CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Název SŠ: SŠŽ Sokolov Číslo projektu: CZ.107/1.500/ Název projektu:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Komunikace a stimulování prodeje
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Přednáška: PROPAGACE Propagace (komunikační mix) - zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě zúčastněné strany.
Komunikační mix Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
9.Komunikace.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Marketingová komunikace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Teorie propagace 5 základních forem propagace
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
8. Marketing.
Propagace
Vítejte na Marketingu.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Životopis 1 Hradec Králové CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Zaměstnanci v podniku 1 Hradec Králové Datum CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Komunikační mix – 2. část 1 Hradec Králové CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Komunikační (propagační)
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Rozdíly mezi různým podniky právnických osob
Pracovní podmínky žen a mladistvých
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
4 způsoby jak zvítězit v konkurenčním boji
Analýza hodnot zákazníka
Tvorba marketingového mixu
Portfolio analýza Model GE
Uzavírání smluv CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Vítejte na Marketingu.
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Výrobní faktory CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Marketingová komunikace
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Výnosy CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Nezaměstnanost CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Oběžný majetek CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Výrobní činnost CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Náklady CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Veřejná obchodní společnost
Podnikání a jeho právní formy
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Statky a služby CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, 500 03 Hradec Králové Komunikační mix – 1. část Hradec Králové 11. 5. 2013

Tento učební materiál vznikl za podpory OPVK 1.5 Název školy CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Číslo projektu CZ 1.07/1.5.00/34.0314 Název projektu Moderní škola Číslo DUM CSA_OPVK15_057 Předmět Marketing Tematický celek Marketingové nástroje Název materiálu Komunikační mix – 1. část Autor Ing. Iva Kovaříková Datum ověření, třída 21.5.2013 Časová dotace 25 min. Pomůcky PC, flash disk, interaktivní tabule Vzdělávací cíl Úvod do problematiky třetího marketingového nástroje formou znalostní hry – řešení křížovky na čas. Podpora rychlé, samostatné a kreativní práce žáků.

REKLAMA /ADVERTISING/ PODPORA PRODEJE OSOBNÍ PRODEJ KOMUNIKAČNÍ MIX REKLAMA /ADVERTISING/ PODPORA PRODEJE OSOBNÍ PRODEJ

KOMUNIKAČNÍ MIX Je nedílnou součástí marketingového mixu Marketingová komunikace, zjednodušeně propagace /promotion/ má za cíl nejen seznámit cílovou skupinu s produktem, ale též ji přesvědčit o nákupu a tedy zvýšit prodejnost produktu Výsledkem je upevnění pozice produktu či značky na trhu

Reklama Jedná se formu neosobní, masové komunikace /prezentace myšlenek,výrobků či služeb/ Může se zaměřovat na různé cílové skupiny Může působit celoplošně nebo pouze regionálně Cílem je udržet stávající a získat nové zákazníky

Model AIDA Cílům reklamy velmi dobře vyhovuje model AIDA A ATTENTION – získat pozornost I INTEREST – udržet zájem D DESIRE – vzbudit touhu A ACTION – vyvolat akci

Získání pozornosti znamená, že si spotřebitel všiml nabídky. Udržení zájmu dává šanci, že se o produkt začne potenciální zákazník více zajímat. Vzbuzení touhy ovlivní proces hodnocení a případné vybudování preferencí. Dosažení akce znamená chuť získat produkt, tedy rozhodnutí o koupi.

Cíle reklamy informativní - informovat o produktu, slevách…. přesvědčovací - podnítit zákazníky ke koupi, dát publicitu určité značce připomínací - připomenout zákazníkům, kde si mohou produkt koupit a za jakých podmínek

Hlavní prostředky reklamy Inzerce v tisku Rozhlasové spoty Televizní spoty Reklama v kinech Audiovizuální snímky

Podpora prodeje /sales promotion/ Jedná se o souhrn různých nástrojů, které mají podnítit uskutečnění nákupu. Základem je nabídka různých výhod či zvláštních hodnot produktu

Cíle podpory prodeje Stimulace zákazníků k určitému chování Vytváření dlouhodobých vztahů mezi producentem a distributorem Snaha o okamžitý prodej výrobku Zrychlení platby zboží Stimulace zákazníků citlivých na cenu

PODPORA PRODEJE (NÁSTROJE PRODEJE SPOTŘEBITELŮM)

PODPORA PRODEJE (NÁSTROJE PRODEJE SPOTŘEBITELŮM) VZORKY KUPÓNY PRÉMIE DÁRKY VĚRNOSTNÍ PRÉMIE

PODPORA PRODEJE (NÁSTROJE V DISTRIBUČNÍ SÍTI) SPOLEČNÁ REKLAMA VELETRHY OBCHODNÍ SLEVY VÝSTAVY

Osobní prodej je forma osobní komunikace se zákazníkem probíhá TVÁŘÍ V TVÁŘ nejúčinnější nástroj při budování preferencí u kupujícího Tomu pomáhají 3 charakteristiky komunikace: 1) OSOBNÍ SETKÁNÍ 2) PĚSTOVÁNÍ VZTAHŮ 3) REAKCE

Fáze průběhu osobního prodeje 1) PRŮZKUM hledání potenciálních zákazníků - jaký je podnik zákazníka - kdo je zákazník - srovnání - argumenty

2) KONTAKT 3) PREZENTACE 4) ŘEŠENÍ PŘIPOMÍNEK 5) ZÁVĚR 6) DALŠÍ KONTAKTY

Řízení osobního prodeje školení a motivace dealerů příprava materiálů a vzorků sledování a vyhodnocování výkonnosti /kariérní růst/

Použité zdroje: SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: Cesta k trhu. Zlín: Ekka, 1992, 253 s. ISBN 80-900-0158-0. VYSEKALOVÁ, Jitka, Pavel STRNAD a Jaruše VYDROVÁ. Základy marketingu pro střední odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1997, 164 s. ISBN 8071684198.