RISKUJ ! soutěží tři skupiny (určíme pořadí) pořadí volby je dáno číslem skupiny na odpověď mají skupiny limit 3 minuty za správnou odpověď si zapisují.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VZORY PODSTATNÝCH JMEN RODU STŘEDNÍHO
Advertisements

Seminární práce číslo: 7 Zpracoval : Vladimír KORDÍK T-4.C
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Sada: 1 Číslo: VY_42_INOVACE_30.
Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o. EU PENÍZE ŠKOLÁM CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_04_09 Zpracovala:RNDr. Lucie Cabicarová.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Kvadratické funkce, rovnice a nerovnice
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: 
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Riskuj - pravidla Otázky si skupina může zvolit libovolně
KVADRATICKÉ NEROVNICE
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
PYRAMIDA Celá čísla.
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
4.12 ROVNICE V SOUČINOVÉM A PODÍLOVÉM TVARU Mgr. Petra Toboříková.
4.11 LINEÁRNÍ ROVNICE S ABSOLUTNÍ HODNOTOU Mgr. Petra Toboříková.
WORD Stínování, barva písma Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Zpracovala: Mgr. Iva Novotná
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vladimíra Houšková Název materiálu:
PowerPoint – animace VY_32_inovace_01_infpoweranimace_07
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vladimíra Houšková Název materiálu:
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Věcné učení Hodiny, určování času
Hra k zopakování či procvičení učiva:
NOTA OSMINOVÁ.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

RISKUJ !

soutěží tři skupiny (určíme pořadí) pořadí volby je dáno číslem skupiny na odpověď mají skupiny limit 3 minuty za správnou odpověď si zapisují a přičítají body za nesprávnou odpověď se body odečítají při nesprávné odpovědi může odpovídat jiná skupina (která se dříve přihlásila) vítězí skupina s největším počtem bodů P R A V I D L A H R Y

1)Pro výběr otázky klikni na dané políčko s počtem bodů 2)Pro zobrazení postupu klikni na políčko Postup 3)Pro zobrazení výsledku klikni na políčko Výsledek 4)Poté klikni na políčko Zpět na hrací pole 5)Zapiš příslušný počet bodů do políčka příslušné skupiny (odečítej či přičítej zpaměti) či skupin 6)Postupuj dále od bodu 1) dokud se nevyčerpají otázky METODIKA

Lineární rovnice Lineární nerovnice Rovnice v součinovém a podílovém tvaru Nerovnice v součinovém a podílovém tvaru Sk. I:Sk. II:Sk. III:

Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu.

Lineární rovnice 100 Řeš rovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Lineární rovnice 200 Řeš rovnici v N: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Výsledek: Zpět na hrací pole Postup Lineární rovnice 300 Řeš rovnici v R:

Výsledek: Zpět na hrací pole Postup Lineární rovnice 400 Řeš rovnici v R:

Výsledek: Zpět na hrací pole Postup Lineární rovnice 500 Řeš rovnici v R:

Lineární nerovnice 100 Řeš nerovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Lineární nerovnice 200 Řeš nerovnici v N: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Lineární nerovnice 300 Řeš nerovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Lineární nerovnice 400 Řeš nerovnici v Z - : Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Lineární nerovnice 500 Řeš nerovnici v N: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Rovnice v součinovém a podílovém tvaru 100 Řeš rovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Rovnice v součinovém a podílovém tvaru 200 Řeš rovnici v Z: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Rovnice v součinovém a podílovém tvaru 300 Řeš rovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Rovnice v součinovém a podílovém tvaru 400 Řeš rovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup Podmínky:

Rovnice v součinovém a podílovém tvaru 500 Řeš rovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup

Nerovnice v součinovém a podílovém tvaru 100 Řeš nerovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup NB: Celk. znamínko

Nerovnice v součinovém a podílovém tvaru 200 Řeš nerovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup NB: Celk. znamínko

Nerovnice v součinovém a podílovém tvaru 300 Řeš nerovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup NB: Celk. zn

Nerovnice v součinovém a podílovém tvaru 400 Řeš nerovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup NB: Celk. znamínko

Nerovnice v součinovém a podílovém tvaru 500 Řeš nerovnici v R: Výsledek: Zpět na hrací pole Postup