ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Plán rozvoje sociálních služeb Milevsko Ing. Michaela Švehlová Tato akce byla financována Evropskou unií, státním rozpočtem České republiky a Jihočeským.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Ing. Stanislava Správková
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.

Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Destinační management TO Jeseníky-východ
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
Krajský úřad Karlovarského kraje
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pracovní skupina Lidské zdroje a vysoké školy Ing. Irena Ptáčková.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Aktivity PR VZ NSP II. Vyladění vizuální identity VZ a tvorba PR materiálů a předmětů 2 Manuál vizuální identity a šablony dokumentů 1. set propagačních.
Regionální konference v MSK
Marketingová Strategie Strategie.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Nové oddělení cestovního ruchu -Tvorba koncepce rozvoje cestovního ruchu -Navázání na Strategický plán města -Spolupráce s Komisí cestovního ruchu -Spolupráce.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Observatoř trhu práce a konkurenceschopnosti Propagace řemeslných a technických oborů Centrum mezinárodního obchodu (CMO) při RHK Brno Integrace.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Marketingové aktivity sdružení České dědictví UNESCO.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Aktuální stav přípravy programového období František Kubeš odbor regionální politiky Ministerstvo pro místní rozvoj ČR RSK Pardubického.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
CCRJM Certifikace DMO TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM MĚSTA BRNA, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Krajský úřad Karlovarského kraje
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
Kategorizace organizací destinačního managementu
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Aktuální informace o činnosti CCRJM
Jednání PS Vzdělávání Mgr. Barbora Ledlová
Ing. Stanislava Správková
, KÚ Ústeckého kraje.
Svaz měst a obcí ČR Základní informace o činnosti
Zasedání RSK
data aktuální ke dni Bc. Petra Razáková
Karlovarský kraj Lázeňský kraj.
Transkript prezentace:

ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S. Aktuální stav a výhled pro rok 2017

ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S. založeno na základě Dohody o založení spolku mezi těmito členy: - Karlovarský kraj - Statutární město Karlovy Vary - Město Cheb - Město Sokolov - Město Ostrov - Město Jáchymov - Město Loket - Město Aš - Letiště Karlovy Vary s.r.o.

ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S. zakládající členové se dohodli, že ze svých rozpočtů uvolní prostředky pro propagaci celého regionu a jednotlivých aktivit, které mají potenciál přilákat do kraje turisty hlavním úkolem DA je zajišťování společného marketingu pro Karlovarský kraj v oblasti cestovního ruchu, spolupráce při tvorbě a provádění destinačního managementu v regionu s významnými subjekty a organizacemi a prosazování společných zájmů v oblasti cestovního ruchu PR komunikace (tisk, online, outdoor), účast na veletrzích cestovního ruchu, zajišťování press a fam tripů, tvorba a distribuce propagačních materiálů, spoluúčast na realizaci projektů v rámci partnerských regionů, spolupráce s podnikatelskými subjekty v rámci rozvoje cestovního ruchu, spolupráce s MMR a agenturou CzechTourism včetně ZZ CzT ……

ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S. aktuálně přijímání zaměstnanců, návrh rozpočtu, alokace prostředků pro jednotlivé trhy, příprava strategického a marketingového plánu příprava veletrhů pro rok 2017 jednání s Letištěm Karlovy Vary o možné marketingové podpoře plánovaných leteckých linek Karlovy Vary – Düsseldorf (od března 2017 – 2 x týdně) a Karlovy Vary – Tel Aviv (od června do konce září) komunikace týkající se možné spolupráce mezi lázeňskými subjekty v regionu a azerbajdžánskou společností ANAVARA - Medical Tourism Facilitators příprava jednání o možné spolupráci mezi regionálními subjekty poskytujícími lázeňskou péči a velkými zaměstnavateli z Vologodské oblasti (Rusko) online kampaně na serverech společnosti Seznam.cz

ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S. Veletrhy 2017 Vakantie Utrecht (10. 1. – 15. 1. 2017) Slovakiatour Bratislava (26. 1. – 29. 1. 2017) IMTM Tel Aviv (7. 2. – 8. 2. 2017) Holiday World Praha (16. 2. – 19. 2. 2017) F.RE.E München (22. 2. – 26. 2. 2017) ITB Berlin (8. 3. – 12. 3. 2017) MITT Moskva (14. 3. – 16. 3. 2017) Freizeit Nürnberg (15. 3 . – 19. 3. 2017) – v jednání nabídka zajištění bezplatného prospektového servisu

Online kampaně na serverech společnosti Seznam.cz

Online kampaně na serverech společnosti Seznam.cz několik termínů (3. 10. 2016 – 8. 1. 2017) Novinky.cz, Proženy.cz Oblasti zájmu: - Cestování – Hory - Rodina – Rodiny s dětmi

Online kampaně na serverech společnosti Seznam.cz

Online kampaně na serverech společnosti Seznam.cz

Online kampaně na serverech společnosti Seznam.cz Sklik - inzerci vidělo přes 5 083 956uživatelů - 44 784 prokliků na web Zimní kampaň - 2882 uživatelů prokliklo na web - 14 291 uživatelů se zapojilo do kampaně Kampaň lázeňství - 6 448 uživatelů prokliklo na web - 17 857 uživatelů se zapojilo do kampaně Celkem jsme prostřednictvím těchto kampaní zaujali 76 932 nových uživatelů.

Google Analytics – srovnání 2015 vs 2016

Děkuji Vám za pozornost Ing. Petr Židlický info@zivykraj.cz