kvalitě apod.)

očekávané výsledky projektu zkvalitnění inspekční činnosti Komplexní systém hodnocení očekávané výsledky projektu zkvalitnění inspekční činnosti sdílení a porozumění kritériím kvalitní školy napříč vzdělávacím systémem vývoj dosud chybějících metod, postupů a nástrojů, pro zajištění komplexnosti hodnocení kvality počátečního vzdělávání nová metodická podpora školám v podobě popisů dobré praxe reálných českých škol 

Využití dalších výstupů

propojení externího a interního hodnocení Komplexní systém hodnocení propojení externího a interního hodnocení úroveň vzdělávací soustavy České republiky kombinace mezinárodních a národních šetření úroveň hodnocení školy – externí hodnocení - ČŠI, zřizovatel autoevaluace jako nástroj interní  metodiky dosud chybějící, případně detailnější rozpracování vybraných kritérií kvalitní školy

sdílené chápání kvality ve vybraných kritériích Komplexní systém hodnocení sdílené chápání kvality ve vybraných kritériích na straně ČŠI i vedení škol k vybraným indikátorům – tři až pět příkladů dobré praxe – ukázka možných přístupů hodnocení jak vzdělávacích výsledků žáků tak kvality práce učitelů návrh postupů k propojení autoevaluace a externí evaluace

dosud neexistující nástroje hodnocení klíčových kompetencí Komplexní systém hodnocení dosud neexistující nástroje hodnocení klíčových kompetencí zohledňování socioekonomického a teritoriálního zázemí na úrovni žáka i školy s cílem monitorovat úroveň spravedlivosti ve vzdělávání inovace nástroje pro ověřování výsledků vzdělávání a pro zajištění korelace socioekonomických a teritoriálních vlivů s podmínkami, průběhem a výsledky vzdělávání

analýzy a interpretace dat z různých úhlů pohledu sekundární analýzy Komplexní systém hodnocení analýzy a interpretace dat z různých úhlů pohledu sekundární analýzy relevantní analytické zprávy využitelné na různých úrovních řízení počátečního vzdělávání, zejména tvůrci vzdělávacích politik regionální semináře a důsledné vzdělávání všech aktérů, kteří budou s novými metodami, postupy a nástroji v rámci systému pracovat  

Výstupy PISA Školní zprávy Uvolněné testové úlohy Výroční zpráva Využití výstupů PISA Výstupy PISA Školní zprávy Uvolněné testové úlohy Výroční zpráva Sekundární analýzy Datové soubory a dotazníky

základní info o projektu předpokládané zahájení 1. února 2017 Komplexní systém hodnocení základní info o projektu předpokládané zahájení 1. února 2017 délka 60 měsíců – dostatek času na intenzívní komunikaci s aktéry a spolupráci s akademickou sférou, školskými asociacemi i NGO trvalá udržitelnost -implementace do hodnotící činnosti ČŠI a užívání zavedených metod, postupů a nástrojů všemi aktéry podílejícími se na realizaci počátečního vzdělávání

Ing. Dana Pražáková, Ph.D. kancelář ústředního školního inspektora Fráni Šrámka 37, 150 21 Praha 5 Tel.: +420 251 023 240 ǀ Fax: +420 251 566 789 Email: dana.prazakova@csicr.czǀ www.csicr.cz