Mosty (Hashi) Jak vyřešit hlavolam.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Popis válce: Válec má dvě podstavy. Podstava má tvar kruhu. Válec je rotační těleso. Válec vznikne rotací obdélníku kolem jedné své strany.
Advertisements

IP adresace (IPv4) Velikost a určení IP adresy I. Epocha (dělení na třídy) II. Epocha (zavedení masky) Speciální adresy Příklady a řešení IP adres Souhrn.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_42_INOVACE_12_10 Název materiáluZákladní.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín VY_32_INOVACE_M_11 Obrázkové řady, logika Zpracovala: Mgr. Květoslava Štikovcová Číslo.
Vodič a izolant v elektrickém poli Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
Celek a jeho části Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno Autor: Jaroslava Pilná Název: VY_32_INOVACE_28_HLEDANI CISEL Téma: Hledání čísel Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Anotace:
Technická dokumentace Mechanik elektronik 1. ročník OB21-OP-EL-TD-VAŠ-M Opakování.
Technická dokumentace Mechanik elektronik 1. ročník OB21-OP-EL-TD-VAŠ-M Katalogové údaje a značení rezistorů.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Dělení desetinných čísel beze zbytku
Netradiční zdroje elektrické energie
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Čtyřúhelníky: OBECNÝ ČTYŘÚHELNÍK ROVNOBĚŽNÍKY OBDÉLNÍK ČTVEREC
Svislé zděné konstrukce
2.2. Dynamika hmotného bodu … Newtonovy zákony
Neguj výroky. Urči jejich pravdivostní hodnotu
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Lineární rovnice a nerovnice I.
ORGANIZACE DAT V POČÍTAČI
AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
Lineární rovnice Ekvivalentní úpravy
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Číselné soustavy a kódy
PERMUTACE S OPAKOVÁNÍM
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ J. E. Purkyně Libochovice
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Ploty (Slitherlink) Jak vyřešit hlavolam.
Soustavy dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Mezinárodní migrace AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Název: Práce s tabulátory Autor: Hokr Jan
Poměr v základním tvaru.
Cyklistická výprava okolím Milířů – Hruškovna, Lužní potok, Milíře Příroda je tu krásná vždy, ale nejhezčí je na jaře.
Zlomky Čísla smíšená..
Stany Řešení hlavolamu.
Název školy: ZŠ J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Matematika pro stavební obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Dělitelnost přirozených čísel
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_28_01_stavba nervové soustavy.
Slovní úlohy Vyřeš tyto slovní úlohy do sešitu a pak si je zkontroluj.
Posuň čárku 2.
Měření osciloskopem.
Fyzika 7.ročník ZŠ Otáčivé účinky sil Creation IP&RK.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
7 PYTHAGOROVA VĚTA.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Algebraické výrazy: lomené výrazy
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Předmět: Informatika Ročník: VII. Tématický celek: Základy práce s PC
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Lomené výrazy (2) Podmínky řešitelnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Poměr v základním tvaru.
Atomy a molekuly (Učebnice strana 38 – 39)
Rovnice s neznámou ve jmenovateli
MATEMATIKA Desetinná čísla.
Opakování 2. písemná práce
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Rovnice opakování Výukový materiál pro 9.ročník
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Skládání sil stejného směru
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Mosty (Hashi) Jak vyřešit hlavolam

Každé kolečko s číslem představuje ostrov Každé kolečko s číslem představuje ostrov. Cílem je spojit všechny ostrovy svislými a vodorovnými mosty tak, aby počet mostů kolem ostrova byl stejný jako číslo zobrazené uvnitř ostrova. Mezi každými dvěma ostrovy mohou být maximálně dva mosty a mosty spojující dva ostrovy nesmí vést přes jiné ostrovy a nesmí křížit jiné mosty

Jak vypadají mosty kolem této šestky?

Kam povede třetí most?

Kam povede most?

Kam povede třetí most?

Odtud vedou dva mosty, aspoň jeden musí vést ke trojce vpravo!

Tři z nich jsou jasné, zbývající dva zatím ne! Odtud vede pět mostů. Tři z nich jsou jasné, zbývající dva zatím ne!

Aspoň povede nahoru ke dvojce! Odtud vedou tři mosty. Aspoň povede nahoru ke dvojce!

Může vést druhý most dolů? Ne! Kdyby vedl dolů, musel by od trojky vpravo vést poslední most nahoru a tím by vznikla uzavřená oblast, která už by nijak nešla spojit se zbytkem ostrovů!

Kam povede most a co to znamená pro ostrov se šestkou?

Co to znamená pro ostroj s trojkou pod ním? Kam povede čtvrtý most? Co to znamená pro ostroj s trojkou pod ním?

Kam povede druhý most?

Kam povedou tři zbývající mosty?

Kam povedou dva zbývající mosty?