Občanské sdružení Helpík

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Advertisements

KÓDOVANIE INFORMÁCIÍ Maroš Malý, 4.C.
Percentá Percentá každý deň a na každom kroku.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_05_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Delavnica za konfiguriranje dostopovnih točk RAČUNALNIŠKA OMREŽJA
ALGORITMIZACE.
Jan Coufal, Julie Šmejkalová, Jiří Tobíšek
Obvod a obsah kruhu Prezentaci Mgr. Jan Kašpara (ZŠ Hejnice) upravila a doplnila Mgr. Eva Kaucká e.
Určitý integrál. Příklad.
Shodné zobrazení, osová souměrnost, středová souměrnost
Opakování na 4. písemnou práci
rtinzartos Napište slova, která obsahují uvedená písmena.
Cvičení Úloha 1: Rozhodněte zda posloupnost znaků v poli délky n tvoří palindrom (slovo, které je stejné při čtení zprava i zleva). Př.: [a,l,e,l,a]
Data Science aneb BigData v praxi
Slovní úlohy pro „autaře“
Emise a absorpce světla
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Problematika spotřebitelských úvěrů
Elektrikcé pole.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Dynamická pevnost a životnost Přednášky
Perspektivy budoucnosti lidstva
6. PŘEDNÁŠKA Diagnostické (screeningové) testy v epidemiologii
Základy elektrotechniky
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_12_M9_Hanak TÉMA: Jehlan OBSAH: Objem
Změny skupenství Ing. Jan Havel.
Seminář JČMF Matematika a fyzika ve škole
Test: Mechanické vlastnosti kapalin (1. část)
4.2 Deformace pevného kontinua 4.3 Hydrostatika
A ZÁROVEŇ HNED DOKONALÉ
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
8.1.1 Lineární kombinace aritmetických vektorů
Fyzikální veličiny - čas
Číselné soustavy a kódy
Čas a souřadnice Lekce 3 Miroslav Jagelka.
Agregátní trh práce.
Jasnosti hvězd Lekce 10 Miroslav Jagelka.
Název prezentace (DUMu): Jednoduché úročení – řešené příklady
Konstrukce překladačů
DYNAMICKÉ VLASTOSTI ZEMIN A HORNIN
E-projekt: Jak změřit výšku budovy GJŠ
Parametry vedení a stejnosměrná vedení
Martina Litschmannová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Logistika zemního plynu v České republice Autor diplomové práce:
Martina Litschmannová, Adéla Vrtková
ROZDĚLENÍ ÚHLŮ PODLE VELIKOSTI
Rovinný úhel a jeho orientace
Měření optické aktivity 4.1 Úvod (ukázky spekter)
Ohmův zákon Praktické ověření.
T - testy Párový t - test Existuje podezření, že u daného typu auta se přední pneumatiky nesjíždějí stejně. H0: střední hodnota sjetí vpravo (m1) = střední.
Proudy a obvody Náboje v pohybu.
Číselné soustavy a kódy
Práce s nepájivým (kontaktním) polem
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Máme data – a co dál? (1. část)
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_11_M7_Hanak
Statistická indukce v praxi
NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_01_M9_Hanak TÉMA: Soustavy lineárních rovnic
Studená válka.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Ing. Marcela Strakošová
VZNIK ČESKOSLOVENSKA.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU - VLAST
Je obtížnější „dělat“ marketing služby nebo hmotného produktu?
MAPA SVĚTA AFRIKA.
Dvacáté století – vznik Československa
Zakavkazsko.
Osvobození československa (1.)
Transkript prezentace:

Občanské sdružení Helpík Zážitková výuka první pomoci u dětí

Můj první zážitek 

Potřebné vybavení lékárničky v minulosti

Helpíkův pohár

Školní kolo Nenudit zbytečnou teorií, ale učit potřebné věci. Hlavní témata základní pravidla a bezpečnost při poskytování první pomoci rozpoznání závažného stavu a stavu ohrožení života volání na tísňové linky resuscitace s praktickým nácvikem krvácení a úrazy

Každý si nejvíc poučení odnese ze situace, kterou reálně prožil. Krajské kolo Každý si nejvíc poučení odnese ze situace, kterou reálně prožil. Probíhá formou branného závodu Pět zdravotnických úkolů Doprovodný program složek IZS

Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. Celostátní kolo Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. Probíhá obdobně jako krajské kolo Součástí Rallye Rejvíz 30 nejlepších posádek

Rozdělení přednášek podle věkové kategorie MŠ a 1. až 3. třída ZŠ S osvětou první pomoci se může začít už ve školce. Děti v tomto věku nemají sice dostatek síly, aby prováděly kvalitní účinné komprese hrudníku, ale co se v mládí naučí, s přibývající sílou jako když najdou 

Rozdělení přednášek podle věkové kategorie žáci 4. až 6. tříd V tomto věku se děti učí mnoha potřebným dovednostem a začínají být schopny rozumově uvažovat. Rozvoj jejich myšlení a úroveň dosud získaných dovedností jim umožňuje jednoduchými postupy přispět k záchraně života.

Rozdělení přednášek podle věkové kategorie žáci 7. až 9. tříd Opakování, matka moudrosti. Žáci těchto tříd již nějakým kurzem první pomoci prošli a je zapotřebí oprášit znalosti nebo je doplnit o další postupy.

Rozdělení přednášek podle věkové kategorie Střední školy Dospívání je přechodnou fázi života, kdy jedinec již není dítě, ale ještě není dospělý. Toto období je kritické a rizikové. Alkohol a jiné omamné látky, první jízdy na motorce či za volantem, extrémní sporty a mnoho dalších faktorů, které ohrožují je samotné i jejich vrstevníky.

Co bychom doporučili? Děti většinou nemusíme přeučovat špatné postupy, a proto se držme doporučených postupů nezatěžujme děti zbytečnou teorií nedramatizujme / nebanalizujme jednotlivé případy Přiměřená délka výuky podle věkové kategorie

Šíření fám a omylů v první pomoci!!! Čeho se vyvarovat? Šíření fám a omylů v první pomoci!!!