Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Bc. Pavla Kusáková1 Trojanovice Aktivity, úspěchy a projekty v TO Beskydy-Valašsko Konference MSK -Dovolená a region Ostrava.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Česká centrála cestovního ruchu
14/1/2010. Lead partner projektu RERA a.s., Regionální rozvojová agentura jižních Čech Realizované mezinárodní projekty - Z jižních ČECH AŽ NA KONEC SVĚTA.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Mediální komunikace ČD
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Destinační management TO Jeseníky-východ

OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Prezentace turistické oblasti
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Marketingová Strategie Strategie.
JAZYKOVÉ MUTACE WEBU : česká, anglická, německá, polská s možností přidání dalších jazykových mutací Cílem tohoto internetového portálu.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Prezentace turistického regionu aktuality a novinky pro sezonu 2014 Český ráj 1.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava,
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Poznejte regiony České republiky Středočeský kraj.. přirozené centrum České republiky Střední Čechy jsou místem, kam se dá přijet na návštěvu,
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
turistická oblast v srdci Čech
Informace o úpravách webu
RESORT LUHAČOVICE.
Atraktivní zaměstnavatel
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Aktuální informace o činnosti CCRJM
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí
Transkript prezentace:

Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové Jihočeská centrála cestovního ruchu

Kampaň Posilování značky

Cíl 1. Prodloužit délku pobytu v regionu – zvýšit počet přenocování 2. Udržet návštěvnost regionu

Dílčí cíle Udržení/zvyšování návštěvnosti: Zvyšování povědomí o regionu Zvyšování povědomí o turistických cílech a aktivitách (celkově) Prezentace nových a méně známých cílů a aktivit (motivace k opakované návštěvě)

Dílčí cíle Social media: Zvyšování počtu fanoušků Kvalitní obsah jako nástroj pro zvyšování povědomí o regionu (doma/zahraniční)

Cílové skupiny Páry Rodiny s dětmi Prarodiče s vnoučaty Senioři Skupiny přátel Organizované skupiny Velmi mladí

Produktové linie Historie Jezte a pijte v JČ Aktivní pohoda Jihočeský oddech Venkovská turistika Jižní Čechy ve filmu

Návrh publikační činnosti Historie Památky – brožura o mapující historické památky v jižních Čechách, včetně kalendáře top akcí   Jezte a pijte v JČ Pivní stezky – průvodce po pivovarech v jižních Čechách včetně popisu atraktivit v daných lokalitách Gastronomie – brožura představující regionální pokrmy jižních Čech

Návrh publikační činnosti Aktivní pohoda Běhání – brožura s 10 trasami pro příznivce běhání Aktivní dovolená – samostatná brožura mapující možnosti aktivního vyžití Rybaření a myslivost – brožura mapující možnosti rybaření a lovu Pěší trasy – rozšíření edice skládaček s pěšími výlety po jižních Čechách Cyklotrasy – rozšíření edice skládaček s cyklovýlety po jižních Čechách  

Návrh publikační činnosti Jižní Čechy ve filmu Brožura přibližující filmy natočené v jižních Čechách   Trhací mapa regionu Image materiál pro touroperátory  Propagační materiály na konkrétní cílové trhy

Komunikační kanály Web: Vlastní stránky www.jiznicechy.cz a www.jiznicechypohodove.cz Jinde na webu: Sklik, Adwords, bannery, spolupráce s bloggery a instagrammery, youtubery Sociální sítě: - Facebook (globální profil) - Instagram - Youtube

Komunikační kanály Tištěné materiály - prezentace na veletrzích, distribuce na infocentra Periodika: inzerce, PR články Činnost B2B: press trips, fam trips, kontakty v cílových zemích, média, cestovní kanceláře, které se orientují na cílové skupiny pro nás zajímavé v zahraničí (Bavorsko, Rakousko), popř. spolupráce s CzechTourism Rozhlas a regionální TV Veletrhy cestovního ruchu (B2B, B2C)