DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_M.5.19-Desetinná čísla-prezentace
Advertisements

ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
Ahoj kluci a holky. Dnes nás společně čekají DESETINNÁ ČÍSLA .
* Desetinná čísla Matematika – 6. ročník *
Desetinná čísla 2.část.
zpracovaný v rámci projektu
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Znalostio zlomcích.
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Souhrnné opakování desetinná čísla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Tři tisíce dvě stě osmdesát dva
7..
Desetinná čísla - úvod.
PRAVOPIS ČÍSLOVEK Mgr. Michal Oblouk.
Za předpokladu použití psacích potřeb
2,152 0,9 987, Desetinná čísla 3,14 0,98 1,11 1, ,45 Helena Půlkrábková.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ČÍSLA NEJEN NAD Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_518_4TR_M Autor:
Zaokrouhlování desetinných čísel
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Pozor, čárka I..
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
77.1 Desetinná čísla se třemi desetinnými místy
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
JEHLAN 6 - Výpočet povrchu příklady s goniometrickou funkcí NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
CELÁ ČÍSLA 10 - Slovní úlohy NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 13 Dělení desetinných čísel NÁZEV ŠKOLY2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.4.00/
Fotoaparáty - ZRCADLOVKY
NÁZEV ŠKOLY 2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO ŠABLONY III/2 Inovace a zkvalitnění.
NÁZEV ŠKOLY 2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO ŠABLONY III/2 Inovace a zkvalitnění.
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
- Výpočet povrchu tělesa
NÁZEV ŠKOLY 2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO ŠABLONY III/2 Inovace a zkvalitnění.
- Převod zlomků na desetinná čísla
- Opakování – přirozená čísla
Jméno autora výukového materiálu
- Výpočet povrchu příklady
Popis tělesa a výpočet povrchu
KUŽEL 3 - Výpočet povrchu NÁZEV ŠKOLY
- Objem a povrch tělesa – rozšiřující příklady
zpracovaný v rámci projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
DESETINNÁ ČÍSLA.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_01_M6_Hanak TÉMA: Desetinná čísla
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
JEHLAN 9 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
- Výpočet objemu tělesa
Dělení racionálních čísel
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_42_INOVACE_02_ČÍSLO A PROMĚNNÁ_26
OPAKOVÁNÍ 2 - test znalostí NÁZEV ŠKOLY
KUŽEL 7 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY 2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/21.1611 ČÍSLO ŠABLONY IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT NÁZEV MATERIÁLU DESETINNÁ ČÍSLA 2 ČÍSLO SADY 2 ČÍSLO MATERIÁLU VY_42_INOVACE_14 AUTOR MATERIÁLU Mgr. Michal Divíšek DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel

Nauč se desetinná čísla číst ! Co to znamená 0,2 ? Třeba také   Zlomek přečteme dvě desetiny U desetinných čísel čteme nula celá dvě desetiny   Přečti ještě 0,35 to je 0,35 - nula celá třicet pět setin

Zapamatuj si ! 4 3 2 1 , 1 2 3 4 5 6 tisícovky stovky desítky jednotky desetiny setiny tisíciny desetitisíciny stotisíciny miliontiny

Co vymyslel Pavel ? Jak si můžeš čtení usnadnit ? Přečti číslo 62,035. Kolik má číslo míst za desetinou čárkou ? Tři. Tři nuly má číslo 1000. Tak to jsou tisíciny. Číslo 62,035 proto snadno přečteme – šedesát dva celých třicet pět tisícin Pavlův nápad můžeš upotřebit v následujícím příkladě. Příklad 1 : Přečti nahlas a) 12,05 e) 8,1205 b) 0,003 f) 0,00052 c) 565,0024 g) 12,5006 d) 5,120 h) 0,02504

Příklad 2 : Zapiš jako desetinné číslo šest celých pět desetin tři sta padesát sedm celých dvacet pět tisícin nula celá třináct desetitisícin sto dvacet celých sto dvacet sedm tisícin pět tisíc třicet celých tři sta šest stotisícin sto šest celých dvacet šest desetitisícin jedna celá osmdesát šest tisícin 6,5 357,025 0,0013 120,127 5030,00306 106,0026 1,086

Odkazy a uvedení autorů : 1) Obrázky těles, náčrtů a schémat : Mgr. Michal Divíšek