Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 52 Sada: Př 7/08 Předmět: přírodopis Ročník: 7.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ROZDĚLENÍ RYB Přírodopis 7 třída.
Advertisements

Ryby.
Digitalizace výuky Příjemce
Ryby v ČR Vytvořila Lenka Švejdarová 7.B.
SLADKOVODNÍ RYBY.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_154 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Daniela Kemrová Předmět.
Základní škola Kladruby
Nejznámější sladkovodní ryby
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/13 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
7. třída.  Ke každému očíslovanému obrázku napiš rodové a druhové jméno ryby Např. 1. hořavka duhová  Společně provedeme kontrolu (opravu)  Klíčová.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 7 Autor: Mgr. Iveta Votápková Sladkovodní a mořské ryby Pětilístek: ryby
RYBY. kapr obecný vouskykrátká řitní ploutev dlouhá hřbetní ploutev.
Poznej živočichy ČR Ryby, Obojživelníci, Plazi vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Vlastimil Kopečný VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Přírodopis_12_Ryby,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: Př 8/17 Předmět: přírodopis Ročník: 8.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadov é č í slo projektu: CZ.1.0/1.4.00/ Š ablona: III/2.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_7_INOVACE_TE 28 Název.
Zástupci ryb Obratlovci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Jitka Marečková Název: VY_32_INOVACE_10C_2_Ryby _I_sladkovodní Téma:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 52 Sada: Př 7/07 Předmět: přírodopis Ročník: 7.
VY_52_INOVACE_71_RYBY NAŠICH VOD Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Petr Grossmann.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu. Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: F6/15 Předmět: Fyzika Ročník: 6. Jméno.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 32 Sada: Př 8/04 Předmět: přírodopis Ročník: 8.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová NÁZEV: VY_32_13_08 Ekologie.
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_468.
Charakteristika rybího masa
zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
Ryby - opakování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kršková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
zpracovaný v rámci projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Výukový materiál VY_52_INOVACE_22_ Poznavacka_ryby
Ryby - opakování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kršková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
zpracovaný v rámci projektu
RYBY – přehled zástupců
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
zpracovaný v rámci projektu
Zástupci sladkovodních ryb
zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
Živočichové našich vod 4.ročník
DUM - Digitální Učební Materiál
zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
zpracovaný v rámci projektu
RYBY sladkovodní a mořské.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Přírodopis Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_ryby
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Kladruby
Třída: Ryby.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_11_STAVBA_TELA_ZVIRAT Název materiálu:
zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 52 Sada: Př 7/08 Předmět: přírodopis Ročník: 7. Jméno autora (vč. titul): Mgr. Petr Střížek Škola – adresa: ZŠ Ústí nad Labem – Hluboká 150

Klíčová slova: pstruhové pásmo, cejnové pásmo, štika, lín, kapr …. Anotace: Pomocí úkolů opakování znalostí z rybích pásem, se způsobem výživy ryb, s druhy sladkovodních, mořských a migrujících ryb a kontrola znalostí.

1.) Uveď názvy rybích pásem a druh ryby, která je pro pásmo typická.

2.) Rozděl následující ryby na dravé a nedravé: PLOTICE, ŠTIKA, KAPR, OKOUN, LÍN, SUMEC,CANDÁT DRAVÉNEDRAVÉ

3.) Ve skrývačce najdi druh sladkovodní ryby  V dešti kape voda. ______________  Trička prodala za 140 Kč. ____________  Do ohně přidala polínko. ______________  Kup struhadlo, budou špagety. _________

4.) Podle charakteristiky poznej skupinu ryb nebo druh.  Tuková ploutvička je charakteristickým znakem _____________ ryb.  Dvě části hřbetní ploutve mají ryby ______________.  Hřbetní ploutev posunutou blízko k ocasu má ____________.  Hadovité tělo s ploutevním lemem má _______________.

5.) Následující druhy ryb roztřiď na sladkovodní, mořské a migrující. SLADKOVODNÍMOŘSKÉMIGRUJÍCÍ losos, kapr, štika, úhoř, sleď, makrela

A KONTROLUJEME:

1.) Uveď názvy rybích pásem a druh ryby, která je pro pásmo typická. PSTRUHOVÉ pstruh obecný LIPANOVÉ lipan podhorní PARMOVÉ parma obecná CEJNOVÉ cejn velký 8 BODŮ

2.) Rozděl následující ryby na dravé a nedravé: PLOTICE, ŠTIKA, KAPR, OKOUN, LÍN, SUMEC,CANDÁT ŠTIKA OKOUN SUMEC CANDÁT DRAVÉ PLOTICE KAPR LÍN NEDRAVÉ 7 BODŮ

3.) Ve skrývačce najdi druh sladkovodní ryby  V dešti kape voda.  Trička prodala za 140 Kč.  Do ohně přidala polínko.  Kup struhadlo, budou špagety. ŠTIKA KAPR LÍN PSTRUH 4 BODŮ

4.) Podle charakteristiky poznej skupinu ryb nebo druh.  Tuková ploutvička je charakteristickým znakem _____________ ryb.  Dvě části hřbetní ploutve mají ryby ______________.  Hřbetní ploutev posunutou blízko k ocasu má ____________.  Hadovité tělo s ploutevním lemem má _______________. LOSOSOVITÝCH OKOUNOVITÉ ŠTIKA ÚHOŘ 4 BODŮ

5.) Následující druhy ryb roztřiď na sladkovodní, mořské a migrující. KAPR ŠTIKA SLADKOVODNÍ SLEĎ MAKRELA MOŘSKÉ LOSOS ÚHOŘ MIGRUJÍCÍ losos, kapr, štika, úhoř, sleď, makrela 6 BODŮ

HODNOTÍME

ZDROJE: není-li uvedeno jinak, vlastní práce autora Obrázek použitý v prezentaci je dostupný pod licencí Microsoft Office 2007.com