ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_113.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_06
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Pavlína Hůrková Datum: Název: VY_22_INOVACE_1.2.5.
stručný přehled a závěrečné procvičení
REVISION of U5, U6 AJ - 5. třída VY_32_Inovace/9_ května 2012 Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná.
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I.3.BD.35 There is,there are. Když říkáme, že někde něco nebo někdo je, použijeme k tomu vazbu There is nebo There are. There is pokud.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
PRESENT SIMPLE 5. třída Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
There is / are – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. JAROSLAVA KULÁČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_618_ANGLICKÝ JAZYK_MĚSTO TEMA: Město ČÍSLO PROJEKTU:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Elektronická učebnice - I
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vazba There is/are – 5.ročník
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Existenční vazba THERE IS / THERE ARE
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevSubject.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
The Tomsons American TV Family. N´t  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE  ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ  projekt v rámci vzdělávacího.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_33_Vazba.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
HOUSE kitchen bedroom bathroom garden a garage dining room living room.
PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ, SLOVESA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Charakteristika výukového materiálu
CLOTHES FASHION.
Prepositions + at home AUTOR: Miroslava Jarkulišová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Jazyk a jazyková komunikace - Anglický jazyk
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, 767 01 KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT: Anglický jazyk ROČNÍK: 7. ročník TÉMA: There is/are AUTOR: Ing. Pavla Zezulová DATUM VYTVOŘENÍ: 20. 9 . 2012 VY_32_INOVACE_51_PZ

Anotace Materiál je určen pro výklad učiva v 7. ročníku. Seznamuje žáky s „existenční vazbou“. Zaměřuje se především na používání a specifický slovosled anglické věty s touto vazbou. Žáci si také všímají pravidla překladu do češtiny – především na umístění příslovečného určení místa v české větě. Při tvorbě záporu a otázky se žáci nejdříve pokusí sami formulovat věty v angličtině. Teprve pak je správná odpověď promítnuta na tabuli. Za vzor slouží kladné věty z úvodu výkladu. Následně si zapisují i český překlad. V závěru materiálu je několik vět na procvičení učiva. Výklad učiva navazuje na vyučovací hodinu, kde si žáci doplňovali slovní zásobu anglických předložek. Pilotáž Matriál byl ověřován ve čtyřech paralelních jazykových skupinách žáků 7. ročníku. Žáci reagovali na nové učivo dobře, vazbu doplňovali do vět správně a také správně přeložili i věty, které jsou v závěru materiálu.

there is / are - existenční vazba

někde je něco Na stole je kniha. There is a book on the table. Ve třídě je 30 žáků. There are 30 pupils in the class. Na zdi je obraz. There is a picture on the wall.

nejčastěji se používá u popisu obrázku , nějakého místa (místnost, město…)

- negatives There isn´t a book on the table. Na stole není kniha. There aren´t 30 pupils in the class. Ve třídě není 30 žáků. There isn´t a picture on the wall. Na zdi není obraz.

- questions Is there a book on the table? Je na stole ( nějaká) kniha? Are there 30 pupils in the class? Je ve třídě 30 žáků? Is there a picture on the wall? Je na zdi (nějaký) obraz?

- short answer No, there isn´t. Yes, there is. Yes, there are. No, there aren´t.

Complete sentences with there is/are: There are 1 . . . . . . . . . . . some children in the park. Is there 2 . . . . . . . . . . . a book on the table? There are 3 . . . . . . . . . . . Katy and Tom in the kitchen. there is 4 Is there a TV in the room? Yes, . . . . . . . . . . .

Translate Ve třídě je 15 lavic. There are 15 desks in the clasroom. V naší škole jsou dvě tělocvičny. In our school are two gymnasiums. Na lavici je sešity. There is an exercise-book on the desk. V aktovce není pouzdro. There isn´t a pencase in the bag.

Zdroje Vlastní tvorba