Poptávka na výstavbu zahradního domku Zdeněk Nevole

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Popularizace technických oborů a řemesel prostřednictvím interaktivní výuky žáků OP vzdělávání.
Advertisements

VY_32_INOVACE_Mil_II_12 Obvod obdélníku Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru tesařské práce. Prezentace obsahuje výklad zajišťování venkovních a štítových zdí.
Úpravy předních dílů halenky. Nejběžnější způsob zapínání Zapínání na předním středu Jedna nebo dvě řady knoflíků Zapínání jednořadové – dvouřadové Knoflík.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výpočet spotřeby materiálu z plných pálených cihel.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Matematika Autor: Mgr. Miluše Džuberová Využití poměru v kartografii Jak bude velké hřiště? Výlet podle mapy.
Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Stavíme serverovnu E Ing. Aleš Vincenc
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je větší? 15 cm30 cm 100 m6000 mm 15 cm3 m.
P E R U STAŘÍ INKOVÉ - DOKONALÍ KAMENÍCI Staří inkové uměli dokonale zpracovávat nejtvrdší materiály – převážně žuly. Zdi jejich staveb dodnes uchvacují.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad problematiky poruch plochých střech.
Celek a jeho části Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 GRAF II – výsečový graf Autor: Bc. Pavel Šiktanc Co se všechno naučíme??? Vytváření výsečového.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_05 Délka.
ArchiCAD nástroj Schodiště 2
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
Technické prostředky v požární ochraně
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
DOPRAVNÍ HŘIŠTĚ ODRY seminář Krajský úřad Zlínského kraje Mgr. Jan Skalka MěÚ Odry,
Vlastnosti stavebních materiálů
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Dětské skupiny HZS PK Jana Juristová.
Digitalizace výuky Příjemce
Praktikum RuČNÍ programování.
TECHNICKÉ KRESLENÍ ŘEZ A PRŮŘEZ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Vytápění Tepelné ztráty
Hledání nejvyšších a nejnižších hodnot
VY_32_INOVACE_09_Činnost litosféry na Zemi Autor: Mgr. Milan Javůrek
Výroba špalíku na broušení
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
OP VK VYT 2.5 Chladiče a ventilátory
SP4 - RD PROVÁDĚCÍ v ARCHICADU
OTOPNÁ TĚLESA Vypracovala: Ing
Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor: PaedDr. Jan Havlík Název:
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Učebnice s. 8 – 9 DÚ – Rodinný erb
Výroba II.. Výroba II. Organizace výrobních pracovišť V jedné dílně jsou příbuzné stroje Výrobek prochází několika dílnami Technologické uspořádání.
Mýdla 6. listopadu 2013 VY_32_INOVACE_130218
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
OBJEM JEHLANU VY_42_INOVACE_ 30_02.
MATEMATIKA Poměr, úměra.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
DVD-RAM technologická rešerše
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
WORD Tabulky - ohraničení
Plocha Windows 7 Jakub vyčítal.
NÁVRH ELEKTROINSTALACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Dřevořezba v odborném výcviku (pro ročník uměleckých oborů)
Určení severního pólu cívky s proudem pomocí pravidla pravé ruky
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola, Jičín, Soudná 12
VY_42_INOVACE_12_Oblouk a kruhová výseč - příklady
KATEDRA ARCHITEKTURY ATELIÉROVÁ TVORBA I.
Účinky gravitační síly Země na kapalinu
Př 1: Kámen byl z výšky 10 m hozen kolmo nahoru rychlostí 15 m/s
Název projektu: ICT ve výuce
Př 1: Kulka o hmotnosti 8 g dopadne na dřevo rychlostí 500 m/s a zaryje se do hloubky 8 cm. Určete průměrnou sílu, kterou dřevo brzdilo kulku. Jak tlusté.
Obecná ekonomie STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Konstrukce a výroba dřevostaveb
Stavebnictví - Bydlení a DPH
Transkript prezentace:

Poptávka na výstavbu zahradního domku Zdeněk Nevole garáž Zde bude umistěn zahradní domek Domek bude jednou stěnou navazovat na přiléhající garáž a bude mít zkosenou plochou střechu Střecha domku ideálně ze stejného materiálu jako střecha domu (poplastovaný plech) Zde bude umístěna stříška na dřevo Základní rozměry: Výška: 250 cm Šířka: 90 cm Hloubka: 60 cm

Dřevník je od kůlny oddělen pevnou dřevěrnou stěnou garáž garáž Okno do kuchyně Okno 250 cm Dveře 100 cm Dveře do garáže 220 cm Dveře 100 cm 300 cm 150 cm 500 cm 300 cm Samostatný dřevník Stěny oddělené špruslema, aby dřevo rmohlo větrat Samostatný dřevník Stěny oddělené špruslema, aby dřevo mohlo větrat Dřevník je od kůlny oddělen pevnou dřevěrnou stěnou V kůlně na podélné stěně vytvořit 2 fochy Vysoký foch o šířce min. 120 cm