SO – 207 - Most ev. č.03513-5
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Všeobecné konstrukce a práce 014111- POPLATKY ZA SKLÁDKU TYP S-IO (INERTNÍ ODPAD) - zahrnuje veškeré poplatky provozovateli skládky související s uložením odpadu na skládce. 014121 - POPLATKY ZA SKLÁDKU TYP S-OO (OSTATNÍ ODPAD)- zahrnuje veškeré poplatky provozovateli skládky související s uložením odpadu na skládce. 029412 - OSTATNÍ POŽADAVKY - VYPRACOVÁNÍ MOSTNÍHO LISTU - zahrnuje veškeré náklady spojené s objednatelem požadovanými pracemi 02953 - OSTATNÍ POŽADAVKY - HLAVNÍ MOSTNÍ PROHLÍDKA - provedení hlavní mostní prohlídky oprávněnou fyzickou nebo právnickou osobou + vyhotovení záznamu (protokolu), který jednoznačně definuje stav mostu Přípravné práce 11090 - Všeobecné vyklizení ploch - zahrnuje odstranění všech překážek pro uskutečnění stavby, např. stavební sutě, uschlé traviny, volné kameny… 11120 - Odstranění křovin - doprava dřevin bez ohledu na vzdálenost, spálení na hromadách nebo štěpkování 11202 - Kácení stromů s odstraněním pařezů - poražení stromu a osekání větví, spálení větví na hromadách nebo štěpkování, dopravu a uložení kmenů, případné další práce s nimi dle pokynů zadávací dokumentace, odstranění pařezů se měří v [ks] vytrhaných nebo vykopaných pařezů a zahrnuje zejména, veškeré zemní práce spojené s odstraněním pařezů
Mostní list – z katalogu mostu 2014
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Odstranění stávající mostu Bourání konstrukcí z kamene, odvoz do 1km – opěry (viz TZ + půdorys stávající stavu mostu) Pro výpočet uvažujeme: výška 1,3m, šíře 6,16m a tloušťka opěry cca 1,0m. Demontáž kovových konstrukcí, odvoz do 1km – (viz TZ – most z ocelových nosníků I 45) Pro výpočet uvažujeme uložení po cca 1,0m – délka mostu viz TZ - 11,08m. Ocelové mostnice je obdoba dřevěných pražců – uvažujeme pro výpočet HEB 16, uložení na délku mostu po cca 0,26m – šíře mostu viz TZ – 6,16m. Bourání konstrukcí z prostého betonu, odvoz do 1km – mostovka + římsa Pro výpočet uvažujeme tloušťku desky cca 0,40m. Odvoz do 1,0km. Pro výpočet uvažujeme délku 11,08m, šíře cca 0,8m, výška cca 0,2m. Odstranění mostního svodidla ocelového oboustranného, H2
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Odstranění stávajícího krytu vozovky Frézování vozovek asfaltových, odvoz do 1km. Pro výpočet uvažujeme tl. cca 40mm Odstranění podkladů vozovek a chodníků z kameniva nestmeleného, odvoz do 1km. Pro výpočet uvažujeme tl. cca 60mm Odstranění podkladů vozovek a chodníků s cementovým pojivem (cementová stabilizace), odvoz do 1km. Pro výpočet uvažujeme tl. cca 240mm
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Zemní práce Hloubení jam včetně odvozu. Odkopávky a prokopávky včetně odvozu. Uložení sypaniny do násypů a na skládky bez zhutnění. Úprava pláně se zhutněním. Založení trávníků ručním výsevem. Ošetření trávníků Ochrana stromů bedněním.
základní části spodní stavby Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK základní části spodní stavby
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Zakládání Vrty pro piloty třídy I průměr 800mm – viz půdorys spodní stavby + TZ sondy. Vrty pro piloty třídy II průměr 800mm – viz půdorys spodní stavby + TZ sondy. Vrty pro piloty třídy III průměr 800mm – viz půdorys spodní stavby + TZ sondy. Piloty ze železobetonu do 25/30 (B30). Výztuž pilot 10505 – viz TZ kapitola 2.10 – pouze popis, chybí hmotnosti Pro výpočet uvažujeme cca 160kg/m3.
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Zakládání Základy z betonu prostého do C 25/30 (B30) – viz TZ + výkresy – tl.150mm Podélný řez – C20/25 Příčný řez opěry 2, opěry 1 Příčný řez křídla K2, K3, K4 Půdorys spodní stavby Základy ze štěrkodrtě – kameniva drceného (položka: polštáře pod základy z kameniva drceného) Příčný řez křídla mostního K1
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Odvodnění Trubní vedení – viz TZ kapitola 2.4 Příčný řez v ose opěry 2 Příčný řez v ose opěry 1 Prodloužení za křídly – uvažujeme cca 18,0m Drenážní vrstvy z betonu mezerovitého (drenážního) – viz TZ kapitola 2.4 – tl.0,22m, výšky cca 0,95m. Podélný řez Drenážní vrstvy z geotextílie Podélný řez – pro výpočet uvažujeme šíři cca 1,05m
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Svislé a kompletní konstrukce Římsy ze železobetonu do C30/37 (B37) – viz TZ kapitola vybavení mostu Příčný řez nosné konstrukce Podélný řez Výztuž říms 10505 - viz TZ kapitola 2.10 Pro výpočet uvažujeme 130kg/m3. Mostní křídla – viz TZ (na opěry navazují čtyři mostní křídla – zdi z betonu prostého C25/30 XF3 Pro výpočet budeme uvažovat beton místo gabiónové zdi Situace + půdorys – mostní křídla K1, K2, K3, K4 Příčný řez mostního křídla K1, K2, K3, K4 Příčný řez v ose opěry 2 a 1.
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Svislé a kompletní konstrukce Mostní opěry C25/30 (B30) - železobeton – viz TZ konstrukce mostu + kapitola 2.10 (výztuž) Půdorys Podélný řez Příčný řez v ose opěry 2 a 1. Výztuž mostních opěr 10505 - viz TZ kapitola 2.10 Pro výpočet uvažujeme 150kg/m3.
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Mostní nosná desková konstrukce ze železobetonu do 30/37 (B37) viz TZ konstrukce mostu + kapitola 2.10 (výztuž) Půdorys Podélný řez Příčný řez nosné konstrukce Příčný řez v ose opěry 1, v ose opěry 2 Výztuž mostní nosné deskové konstrukce 10505 - viz TZ kapitola 2.10 Pro výpočet uvažujeme 150kg/m3.
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Technická specifikace položky - Mostní nosná desková konstrukce ze ŽB 30/37 bednění požadovaných konstrukcí (i ztracené) s úpravou dle požadované kvality povrchu betonu, včetně odbedňovacích a odskružovacích prostředků, podpěrné konstrukce (skruže) a lešení všech druhů pro bednění, uložení čerstvého betonu, výztuže a doplňkových konstrukcí, vč. požadovaných otvorů, ochranných a bezpečnostních opatření a základů těchto konstrukcí a lešení, úpravy pro osazení výztuže, doplňkových konstrukcí a vybavení, úpravy povrchu pro položení požadované izolace, povlaků a nátěrů, případně vyspravení, konstrukce betonových kloubů, upevnění kotevních prvků a doplňkových konstrukcí, nátěry zabraňující soudržnost betonu a bednění, výplň, těsnění a tmelení spár a spojů, opatření povrchů betonu izolací proti zemní vlhkosti v částech, kde přijdou do styku se zeminou nebo kamenivem, úpravy pro osazení zařízení ochrany konstrukce proti vlivu bludných proudů.
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Mostní nosníky z válcovaných nosníků – HEB 400 viz TZ konstrukce mostu Půdorys Podélný řez Příčný řez nosné konstrukce Příčný řez v ose opěry 1, v ose opěry 2
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Kloub ze železobetonu včetně výztuže (nosná konstrukce nebo její část dosedá pomocí úložného prvku na podpěru – ložiska mohou být KOVOVÁ, ELASTOMEROVÁ, KOMBINOVANÁ – např. hrncová, uložení na betonové klouby viz TZ konstrukce mostu Podélný řez Detail kloubu na opěře Příčný řez v ose opěry 1, opěry 2
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Vyrovnávací a spádové vrstvy z malty - plastmalta Detail kloubu na opěře Podélný řez Vyrovnávací a spádové vrstvy beton – plastbeton TZ - ložiska
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Výplň dilatačních spár z polystyrenu tl. do 20mm Detail kloubu na opěře Podélný řez
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Nosná konstrukce mostu – vodorovné konstrukce Těsnění dilatačních spár asfaltovou modifikovanou zálivkou průřez do 800mm2 Pracovní spára říms + podél obrubníků – viz TZ kapitola 2.3 Příčný řez - římsa Dilatační závěry – nahrazeny řezanými spárami na koncích NK a vyplněny modifikovanou asfaltovou zálivkou – viz TZ Uvažujeme průřez do 800mm2 Pracovní spára opěr TZ – Dilatační závěry
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Vozovka a chodníky Asfaltový beton ACO 16 TZ – tl. 45 mm Podélný řez, příčný řez Infiltrační postřik asfaltový do 0,5kg/m2 MA – Makadam 8 (je konstrukční vrstva pozemních komunikací z hrubého drceného kameniva s výplní. Výplní může být jemné kamenivo, případně cementová směs. Název odkazuje na skotského stavebního inženýra Johna Loudona McAdama). TZ – tl. 30 mm Obruba z kamenných obrubníků - chodník Zámková dlažba na MC - chodník
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Vozovka a chodníky Izolace mostovek asfaltové pásy včetně pečetící vrstvy TZ Podélný řez Příčný řez
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Izolace - opěry + mostní křídla Izolace – Alp+2xALn TZ – izolace Podélný řez Příčný řez křídla Ochrana izolace na povrchu - geotextilie
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Nátěry Římsy TZ – římsy – nátěr betonových konstrukcí OS-B a OS-C (sanační nátěry) Podélný řez Příčný řez opěry 1, opěry 2 Mostní ocelové zábradlí se svislou výplní, D+M
Postup při zpracování rozpočtu dle cenové soustavy OTSKP-SPK Ostatní práce Evidenční číslo mostu Pro výpočet uvažujeme 2 kusy Nivelační značka na konstrukci Vyjmutí mostního provizoria – použijeme položku 02943 – jako R