Czech Language for Foreigners I Kdo je to? To je Karolína Kurková. Odkud je? Je z Česka. Co dělá? Je modelka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

Píseň “Mám príma den” Reakce?. Fonologie Cvičení číslo 3.
“W questions” with a preposition
Pozdravy + osobní údajej e
Interrogative pronouns Tázací zájmena Who, What, Where, Why, When?
Connecting Sentences with který Connect the following sentences with který. Remember to put který into the appropriate number and case. Vzor: Viděl jsem.
Where does Sam live? FTFFFTFTFFFT.
Který or Jaký? Insert the proper form of který (which one?) or jaký (what sort of?), depending on the sense of the sentence. Vzor: V(e) ____ jazycích máte.
Czech language Our language is one of the hardest languages in the world. You don‘t believe? We will try to persuade you.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-09-Způsoby cestování Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Prof. Jaroslav Heyrovský
Final Oral Exam ZKOUŠKA By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:1.-4.
FUTURE ???. CAREER TRAVELLINGMONEY COMMUNICATION STUDY ABROAD ADVANTAGES AT CZECH UNIVERSITIES.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Menu Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-21-Jídlo a nápoje Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Housing VY_22_INOVACE_08 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Brno University of Technology What should we do?.
ZS1BP_IVU1 Interpretace výtvarného umění 1 Mgr. Alice Stuchlíková katedra výtvarné výchovy, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, Brno
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
Prague is the capital and largest city of the Czech Republic The city is home to about 1.3 million people Flag of Czech Republic.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Pavlína Berčíková NÁZEV:Travelling TÉMATICKÝ CELEK:Receptivní.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_16_Anglický jazyk 6. ročník_Quiz Téma: Quiz CZ.1.07/1.4.00/
My home town. Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE.
The influence of music on people Graduation thesis Petra Palínková 2015.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Doplňte otázky. Complete the questions. 1._____ je to?To je Martin. 2._____ jste?Jsem z Norska. 3._____ je to? To je počítač. 4._____ děláte v Brně?Studuju.
{ WELCOME TO PRAGUE Anotace: Materiál je určen žáků 8. ročníku a slouží k výkladu základních informací o pražských památkách a zajímavostech. Název školy:
Language preparation for a study in Czech Universities 1) Czech language for foreigners in USP 2) Courses of Czech for foreigners in Czech Rep.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR:Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_19_Konverzace v Aj 6. ročník_London Téma:London CZ.1.07/1.4.00/
ATTITUDES TO RELIGION AND SPIRITUALITY IN BRNO Filip Lamparter 3.A.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů MY COUNTRY Název materiálu VY_32_INOVACE_19_Clementinum, Transport in Prague, animals, Autor.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.8.08_welcome_to_london Název: Welcome to London Vzdělávací.
Migrants in Czech Labour Market Štěpán Hlaváček. Basic questions What must be done before a migrant can start looking for work? Is the Czech Republic.
South – Moravian region
Který or Jaký? Insert the proper form of který (which one?) or jaký (what sort of?), depending on the sense of the sentence. Vzor: V(e) ____ jazycích.
Čeština: 2. lekce Czech language: 2nd lesson
Název projektu: Moderní škola Číslo klíčové aktivity: III/2 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Zuzana Měchurová Název.
PICTURES FOR DESCRIPTION
Čeština: 11. lekce Czech language: 11th lesson
What do you have to think about when planning something?
Čeština: 7. lekce Czech language: 7th lesson
LUCIE TRČKOVÁ, TOMÁŠ MIKYTA
Vzor posteru autorů z PK, nastaven rozměr 80x100 cm
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název vzdělávacího materiálu
Čeština: 2. lekce Czech language: 2nd lesson
Connecting Sentences with který
Čeština: 9. lekce Czech language: 9th lesson
Čeština: 1. lekce Czech language: 1st lesson
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Personal pronouns Škola
Education překlad.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Reported questions 1. Wh- questions
Letní škola slovanských studií Poděbrady 1. –
Introduction to MS Dynamics NAV (Non stock Items-Neskladové zboží)
Future tenses Překlad Handout.
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
Travelling Kinds of transport you prefer and why (advantages, disadvantages…) Purposes for travelling (interesting places, learning languages…) Accomodation.
The articles Členy.
Translation 03/02 Žiješ se svou rodinou? Do you live with your family?
Transkript prezentace:

Czech Language for Foreigners I Kdo je to? To je Karolína Kurková. Odkud je? Je z Česka. Co dělá? Je modelka.

Czech Language for Foreigners I Kdo je to? To je Gabriela Soukalová. Odkud je? Je z Česka. Je modelka? Ne. Je sportovkyně.

Czech Language for Foreigners I Co je to? To je Brno. Co je to? To je Masarykova univerzita.

Czech Language for Foreigners I Co děláte/děláš v Brně? Studuju na lékařské fakultě. Studuju zubní lékařství. Kde bydlíte/bydlíš v Brně? Bydlím na kolejích. Bydlím v centru. Bydlím na ulici (Hybešova). (What do you do in Brno?) (I study at the Faculty of Medicine.) (I study Dentistry.) (Where do you stay in Brno?) (I stay at the dormitory.) (I stay in the centre.) (I stay in Hybešova street.)