Baroko Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo: VY_32_INOVACE_17.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření:
Advertisements

Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Baroko.
Baroko Baroko je umělecko-kulturní směr, který vládl v Evropě mezi roky 1600 a Vznikl v Itálii a rozšířil se po celé Evropě a v jejích koloniích.
Baroko.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost - Dějepis
Baroko.
BAROKNÍ DOBA 8. ROČNÍK.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavel Poštulka. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Zdeňka Šupková Název šablonyIII/2.
Barokní umění.
Baroko a rokoko Věk nové zbožnosti.
Život v barokní době 17. st. a 1. polovina 18. st. VY_32_INOVACE_143
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
17. a první polovina 18. století
BAROKO Doba protikladů.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Registrační čísloCZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: Název výukového materiálu: Tematický okruh:
Baroko - procvičení 8. ročník.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Baroko – výtvarné umění, hudba – 8. ročník
Projekt SOŠ a SOU Trhové Sviny Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ SOŠ a SOU Trhové Sviny, Školní 709.
České baroko Název sady materiálů: Dějepis pro 8. ročník Název materiálu: VY_32_INOVACE_D_8_3612_České_baroko Autor: Mgr. Kočíř Petr Základní škola UNESCO.
Barokní umění. Baroko (barok) (zřejmě z portugalského pérola barroca – perla nepravidelného tvaru) (zřejmě z portugalského pérola barroca – perla nepravidelného.
Svatý Václav Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo: VY_32_INOVACE_12.
Barokní umění. Baroko (barok) (zřejmě z portugalského pérola barroca – perla nepravidelného tvaru) (zřejmě z portugalského pérola barroca – perla nepravidelného.
Barokní kultura Název sady materiálů: Dějepis pro 8. ročník Název materiálu: VY_32_INOVACE_D_8_3611_Barokní_kultura Autor: Mgr. Kočíř Petr Základní škola.
VÝTVARNÉ UMĚNÍ Sochařství vnitřní výzdoba kostelů zámecké a palácové interiéry venkovní schodiště sochy v zahradách, na mostech atd. většinou byl ztvárněný.
Jméno autora Mgr. Jiří Kozák Datum vytvoření listopad 2011 Ročník 8. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a společnost Dějepis Modernizace společnosti.
BAROKO. původ slova z portugalštiny – barocco = perla nepravidelného tvaru umělecko-kulturní směr barok vznikl v Itálii a šířil se asi od roku 1600 do.
ŠkolaKatolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektuModerní škola Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění.
Marie Terezie Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo: VY_32_INOVACE_03.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_251.DEJ.01 Baroko.
Baroko ppt č. 1 – prezentace k PL č. 7 Ve znamení barokní teorie.
Baroko Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
NOVOVĚK Kapitola VIII. BAROKNÍ UMĚNÍ Pavel Josef Vejvanovský.
Liliovité a amarylkovité rostliny
Baroko.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_203_Baroko Šablona Identifikátor školy:
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Název školy: ZŠ Průhonice
Základní škola Čelákovice
BAROKO sochařství, malířství, literatura
ŠABLONA III/2 BAROKO Mgr. Lucie Opltová VY_32_INOVACE_ 287_ BAROKO
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ROMANTISMUS období historizujících slohů tzv.pseudoslohy
Baroko.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Souhlásky znělé a neznělé
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_18
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
BAROKO významní představitelé
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
BAROKO sochařství, malířství, literatura
Umění starověkého Říma
BAROKO - OPAKOVÁNÍ Anotace: Prezentace je určena žákům osmého ročníku
Baroko.
Baroko 17. a 18. století.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

Baroko Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo: VY_32_INOVACE_17

Základní škola Včelákov, okres Chrudim Škroupovo náměstí 55, Včelákov, Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „Zlepšení podmínek pro vzdělávání na ZŠ Včelákov“ Název: Šablona: Sada: Pořadové číslo: Autor: Ověření: Datum:Třída: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Dějepis II 17 Baroko 8. Mgr. Lenka Novotná 30. ledna 2012

BAROKO polovina 18. století

Baroko v architektuře Církevní stavby – chrámy, kapličky Vznešenost a zdobnost staveb Bohaté křivky Kupole Nástropní, nástěnné malby, štuk, zlacení, plastiky

e,_Czech_Republic.jpg

Nejvýznamější stavby

_poutn%C3%AD_kostel.jpg

_gardens_global.jpg Lobkowicz_wing.jpg

Barokní sochařství Sochy vyjadřující pocity Postavy z náboženství Sochy zahalené Matyáš Bernard Braun – sochy Ctností a Neřestí na Kuksu

predstavuje-zivot-i-smrt-na-brezich-labe.html _Ctnost%C3%AD_a_Ne%C5%99est%C3%AD_na_Kuks u_(21).jpg

Barokní malířství Snaha vyjádřit pohyb, pocit Náboženské výjevy Diego Velázquez Peter Paul Rubens Rembrandt van Rijn Karel Škréta Petr Brandl _The_Adoration_of_the_Magi_-_WGA20244.jpg

Baroko v hudbě Johann Sebastian Bach Antonio Vivaldi Georg Friedrich Händel

Baroko Autor: Mgr. Lenka Novotná Předmět: Dějepis Třída: 8. Obsah: Prezentace obsahuje látku jedné vyučovací hodiny. Žáci se mají seznámit s hlavními barokními prvky a poznat nejznámější barokní památky. Poznámky pro učitele: Jednotlivé stránky obsahují stručnou osnovu výkladu – to, co by si žáci měli z hodiny zapamatovat. Tuto osnovu je možné využít při zápisu probrané látky. Prezentace je doplněna obrázky, které mají žákům přiblížit barokní sloh. Použité materiály: Hrbek F., České dějiny z ptačí perspektivy, SPN, Praha,