VY_32_INOVACE_Vac_I_04 Orientujeme se na planetě Zemi - 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Určování zeměpisné polohy
Advertisements

Souřadnicová síť, určování zeměpisné polohy
VY_32_INOVACE_Mil_II_12 Obvod obdélníku Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_482_Vlasové ústrojí NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
VY_12_INOVACE_Rů_II_06 Polsko, Slovensko Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Zeměpisná poloha zeměpisná šířka zeměpisná délka rovník rovnoběžka
VY_32_INOVACE_Roz_III_17 Práva a povinnosti členů rodiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
VY_32_INOVACE_Vac_III_03 Vodstvo ČR 1 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
VY_32_INOVACE_Fi_II_16 Název Itálie a Řecko
VY_32_INOVACE_Vac_II_05 Afrika –fauna a flora
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_20_Rovinné útvary
VY_32_INOVACE_Fi_I_17 Název Oblasti Asie
Zaokrouhlování čísel na statisíce
VY_32_INOVACE_Pel_I_05 Výrazy – vzorce 2
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_14_IV_Z9_Argentina.
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
VY_32_INOVACE_Fi_II_13 Název Evropa – poloha a rozloha
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
VY_32_INOVACE_Vac_I_01 Úvod do zeměpisu
VY_32_INOVACE_Fi_II_10 Název Rusko – státní zřízení a přírodní poměry
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Fi_I_11 Název Argentina
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
VY_32_INOVACE_Slo_II_04 Oxidy 2 ppt.
VY_32_INOVACE_Slo_II_01 Anorganické názvosloví úvod ppt.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a příroda, Zeměpis, Liberecký kraj Autor: Kamil Bujárek, Bc. Název.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
VY_32_INOVACE_Fi_III_21 Název Svět - soutěž
REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Vac_II_11 Východní Afrika
VY_32_INOVACE_Roz_II_01 Čtení a zápis čísel v oboru do
VY_32_INOVACE_15- Liška obecná Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_Fi_III_32 Název Kulturní krajina Název projektu: OP VK
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
Autor: PaedDr. Jana Čechová
VY_32_INOVACE_Šev_II_01 SLABIKÁŘ 1 – S, L, M, P
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_Sib_III_02 Bezpečnost silničního provozu
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Práva a povinnosti členů rodiny
VY_32_INOVACE_Fi_I_13 Název Amerika -opakování
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Monika Hřavová
VY_32_INOVACE_Fi_III_28 Název Státní znaky sousedních zemí
ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Studená, okres Jindřichův Hradec Autor: Mgr. Libor Hrbek Název : VY_32_INOVACE_8A16Z6-8_ Velká Británie a.
Písemné sčítání a odčítání do
VY_32_INOVACE_Sib_II_14 Geometrie první pololetí
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Křížovka - sporty
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_17_IV_Z9_Světová_nej…
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Otáčení Země + Poledník.
VY_12_INOVACE_Pel_III_13 Funkce – kvadratická funkce
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
VY_32_INOVACE_Vac_I_19 AZ kvíz
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Plzeňsko a Chodsko VY_12_INOVACE_Rů_II_14
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_Vac_I_04 Orientujeme se na planetě Zemi - 2 Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4. Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Autor materiálu: Jarmila Vaculíková

Orientujeme se na planetě Zemi - 2

Samostatná práce 1 1.Do slepé mapy světa zakreslete z hlavy tužkou rovník a nultý poledník. Poté ověřte v atlase. 2.Nyní vybarvěte státy, kterými prochází rovník – červeně, nultý poledník – modře. Použijte atlas světa (řešení )

Zopakuj si zeměpisnou šířkuzeměpisnou šířku

Zajímavost: Jindřichův Hradec městem prochází poledník 15 o najdi na mapě,kde se toto město nachází Foto autor

Samostatná práce 2 3. Do slepé mapy světa zakreslete důležité rovnoběžky. 4. Vyber správnou odpověď: A) Zeměpisná sít je tvořena a) oběma póly a rovníkem b) všemi rovnoběžkami a poledníky Správné řešení b) B) Rovnoběžky určují a) zeměpisnou délku b) zeměpisnou šířku Správné řešení b) C) Poledník 180 o se nazývá a) Greenwichský poledník b) datová hranice Správné řešení b)

D) Poledníky určují a) zeměpisnou šířku b) zeměpisnou délku Správné řešení b)

Datum vytvoření: Ročník:šestý Předmět: zeměpis Anotace:prostřednictvím samostatné práce prověřují žáci vědomosti a dovednosti z tohoto učiva.Pracují se slepou mapou a školním atlasem.