AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_315_VELIKOST ÚHLU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úhel Převody jednotek velikosti úhlů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu.
Advertisements

Goniometrické funkce Kosinus Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_76_ZNÁMÉ TANCE TEMA: HUDEBNÍ VÝCHOVA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_62_JAKUB JAN RYBA TEMA: HUDEBNÍ.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_303_Trojúhelník – výpočty Téma: Geometrie.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_69_NOTOVÁ OSNOVA, HOUSLOVÝ KLÍČ.
Sčítání a odčítání úhlů
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Poměr.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Konstrukce trojúhelníku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Bc. Naďa Prejzová VY_32_Inovace_ Dělení 9
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
AUTOR: Lenka Šilhánková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_87_ORFFOVY NÁSTROJE
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_77_ČESKÁ HYMNA
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
MLUVNICKÉ KATEGORIE PODSTATNÝCH JMEN
Sestrojení úhlu o velikosti 90° pomocí kružítka.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_21_PŘEHLED SVĚTADÍLŮ
Úhly Pracovní list NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_305_Úhly – pracovní.
Teplota – souhrnná cvičení II.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
3. Skládání vektorů, převody jednotek
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Hustota 8. ročník.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
TROJÚHELNÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lenka Pláničková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
* Výšky trojúhelníku Matematika – 6. ročník *
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06 Zopakujeme si rýsování
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Trojúhelníky Názvosloví Obvod Rozdělení Obsah Výšky v trojúhelníku
7 PYTHAGOROVA VĚTA.
Podobnost trojúhelníků
* Těžnice trojúhelníku Matematika – 6. ročník *
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
ÚHLY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Hájková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Krychle NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_293_Krychle Téma: Geometrie.
Výukový materiál pro 9.ročník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Úhly v kružnici Středový a obvodový úhel (vztah mezi nimi)
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_18 Fyzika,
TROJÚHELNÍK Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lenka Pláničková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
MATEMATIKA Trojúhelníky - základní vlastnosti.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Čtverec, obdélník NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_290_Čtverec, obdélník.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
Sestrojení úhlu o velikosti 90° pomocí kružítka.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_181_Abeceda, rozdělení hlásek Téma:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Úhly NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_304_Úhly Téma: Geometrie Číslo.
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_315_VELIKOST ÚHLU TEMA: GEOMETRIE ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2598

VELIKOST ÚHLU Materiál je určen k výuce geometrie pro žáky 7. ročníku základní školy praktické.

Velikost úhlu Velikost úhlu určíme pomocí úhloměru. Jednotkou pro měření úhlů je stupeň. Zapisujeme: 1°

Měření úhlu Na úhloměru jsou vyznačeny dvě stupnice od 0° do 180°. Jedna je značena zleva doprava a druhá zprava doleva.

Měření úhlu Úhloměr přiložíme k měřenému úhlu tak, aby střed úhloměru byl ve vrcholu úhlu.

Úhly: Ostrý úhel měří méně než 90°. Pravý úhel měří 90°. Tupý úhel měří více než 90°. Přímý úhel měří 180 °.

Úkol: Narýsujte tři libovolné ostré úhly α, β, γ. Změřte úhly a jejich velikosti zapište. α = β = γ = Narýsujte úhly: α = 30°, β = 50°, γ = 75°

Úkol: Narýsujte tři libovolné tupé úhly α, β, γ. Změřte úhly a jejich velikosti zapište. α = β = γ = Narýsujte úhly: α = 120°, β = 135°, γ = 165°

Úkol: Jaké úhly svírají ručičky na hodinách? Určete jejich velikosti.

Použité zdroje http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thu mb/7/70/Uhel.jpg/200px-Uhel.jpg http://www.iprodeti.cz/fotky14113/fotos/_vyrn_2479 883145.jpg http://www.i-creative.cz/wp- content/uploads/2012/02/hodiny.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6 d/DruhyUhlu.jpg