CHCEME O TOM MLUVIT Dotační program Jihomoravského kraje Výzva: Preventivní programy realizované školami a školskými zařízeními v roce 2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Advertisements

KÓDOVANIE INFORMÁCIÍ Maroš Malý, 4.C.
Percentá Percentá každý deň a na každom kroku.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_05_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Delavnica za konfiguriranje dostopovnih točk RAČUNALNIŠKA OMREŽJA
ALGORITMIZACE.
Jan Coufal, Julie Šmejkalová, Jiří Tobíšek
Obvod a obsah kruhu Prezentaci Mgr. Jan Kašpara (ZŠ Hejnice) upravila a doplnila Mgr. Eva Kaucká e.
Určitý integrál. Příklad.
Shodné zobrazení, osová souměrnost, středová souměrnost
Opakování na 4. písemnou práci
rtinzartos Napište slova, která obsahují uvedená písmena.
Cvičení Úloha 1: Rozhodněte zda posloupnost znaků v poli délky n tvoří palindrom (slovo, které je stejné při čtení zprava i zleva). Př.: [a,l,e,l,a]
Data Science aneb BigData v praxi
Slovní úlohy pro „autaře“
Emise a absorpce světla
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Problematika spotřebitelských úvěrů
Elektrikcé pole.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Dynamická pevnost a životnost Přednášky
Perspektivy budoucnosti lidstva
6. PŘEDNÁŠKA Diagnostické (screeningové) testy v epidemiologii
Základy elektrotechniky
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Změny skupenství Ing. Jan Havel.
Seminář JČMF Matematika a fyzika ve škole
Test: Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
4.2 Deformace pevného kontinua 4.3 Hydrostatika
A ZÁROVEŇ HNED DOKONALÉ
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
8.1.1 Lineární kombinace aritmetických vektorů
Fyzikální veličiny - čas
Číselné soustavy a kódy
Čas a souřadnice Lekce 3 Miroslav Jagelka.
Agregátní trh práce.
Jasnosti hvězd Lekce 10 Miroslav Jagelka.
Název prezentace (DUMu): Jednoduché úročení – řešené příklady
Konstrukce překladačů
DYNAMICKÉ VLASTOSTI ZEMIN A HORNIN
E-projekt: Jak změřit výšku budovy GJŠ
Parametry vedení a stejnosměrná vedení
Martina Litschmannová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Logistika zemního plynu v České republice Autor diplomové práce:
Martina Litschmannová, Adéla Vrtková
ROZDĚLENÍ ÚHLŮ PODLE VELIKOSTI
Rovinný úhel a jeho orientace
Měření optické aktivity 4.1 Úvod (ukázky spekter)
Ohmův zákon Praktické ověření.
T - testy Párový t - test Existuje podezření, že u daného typu auta se přední pneumatiky nesjíždějí stejně. H0: střední hodnota sjetí vpravo (m1) = střední.
Proudy a obvody Náboje v pohybu.
Číselné soustavy a kódy
Práce s nepájivým (kontaktním) polem
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Máme data – a co dál? (1. část)
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11_M7_Hanak
Statistická indukce v praxi
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_01_M9_Hanak TÉMA: Soustavy lineárních rovnic
Studená válka.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Ing. Marcela Strakošová
VZNIK ČESKOSLOVENSKA.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU - VLAST
Je obtížnější „dělat“ marketing služby nebo hmotného produktu?
MAPA SVĚTA AFRIKA.
Dvacáté století – vznik Československa
Zakavkazsko.
Osvobození československa (1.)
Transkript prezentace:

CHCEME O TOM MLUVIT Dotační program Jihomoravského kraje Výzva: Preventivní programy realizované školami a školskými zařízeními v roce 2015

http://specskiva.cz/ Škola zřízená podle § 16 odst. 9 školského zákona. Žáci zařazení do školy mají zdravotní postižení, a to  v souladu se zřizovací listinou: vady řeči těžké, sluchové postižení, poruchy autistického spektra. Někteří žáci mají souběžné postižení.    Historicky škola vždy spojená se vzděláváním žáků se sluchovým postižením (od svého založení v roce 1894).  

Základní škola speciální MŠ, ZŠ a DD Ivančice , p.o. Základní škola Mateřská škola Dětský domov Internát Základní škola speciální Školní družina

Části školského zařízení v roce 2016/17 a jejich kapacita a naplněnost Část školy kapacita Mateřská škola 30/30 Základní škola 67/57 Základní škola speciální 40/26 Školní družina 12/12 Internát 33/14 Dětský domov

Složení žáků základní školy podle druhu zdravotního postižení

http://specskiva.cz/ O co nám ve škole jde: Motto našich ŠVP je: „Vytváříme příležitosti pro všechny!“ Primárně nám nejde o výsledky žáka, ale o žáka samotného. Edukace žáků je náročná, třídní skupiny složené z více ročníků (sestavené podle druhu zdravotního postižení), výuka musí být dobře promyšlená a zorganizovaná.

Celoroční celoškolní projekty Od 2003/2004 celoškolní roční projekty zaměřené na utváření a posílení vazeb mezi školou a internátem, školou a rodinami žáků, mezi dětmi a dospělými a mezi dětmi navzájem.  Cestovatelé 2007/2008 Zahradníci 2008/2009 Pohádky 2009/2010 Objevitelé 2010/2011 Figurky 2011/2012 Cirkus 2012/2013 Mravenci 2013/2014 Cirkus 2003/2004 Vodní svět 2014/2015   Občánek 2004/2005 Písničky 2015/2016   Indiáni 2005/2006   Pověsti 2016/2017 Kouzelníci 2006/2007

Celoroční celoškolní projekty Celoškolní celoroční projekty jsou především hravé vytvářejí příležitosti pro setkávání se skutečným životem vedou žáky cíleně k prosociálnímu chování posilují u všech dětí a žáků dovednost účinně komunikovat a budovat vzájemné zdravé vztahy a posilovat vlastní vůli (jsou dlouhodobé).

Projekty celkově Škola vnímá všechny projekty jako příležitosti pro vzájemnou spolupráci všech pedagogů, v případě dotovaných jako příjemný zdroj financí a současně jako výzvu: „Dokážeme to spolu zase?“

Název projektu: CHCEME O TOM MLUVIT Náklady na projekt: 53 890,- Kč http://specskiva.cz/ Dotační program Jihomoravského kraje Výzva: Preventivní programy realizované školami a školskými zařízeními v roce 2015 Název projektu: CHCEME O TOM MLUVIT Náklady na projekt: 53 890,- Kč 4 školení pro sborovnu Nákup edukační hry

CHCEME O TOM MLUVIT Cíle: vytvoření podmínek pro efektivní každodenní práci pedagogů školy v oblasti prevence sociálně patologických jevů při edukačních činnostech se skupinou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Konkrétně: vzdělání pedagogů v oblasti specifické primární prevence nákup edukační stolní hry jako pomůcky pro alternativní formu specifické primární prevence – diskuse nad danými tématy pravidelné zařazení témat specifické preventivní prevence do tradičních projektových dní pořádaných školou v rámci celoškolních celoročních projektů v přímé návaznosti na školní minimální preventivní program zavedení pravidelných třídnických hodin na základní škole a jejich využití v rámci specifické primární prevence

CHCEME O TOM MLUVIT Školení pro sborovnu: Třídnická hodina Proškoleno 18 pedagogů. Přínos: objevení nového tématu, nových možností. Změna: přístup třídních učitelů k náplni hodin, vyzkoušeli si efekt třídnických hodin, plánují je a realizují cíleně s pomocí dalšího odborníka na konkrétní jev v dané dětské skupině. Otevírá se a zlepšuje třídní klima ve škole. Pozitivem je i spolupráce pedagogů.