Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Přehled hlavních skupin savců 2.část Pětilístek savci

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1. DO KTERÉHO ŘÁDU SAVCŮ PATŘÍ ZÁSTUPCI NA OBRÁZCÍCH?
Advertisements

ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
Poznávání savců 8. ročník
Savci - opakování.
SAVCI - shrnutí Mgr. Helena Tlapáková.
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
SAVCI 3. A 4. TŘÍDA.
31.1 Hlodavci, chudozubí Není myš, jako myš 
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.19 Anotace: Vzdělávací oblast: Savci – hlodavci, zajíci, šelmy Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup: Rozlišuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, tříděním, zástupci a.
Pojmenuj domácí zvířata
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková
Letouni.
Registrační čísloCZ.1.07/1.4.00/
SAVCI.
Podříše: Prvoci - KMENY: Nálevníci Výtrusovci Mnohobuněční – KMENY:
Savci – řád hlodavci (úvod) Autor: Mgr. Eliška Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Smyslová soustava Pětilístek oko
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Přehled hlavních skupin savců 3.část Pětilístek opice
ZVÍŘÁTKA V ZIMĚ Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Oběhová soustava Pětilístek krev
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Přehled hlavních skupin savců 1.část Brainstorming -napiš vše, co tě.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková Ptáci-opeření vládci vzduchu Pětilístek: křídla
Název školyZŠ Elementária s.r.o Adresa školyJesenická 11, Plzeň Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUMu VY_32_INOVACE_ Předmět Přírodopis.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Posilování s posilovací.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková 3. Laboratorní práce Cvičení k dýchací a oběhové soustavě.
Anotace Výukový program pro žáky 7. ročníku na 2. stupni ZŠ. Téma:Savci – zajícovci, hlodavci. Možnost využití: interaktivní tabule.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Mízní (lymfatická) soustava Pětilístek uzliny
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Poznávačka – Savci III Číslo vzdělávacího materiálu: ICT 7/15 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
ZVÍŘATA A JEJICH MLÁĎATA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Silvie Šimečková NÁZEV:VY_52_INOVACE_34_Přírodopis 8. ročník TÉMA: Vejcorodí, vačnatí ČÍSLO.
HLODAVCI. HLODAVCI Nejpočetnější řád Nejpočetnější řád Charakteristický znak: 1 pár hlodavých zubů v každé čelisti. Tyto zuby stále rostou. Charakteristický.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Stavba lidského těla Brainstorming -napiš vše, co tě napadne při slově.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 6 Autor: Mgr. Iveta Votápková Hmyz s proměnou nedokonalou Pětilístek: vážka
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Vejcorodí  ROČNÍK: 9. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Trávicí soustava Pětilístek jícen
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková 1. Laboratorní práce Pozorování vnější stavby těla ryby.
Obratlovci Pětilístek: páteř
Dělení ptáků-Opakování
RYBY-NEJPOČETNĚJŠÍ SKUPINA OBRATLOVCŮ
Savci - šelmy VY_52_INOVACE_30 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Pohlavní soustava Pětilístek spermie
VY_52_INOVACE_10_Hlodavci- kontrolní otázky
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
Savci – nejvyvinutější obratlovci
Krytosemenné rostliny – semena v plodech
Semenné rostliny Pětilístek: list
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
Výtrusné rostliny – plavuně, přesličky, kapradiny
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov
zpracovaný v rámci projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Ekosystém Pětilístek: Prostředí
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
OBOJŽIVELNÍCI – VE VODĚ I NA SOUŠI
20 savci - opakování VY_32_INOVACE_20
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Řád: Hlodavci.
EKOSYSTÉM OKOLÍ LIDSKÝCH OBYDLÍ
Přírodopis – 8.ročník Savci – vodní šelmy VY_32_INOVACE_
Autor: Mgr. Aranka Kopišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_01_PŘÍRODOPIS
Anotace: LETOUNI (práce s interaktivní tabulí, pracovní list)
Transkript prezentace:

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Přehled hlavních skupin savců 2.část Pětilístek savci

3. Chudozubí 1.Uveď charakteristické znaky. 2.Jak vyhledávají potravu? 3.Uveď, jaký způsob ochrany používají? 4.Porovnej způsob života u mravenečníka a lenochoda. Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8

4. Hlodavci 1. Uveď společné znaky hlodavců. Kapybara 2. Jak rozeznáme krysu od potkana? 3. Vyber si dva zástupce a porovnej jejich způsob života. 4. Jaké hlodavce můžeme chovat doma? Potkan obecný Sysel obecný Krysa obecná Myš domácí Veverka obecná Dikobraz obecný Krysa obecná

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 5. Zajíci 1.Jak v přírodě rozeznáme králíka od zajíce? 2.Uveď hlavní znaky. 3.Porovnej jejich způsob života. 4.Které mládě je po narození ve větším ohrožení a proč?

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 6. Šelmy 1.Do jakých skupin dělíme šelmy? Vyjmenuj je a uveď jednoho zástupce. 2.Které smysly využívají šelmy při lovu? 3.Které z šelem se staly pomocníky člověka? 4.Uveď, které šelmy se přizpůsobily životu na stromech, na travnatých pláních. Jak loví? 5.Pojmenuj uvedené zástupce.

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 7. Ploutvonožci 1.Jak se ploutvonožci přizpůsobili životu ve vodě? 2.Co je nejčastější potravou ploutvonožců? 3.Ve kterých oblastech žijí nejčastěji? 4.Kdy a proč se ploutvonožci sdružují do kolonií?

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 8. Kytovci 1.Jak se letouni orientují a pohybují v prostoru? 2.Vysvětli, proč nesmí být netopýři při přezimování rušeni? 3.Popiš jejich způsob života.

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 8. CLIL Mammals: 1.Rodents – hlodavci 2.Hares – zajíci 3.Beast – šelmy 4.Pinnipeds – ploutvonožci 5.Cetaceans - kytovci

Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 9. Použité zdroje Získané informace Google obrázky: