Renesance autobusových souprav Dočkáme se návratu osobního vleku na silnice v České republice ? ČSAD SVT Praha s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
Advertisements

Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
Českomoravská záruční a rozvojová banka a evropské peníze.
Kdo jsme Zpracovatelé odpadu, dodavatelé surovin a energie Aktivní v celém odpadovém řetězci Roční obrat €1.2 miliardy V osmi zemích Mezi Top 5-ti hráči.
Integrace mobilních plateb ve veřejné dopravě Integrované dopravní systémy Žďár nad Sázavou 20. – 22. května 2013 RNDr. Jan Kotík Jednatel ČSAD SVT Praha,
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Smart Move Každý rok autobusy a autokary v Evropě, s minimálními dopady na životní prostředí, přepraví bezpečně a podle jejich potřeby miliony lidí. Ačkoliv.
Z pohledu studentů.  Obory jsou koncipované pro vzdělávání odborníků pro dopravní praxi  Znalosti evropského dopravního systému  Znalosti dopravního.
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
DOPRAVA.
SEKUNDÁRNÍ TRH UŽITKOVÝCH VOZIDEL
Rozdíl mezi kluznými a kuličkovými ložisky
Charakteristické znaky MHD
Hybridní pohon Vojtěch frajt
DŘEVOSTAVBY PRO BYDLENÍ
Tradition in Leadership Setkání textilu a kovu Tradition in Leadership.
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Integrované dopravní systémy
Obnovitelné a Alternativní zdroje energie
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Podpora dopravních společností provozující CNG autobusy Svaz dopravy – sekce silniční dopravy, SOR Libchavy Lubomír Kolman, Project Manager RWE.
Interoperabilita elektronického odbavování cestujících
Drážní úřad v resortu dopravy Konference technologická platforma Interoperabilita železniční infrastruktury Drážní úřad – Rail Authority.
Energie budoucnosti: suchá fermentace
Seminární práce OSOBNÍ DOPRAVA historie napříč staletími
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
(Cena děkana Fakulty dopravní, ČVUT Praha)
Silniční daň zákon 16/1993 Sb. Předmět daně – silniční motorová vozidla a jejich přípojná vozidla, která jsou: registrovaná a používaná v ČR; používána.
Lázně Bohdaneč Integrovaná doprava Plzeňska současný stav a možnosti rozvoje Ing. Zdeňka Kmochová.
Směry hlavních činností AutoSAP Strategie AutoSAP pro další období Historie výroby vozidel v České republice Praha, 2. října 2013.
Tramvajová vozidla.
EKONOMIKA DOPRAVNÍHO PODNIKU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Název přednášky Společnost Funkce, mail, případně další vhodné informace Zemní plyn - CNG a LNG - v nákladní dopravě E.ON Energie, a.s. – Jiří Šimek, Michal.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Zařízení na likvidaci čidel neutronového toku a termočlánků reaktoru VVER1000 Divize D3, Konstrukce Vývoj Ing. Antonín Rudolf Cena Inovace roku 2015 Praha,
Integrované dopravní systémy v době výběrových řízení Zodpovědnost – rozhoduje se o podobě veřejné dopravy na cca 15 let dopředu Výběrová řízení – šance.
Montážní systémy. Framo – nesvařované ocelové konstrukce výhody systému Framo - možnosti použití - technické parametry - možnosti připojení – komponenty.
Kloubové a speciální autobusy, přívěsy Prototyp kloubového autobusu Š 706 RTO-K z produkce Karosy Vysoké Mýto okolo roku Prototyp kloubového.
Palivová soustava vznětového motoru OB21-OP-STROJ-SMV-JEŘ-U
STROPNÍ PODHLEDY – VARIANTY A JEJICH OCEŇOVÁNÍ
MM – system s.r.o. MM - system s.r.o Prezentace společnosti.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Prezentace pro OS tramvají - Ostrava, Odbor Kolejová vozidla, Ing. Petr Tomala, Prezentace pro OS tramvají Ostrava.
Městská hromadná doprava ve Stockholmu Studentská konference Nedorost Jakub, DMŽ3.
Snižování podpory z hlediska příjmů projektů – pozice OP Doprava
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Silniční daň zákon 16/1993 Sb. Předmět daně: Silniční motorová vozidla a jejich přípojná vozidla, která jsou: registrovaná a používaná v ČR; používána.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
STEMMANN-TECHNIK 1. NIS Non-Icing-System Preventivní systém proti namrzání troleje 2 NIS – účinný systém pro prevenci namrzání trolejových vedení při.
Zkušenosti se sledováním uhlíkové stopy Airport Carbon Accreditation
Dopravní charakteristiky
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Odbavování cestujících v číslech
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
SDP – Autobusová skupina
Odbavování cestujících v číslech
Bárta Tomáš, Chlup Martin VOŠ a SPŠD Masná 18, Praha 1
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
Wien – Baden: integrace tramvaje se železnicí
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
4D přístup k integraci ve veřejné dopravě
Sdružení železničních nákladních dopravců ČR
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO VEŘEJNOU DOPRAVU
Transkript prezentace:

Renesance autobusových souprav Dočkáme se návratu osobního vleku na silnice v České republice ? ČSAD SVT Praha s.r.o.

Na návštěvě u sousedů POSTBUS 1907 – zaměstnanců, 2000 autobusů, 900 linek, 225 mil.cestujících ročně TIROL – 300 autobusů

Es war einmal …

2007

Souprava Scania Hess - Hess Délka m (autobus 12 m) Rozvory mm Kostra z lehkých kovových speciálních profilů, stavebnicový princip, patentové lepení (systém švýcarského karosáře Hess) Vlek s oběma řízenými nápravami

Technické výhody Dlouhá životnost (vlek 2 x déle než autobus) Jízda bez vibrací Systém připojení Obratnost jako u 12 m vozu Věrnost stopy vleku

Výhody pro cestující i dopravce Kapacita 144 cestujících ( stojících) Multifunkčnost – do zaměstnání, do škol, skibusy Nízká hlučnost

Výhody pro dopravce Úspory provozních nákladů (spotřeba o 5-8% nižší než u kloubového, provozován 3 :1 jako souprava : sólo) Snadná údržba

Nevýhody a komplikace Vyšší pořizovací náklady soupravy oproti kloubovému autobusu. Řešení odbavení Kontakt s cestujícími ve vleku Zimní provoz Legislativa Infrastruktura

EKOLOGIE

To bylo tenkrát …

Překážky ? Bezpečnost: ABS se směrovou stabilizací při brzdění Připojení: jedna osoba (kamerový systém) Odbavení: MHD bez problému, dle dodavatelů odbavovacích systémů řešitelné Infrastruktura: Stavební úpravy Legislativa Výrobce s dostupnou cenou

BUSportál děkuje: Herbertu Figlovi (POSTBUS) a Karlu Prochazkovi za návštěvu Innsbrucku ČSAP Nymburk, TMB Brno, RTO Clubu Plzeň a ČSAD autobusy Plzeň za jejich péči o veteránské soupravy ČVUT za dnešní příležitost, partnerům za jejich prezentace, kolegům v dopravě za propagaci a posluchačům za pozornost www.svt.cz