Good Morning Campaign Příloha č. 4: Vyhodnocení marketingové kampaně

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Nově vzniklá firma v oblasti polygrafie  Založena v roce 1997 dvěma společníky  Disponuje ryze českým kapitálem vytvořeným.
DIREKT MARKETING - ÚVOD - Marek Matějka. Struktura čtyř P.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Význam informací v podnikání
„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
DUM - Digitální Učební Materiál Název školy: Střední odborná škola obchodní s.r.o. Broumovská 839, Liberec 6 IČO: REDIZO: Vzdělávací.
Genderové aspekty rozvoje klastrů v ČR Ing. Markéta Novotná Praha.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Marketingový informační systém MIS. MIS  systém činností, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací, nezbytných pro kvalitnější.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový Informační systém Ročník / obor.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Jednotná kontaktní místa podle zákona o volném pohybu služeb Vlastimil Slovák, odbor Vnitřního trhu a služeb EU Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Czech POINT ve službách České pošty aneb Česká pošta ve službách Czech POINTU Petr Stiegler náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu a eGovernment.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
Potřebujete vybudovat business aplikaci? Pokryje dílčí obchodní potřeby určité skupiny zaměstnanců, jednoho nebo více týmů Bude vytvořena / připravena.
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Struktura podnikatelského plánu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Součásti:  základní škola – 15 žáků(1 třída s 5-ti postu- povými ročníky)  mateřská škola – 34 dětí (2 třídy)  školní družina – 15 žáků  školní jídelna.
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Good Morning Campaign wk 40 Zpracovala Jana Plesnerova Příloha č. 3: Marketingová kampaň “Good morning”
PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných.
Analýza poskytovatelů sociálních služeb na území Ústeckého kraje s důrazem na problematiku související s absorpční kapacitou prostředků EU jako součást.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
„CZECH POINT e-shop – výpisy poštou“ Petr Stiegler – náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu a eGovernment Tisková konference,
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
PŘÍPRAVA PROJEKTŮ NA SŠ Autor: Jana Bartoňová.  Fondy EU  Programové období  OP VK  Zkušenosti s projekty v OPVK +dokumenty  Benefit7  Programové.
SPOLEČNĚ PRO BUDOUCNOST
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Projekt „Posilování sociálního dialogu – prevence násilí na pracovišti“ Ing. Michael Tauš Hlavní manažer projektu.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Letní škola EkoInkubátor
Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.
Webové portály LDS/MDS
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Adventure Works – prodejní návrh <rok>
Mgr. Josef Smékal Střední zdravotnická škola, Brno, Jaselská 7/9
Informační systémy podnikové systémy CRM
HYPOTÉKY Odesílání obchodů na zpracování před konce roku 2015
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
Pracovní setkání středních škol
Transkript prezentace:

Good Morning Campaign Příloha č. 4: Vyhodnocení marketingové kampaně

Cílová skupina zákazníků V kampani byly zahrnuty 2 skupiny zákazníků. Prospect, lost and lapsed customers Podněcujeme k odeslání odpovědní karty a k využití našich časových služeb (generování schůzek, příslib obchodu). Existing non Time Definite users Podněcujeme k využití našich časových služeb. Informace o kampani je poslána pouze zákazníkům, kteří těchto služeb za posledních 13 týdnů nevyužili, ale s TNT posílají jiný druh zásilek.

Cíle kampaně Primární cíle Sekundární cíle Zvýšení povědomí o 2 z našich nových produktů 10:00 Express and 12:00 Economy Express Získání nových zákazníků využívajících časových služeb Situovat TNT na trhu jako přepravce, který má maximální rozpětí doručovacích časů Komunikovat naše schopnosti a péči o zákazníky při zajištění zásilek Sekundární cíle Získat kvalitní schůzky obchodním zástupcům Generování zvyšování loajality našich existujicích zákazníků Zvyšovat povědomí o všech službách TNT

Naše cíle Na konci kampaně měly být dosaženy následující stanovené cíle: 10 % vrácených odpovědních karet od všech zákazníků ze skupiny Prospect, Lapsed and Lost customers Splněno: 11,85 % 3 % nových zákazníků využívajících časových služeb z celkového počtu obeslaných zákazníků (Conversion Rate)‏ Splněno: 4,4 % Méně než 10 % chybného mailingu Splněno: 10,5 %

Existing non Time Definite users Počet obeslaných zákazníků Existing non Time Definite users x Prospect, lost and lapsed customers 7552 2212 Celkem 1189 326 6.vlna 699 1036 5.vlna 1225 243 4.vlna 1398 265 3.vlna 1630 196 2.vlna 1611 146 1.vlna Prospect, lost and lapsed customers Existing non Time Definite users

Vrácené dotazníky podle teritorií 446 58 41 43 57 90 45 54 Celkem PRG 420 PRG 410 PRG 150 PRG 140 PRG 130 PRG 120 PRG 110 07C CELKEM TERITORIUM Teritorium 449 101 71 44 65 104 64 Celkem OSR 330 OSR 310 BRQ 430 BRQ 220 BRQ 210 07M CELKEM TERITORIUM Teritorium Celkem vrácených dotazníků 895

Vrácené dotazníky podle typu 3 2 1 Internet 78 53 24 44 76 58 43 31 46 32 41 77 28 47 SalesPad 20 16 27 6 15 10 12 13 17 A5 OSR 330 310 BRQ 430 220 210 07M PRG 420 410 150 140 130 120 110 07C

Vrácené dotazníky Obesláno bylo celkem 7 552 PROSPECT zákazníků, kteří po vyplnění kontaktních údajů do dotazníku obdrželi dárek v podobě klíčenky. Zpět bylo získáno (elektronicky, poštou, vyplněním Sales Padu) 895 vyplněných dotazníků, což představuje 11,85 % návratnosti z celkového počtu 7 552. Počet vrácených letáků v závislosti na vlastní aktivitě zákazníků (A5 a elektronicky) byl 217, což je pouhých 2, 87 % z celkového počtu obeslaných PROSPECT zákazníků a 24,25 % z celkově získaných vyplněných dotazníků.

Obchodní týmy s nejvyššími počty vrácených dotazníků BRQ 210 (Vladimír Lužina, Monika Kleinerová) 104 OSR 330 (Milan Krajc, Hana Černá)‏ 101 PRG 120 (Jan Martinec, Miroslav Chmelíček)‏ 90

Shrnutí kampaně Good Morning Celkový počet obeslaných zákazníků 9 764 100 % PROSPECT 7 552 77,34 % EXISTING 2 212 22,65 % Celkový počet vyplněných dotazníků 895 100 % PRAHA 446 49,83 % MORAVA 449 50,17 % Počet vyplněných dotazníků dle druhu 895 100 % A5 208 23,24 % SALES PAD 678 75,75 % INTERNET 9 1 % Návratnost dotazníků CELKOVÁ 9,17 % AKTIVITA ZÁKAZNÍKŮ 2,87 %

Nově získaní zákazníci Získané revenue Prospect zákazníci 50 287 EUR Existing zákazníci 87 932 EUR Nově získaní zákazníci Prospect zákazníci 126 Existing zákazníci 306