Nakupování FRANCOUZSKÝ JAZYK Gymnázium a Jazyková škola - Zlín

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora studentů s SPU na MU
Advertisements

Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
Cesta ke kvalitě v praxi
Motivace.
Vzájemná hospitační činnost
Maturita 2015.
Maturitní zkouška z cizího jazyka Anglický a německý jazyk.
Prononciation Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Cyrilometodějské gymnázium a mateřská škola v Prostějově SVČ, ICM, CCU, Centrum EtV Ok, partner projektu Výuka k různosti.
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Learning Educators Project Grundtvig 2 Learning Partnerships.
Konference projektu APSYS Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe Propojení vědy, výzkumu, vzdělávání a podnikové praxe ODBORNÁ JAZYKOVÁ.
Umělecký styl a odstraňování chyb při studiu češtiny jako cizího jazyka Karolína Štěpánková Západočeská univerzita v Plzni.
Specifika zpracování vzdělávacích obsahů vyučovacích předmětů: Čtení – globální a analyticko–syntetická metoda – vzhledem k vícečetnému postižení bylo.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Expressions avec le verbe AVOIR Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj.
Sur la route Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Pohled pedagoga běžné základní školy na podporu komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností PhDr. Veronika Girglová Katedra speciální.
Qui / Que Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Pronoms Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí pro.
Publicité Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Interdictions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Inscriptions Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Panneaux Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Tri des déchets Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
Základní škola, Nemyčeves, okres Jičín. Abychom mohli uplatňovat plánované výchovné a vzdělávací strategie, bylo zapotřebí propracovat didaktický postup.
Databázové systémy 2 Cvičení č. 5 Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
VYUČOVACÍ METODY V PŘÍRODOPISE
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
Magasins Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Rozvoj žákovských kompetencí.
„Je to hezký umět česky!“ Čeština v německých projektech
„Abych nemluvila jako tatar…“ Eva Hartmannová Iva Pecháčková Kdo má lepší příležitost naučit se anglicky?
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Didaktika geografie.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE TĚLESNÁ VÝCHOVA Cvičení na stanovištích Gymnázium Česká Lípa Vyučující: PhDr. Radek Častulík Expert: Mgr. Šárka Maleňáková.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Německý jazyk Vánoce Online diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium F. X. Šaldy, Liberec Vyučující: Mgr. Renata Šípová Expert: Mgr. Jana.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Mgr. Václav Kvapil NÁCVIK ČTENÍ PRO 1. TŘÍDU 19 1.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Umělecký styl On-line diskuse k virtuální hospitaci – Gymnázium J. K. Tyla, Hradec Králové Vyučující: Mgr. Lenka Krejsová.
ČESKÝ JAZYK A LITERATURA Praktická aplikace teoretických poznatků z hláskosloví Online diskuse k virtuální hospitaci – Open Gate, gymnázium.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
ORGANIZAČNÍ FORMY VYUČOVÁNÍ
na Slovanském gymnáziu
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE DĚJEPIS Úvod do tématu ŠOA Gymnázium Nové Strašecí
Měření rychlosti zvuku
PROFESE UČITELE Radek Šír.
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
zpracovaný v rámci projektu
Definujte zápatí - název prezentace / pracoviště
MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Mgr. Václav Kvapil NÁCVIK ČTENÍ PRO 1. TŘÍDU 15.
Mgr. Václav Kvapil NÁCVIK ČTENÍ PRO 1. TŘÍDU 16.
Mgr. Václav Kvapil NÁCVIK ČTENÍ PRO 1. TŘÍDU 09.
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Autentické videozáznamy vyučovacích hodin
DĚJEPIS Únor 1948 Gymnázium Hodonín Vyučující: Mgr. Andrea Baumannová
Práva dítěte Výchova k občanství
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
WORKSHOP Metody práce s informacemi v online prostředí
Metody výuky počátečního čtení
Litosféra ZEMĚPIS – DĚJEPIS
Francouzské revoluce a passé composé
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
eTwinning – digitální technologie smysluplně a zábavně
Anglický jazyk HEALTH On-line diskuse k virtuální hospitaci –
Transkript prezentace:

Nakupování FRANCOUZSKÝ JAZYK Gymnázium a Jazyková škola - Zlín Online diskuse k virtuální hospitaci – 31. 5. 2011 Gymnázium a Jazyková škola - Zlín Vyučující: Mgr. Veronika Holíková Expert: Mgr. Irena Eibenová Titulní strana prezentace.

Atmosféra v hodině Hodina nebudí dojem neobvyklosti Žáci reagují bez studu a strachu z jazykových chyb Dobrá sociálně psychologická atmosféra Vysoký stupeň vzájemné důvěry Součinnost žáků navzájem i žáků a učitele Spolupráce ve dvojicích i malých skupinkách Žáci jsou zvyklí v hodině intenzivně pracovat Je patrná snaha vyučující naučit a žáků přijímat

Řazení jazykových kompetencí podle užití Poslech Hovor Psaní Čtení

Nácvik poslechu z hlediska jazykových kompetencí (analytický a syntetický poslech) Řízený vyučujícím - hlediska cíle výuky primární (tj. nácvik poslechu uceleného textu – rozhovoru i dějového textu a nácvik poslechu v dialogu, kterého se žáci sami účastní) Samostatný transfer žáků (pochopení požadavků a jednotlivých zadání)

Analytický poslech - nácvik Motivace První poslech Práce po jednotlivých částech Opětovné vyslechnutí textu Využití prvků textu v novém kontextu

Syntetický poslech – nácvik? Ouvrez, fermez, regardez, levez-vous, ici, internet, continuez, lisez, terminez… Deviner, le sujet, seulement, une fiche de travail, la révision, masculin, colorier, devant …

Mateřský versus cizí jazyk Cíl Průběžná motivace Opakování gramatiky Shrnutí hodiny

Děkuji za pozornost