Výzkum paměti Páťáci zkoumají paměť malých dětí Jan Voda, ZŠ s RVJ Magic Hill.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:
Advertisements

Lidský mozek… … nás klame kdy může!.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova Vyjmenovaná slova po S VY_32_INOVACE_11 Sada 15 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
2007Zdeněk Bergman Kritéria hodnocení referátů Prezentace žáků o jednotlivých zemích.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.15 Téma: PowerPoint.
Co vidíš na následujícím obrázku. Současný výzkum zjistil, že děti nepoznají milence v intimní poloze. Oni to nemohou poznat, protože jejich fantasie.
Mgr. Vladimíra Mikulášková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_185
Přesné převedení diferenciální rovnice na rovnici diferenční
Základní škola a Mateřská škola Chlebičov DUM 57. Březen 2012 Jarní a letní měsíce.
Jaroslav Krahula.  OSC - ? ROM - ? RAM - ? Č/Č - ? CPU - ? ŘS - ? SP - ? LPT -?
Lidské tělo 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Zuby, zoubky, zoubečky. Pro 2. třídu ZŠ
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace ve slovních úlohách na I. stupni ZŠ 2 Slovní úloha s praktickým znázorněním VY_42_INOVACE_28 Sada 2.
Multimédia Multimediální prezentace Ročník: 8 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Multimédia 1 Ověřeno ve výuce:
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno,
Paměťové obvody a vývoj mikroprocesorů Jan Hrubý ME4B.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.11 Téma: PowerPoint.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.06 Téma: PowerPoint.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Markéta Šindelářová Materiál: VY_32_INOVACE_ICT33.04 Téma: PowerPoint.
Úhly vedlejší a vrcholové
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Jak učit tvorbu www stránek na zš? ?. Co by žáci měli zvládat.  Základy s textovým editorem (Word, pspad) – základní úpravy textu, kopírování, formátování..
Dělení se zbytkem 5. ročník
Kam letí letadlo? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_548_Nerovnosti-Orffovy nástroje AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová.
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.14_zapor_pods tatnych_jmen_kein Datum: Ročník:
Dotazníky Google docs Jan Juránek Základní charakteristika Google Docs/Google dokumenty Jsou to online aplikace od společnosti Google. K využívání těchto.
PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST 3 Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Vynálezy přírody Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_14_M6_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Desetinné číslo Základní škola Libina, příspěvková.
Opakování Délka not, pomlky, takty.
Téma: Český jazyk 5. ročník
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
Druhy číslovek – číslovky základní, číslovky řadové
Paměť, pozornost, Sociabilita
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
VY_32_INOVACE_03_Věcné učení_18_8. ročník_Drogy
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Životní cíl (Volba povolání)
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Rodina VY_32_INOVACE_3A_11 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Autor: Mgr. Maruše Žofková Název: VY_32_INOVACE_1A_06_samohláska U
Autor © Žaneta Prošková
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum: Název: VY_32_INOVACE_20_MATEMATIKA
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Sušenčino cukrářství Tento web vznikl roku 2011.Díky tomuto webu se můžete podívat jaké cukroví,dorty pro vás máme připravený.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
BRAMBORA Příroda kolem nás.
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
Najdete na Skupina A – obr. č. 1 Najdete na
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
Lidský mozek… … nás klame kdy může!.
Rozložení nadpisu s obrázky
seřaď jednotlivé členy
DUM I. / 4. domácí zvířata Bc. Zdeněk Klíma.
MOŽNOSTI PREZENTACE BADATELSKÉ ČINNOSTI V MATEŘSKÉ ŠKOLE MGR
Pozornost, soustředění, paměť
Transkript prezentace:

Výzkum paměti Páťáci zkoumají paměť malých dětí Jan Voda, ZŠ s RVJ Magic Hill

INSTRUKCE pro výzkumníky (páťáky) 1.Pro výzkum si najděte klidný koutek, kam si zalezte. 2.Vysvětlete svému předškoláčkovi/předškolačce, že mu/jí budete postupně ukazovat, co si dala babička do košíčku. Budou si to muset zapamatovat! 3.Přehrajte mu/jí postupně na tabletu jednotlivé snímky prezentace. Každý obrázek mu/jí současně nahlas pojmenujte. 4.Po každém snímku ho/jí požádejte, aby si vzpomněl/a, co všechno babička dala do košíčku. Odpovědi čárkujte do záznamového listu. 5.Společně potom odpovědi vyhodnotíme a zpracujeme do grafu. 6.Budeme přemýšlet, co všechno jsme zjistili o paměti. Vyplývají z toho nějaké zásady, jak se máme efektivně učit?

1

2

3

4

5

6