Koordinátor projektu ● ??? (Mgr. Jiří Stockmann) Asistent ● ??? (František Šotola ?) Architektonický návrh rekonstrukce ● dle VŘ, Architektonický.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro aktualizace projektu
Projekt Moravian Science Centre Brno Mgr. Lukáš Richter
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Inovace vzdělávacího programu Zahradní a krajinná tvorba Projekt OPVK, oblastní podpora 2.1.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Rozvoj výzkumu a vývoje na Ekonomické fakultě JU CZ.1.07/2.3.00/
Projekt: Víceúčelová hala a regenerace zimního stadionu
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU: INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI CZ.2.17/1.1.00/36093 Úspěch přeje připraveným II 1.
Vzdělávání pro budoucnost Délka trvání – 20 měsíců Místo realizace – Olomoucký kraj projekt realizovaný v Olomouckém kraji – vpb.cepac.cz.
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL
KONFERENCE k zahájení projektu Centrum vzdělávání pedagogů Klatovy Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Klatovy.
Projekt Svět techniky Obsah 1. Časová osa 2. Mise a cíle Světa techniky 3. Obsah Světa techniky 4. Next steps 2.
Organizační členění ÚO
Lesy ve vlastnictví státu
Ing. Jan Vitula -vrchní ředitel sekce SF MŠMT Ing. Vojtěch Doležal - poradce ministra MŠMT.
JOB ASISTENT s.r.o.. Hlavní aktivity společnosti: Zpracování a řízení projektů – EU Zpracování a řízení projektů – EU Poradenství Poradenství Outplacement.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Slezské zemské muzeum Zkušenosti s projekty financovanými ze strukturálních fondů EU Zkušenosti s projekty financovanými ze strukturálních fondů EU 5.
1. Projektový management I. ÚVOD II. PROJEKT III. PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ IV. PROJEKTOVÝ TÝM Přednáška č. 1: Projektový management.
Zapracování připomínek Evaluace a technická pomoc RPS Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Odbor Rámce podpory Společenství, Evaluační jednotka strukturálních.
Petr Novák  Osnova prezentace 1.Encián se představujeEncián se představuje 2.ZaměstnanciZaměstnanci 3.Prodej programůProdej programů 4.OdběrateléOdběratelé.
Encián Petr Novák. Osnova Encián se představuje Zaměstnanci Prodej programů.
Encián se představuje 1. Charakteristika firmy Encián  vyvíjí a distribuuje programy pro malé a střední podniky  parametry  6 oddělení, 20 zaměstnanců.
Encián Petr Novák. Osnova Encián se představuje Zaměstnanci Prodej programů.
Strategie příprav obcí, mikroregionů a dalších subjektů na zpracování projektů Mgr. Michal Jarolímek Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
osobní prezentace konzultant ICT
1 RESPONSIBLE CARE Projekt „Adaptabilita a posílení konkurenceschopnosti chemického průmyslu ČR“ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Místní akční skupina Rakovnicko
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Prezentace byla vytvořena v rámci projektu EU OPVK CZ.1.07/1.3.45/ s názvem Rozvoj profesních kompetencí učitelů fyziky ZŠ a SŠ v Olomouckém kraji.
Organizační struktura Oblastní charita Ústí nad Labem Ředitel OCH ÚL Dům Samaritán Centrum pomoci Samaritán Noclehárna Samaritán Azylový dům Samaritán.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI Leoš Křeček.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Okna vědy dokořán Rostislav Miarka. Souhrnné informace OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa 7.2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj Oblast.
Koncept CSR na ČZU. Představení členů týmu  Monika Hezinová (ČZU)  Denisa Sládková (ČZU)  Štěpán Pospíšil (ČZU)  Dominika Petrová ( VŠE)  Filip Simon.
HLAVNÍ CÍL PROJEKTU Zlepšit podmínky pro výuku strojírenských oborů.
Akční plán podpory zdraví Nemocnice Pelhřimov, p.o. Pavlína Fridrichovská, DiS. Podzimní škola WHO – HPH, 12. – , MZČR Praha.
ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI, PROBLEMATIKA PÉČE O NADANÉ ŽÁKY Projekt v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
STATUTÁRNÍ MĚSTO HRADEC KRÁLOVÉ, ČESKOSLOVENSKÉ ARMÁDY 408, HRADEC KRÁLOVÉ KRALOVE.ORG LIDSKÉ TĚLO – DOKONALÝ STROJ? (Centrum přírodovědného.
Srpen 2013 Společné setkání  zahájení plánování v Děčíně 2006–2008  projekt „Komunitní plánování sociálních služeb města Děčína“ 2013–2015  projekt.
1 PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ Radim Chmelík.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Jan Kopečný 10. března 2017 Vídeňská 1083, Praha 4
Komise pro investice, územní plánování a životní prostředí
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
ORGANIZAČNÍ STRUKTURA Jablonecká energetická a.s.
Interní postupy MAS Brdy
Úvodní seminář Klíčová aktivita č. 3
Encián Petr Novák Enicán.
TTnet (Training of Trainers Network)
Aktuální informace z činnosti Pracovní skupiny Inovace
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ STUDENTŮ Garant: Mgr. Anna Krátká, Ph.D
Datová opora pro nastavení cyklu kvality
Motivace Technika Obavy Spolupráce 3D Stroje
Nejčastější chyby při kontrole žádosti o dotaci 9
J a k REALIZUJEME MAP II NA ŘÍČANSKU ? Linda Kůstková.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Výstupy Publicita Obavy Spolupráce ZoR ŠABLONY
Transkript prezentace:

Koordinátor projektu ● ??? (Mgr. Jiří Stockmann) Asistent ● ??? (František Šotola ?) Architektonický návrh rekonstrukce ● dle VŘ, Architektonický návrh expozic ● dle VŘ, ● Mgr. Petr Mareš - koordinátor odborné části, koncepce expozic (společnost, příroda, astronomie) ● Mgr. Robin Rašín - koncepce expozic (fyzika, technika), příprava výukových aktivit OPVK ● Mgr. Anna Šlechtová - didaktika, koncepce expozic (příroda, životní prostředí), příprava výukových aktivit OPVK ● Karey Rawitscher - koncepce expozic, spolupráce s evropskými science centry ● RNDr. Milan Libertín, Ph.D. - koncepce expozic, konzultace technických návrhů ● Mgr. Stanislav Šlechta - technické konzultace k přípravě expozic a exponátů Odborná příprava Architektonický návrh ● Mgr. Jiří Stockmann - zpracování žádosti ● Ing. Michaela Kryštůfková - technické zpracování dílčích částí žádosti ● Daniela Kříhová - technické zpracování dílčích částí žádosti ● Ing. Monika Hamerníková - překlad částí žádosti do AJ Zpracování žádosti ● ??? - finanční manažer ● František Šotola - PR, sponzorství ● ??? - mzdy, účetnictví Provoz, příprava Další autoři a poradci z odborných pracovišť Externí spolupráce Fáze I: příprava ( , resp. do ) Verze ze dne

Fáze I: příprava ( , resp. do )

Asistent ● ??? (František Šotola) ● Mgr. Petr Mareš - koordinátor odborné části, koncepce expozic (společnost, příroda, astronomie) ● Mgr. Robin Rašín - koncepce expozic (fyzika, technika), příprava výukových aktivit OPVK ● Mgr. Anna Šlechtová - didaktika, koncepce expozic (příroda, životní prostředí), příprava výukových aktivit OPVK ● Karey Rawitscher - koncepce expozic, spolupráce s evropskými science centry ● RNDr. Milan Libertín, Ph.D. - koncepce expozic, dozor nad realizací expozic ● Mgr. Jiří Stockmann - vedení oddílu astronomie a kosmonautika ● Mgr. Stanislav Šlechta - koncepce expozic, technické konzultace k přípravě expozic a exponátů Odborná příprava ● ??? - administrátor projektu ● ??? - finanční manažer ● ??? - mzdy, účetnictví ● František Šotola - PR, sponzorství ● Mgr. Jiří Šilhán - IT, web ● ??? - grafik, ilustrátor Provoz Externí spolupráce Fáze II: realizace ( ) ● Monika Hamerníková - technická příprava expozice ● ??? VŘ - rekonstrukce budovy ● ??? VŘ - technická realizace expozic ● ??? VŘ - technická příprava exponátů Technické práce Další autoři a poradci z odborných pracovišť Koordinátor projektu ● ??? (Mgr. Jiří Stockmann)

Fáze II: realizace ( )

Odborná část ● František Šotola - PR, foundrising ● ??? - IT ● ??? - údržbář expozic ● ??? - účetní (2x) ● ??? - pokladní (3x) ● ??? - uklízeč/ka (3x) Provozní část ● Mgr. Petr Mareš - ředitel odborné části ● Mgr. Robin Rašín - vedoucí oddílu fyziky, techniky ● Mgr. Anna Šlechtová - didaktika, vedoucí oddílu přírody, životního prostředí ● Mgr. Jiří Stockmann - vedoucí oddílu společnost, astronomie ● Karey Rawitscher - vedoucí oddílu pro děti, výukové projekty v angličtině ● Ing. Monika Hamerníková - realizace oddílu pro děti, výukové projekty ● Mgr. Stanislav Šlechta - technická příprava nových expozic a exponátů Ředitel ● ??? Fáze III: další provoz (od dále) Aktivity centra OPVK (do )* ● Mgr. Anna Šlechtová - vedoucí výukových programů, didaktika ● Mgr. Robin Rašín - vedoucí výukových programů * v případě úspěchu s programem OPVK ● lektoři (5x) ● asistenti expozic (6x) - VŠ studenti ● další autoři a poradci z odborných pracovišť Externí spolupráce

Fáze III: další provoz (od dále) - realizační tým

Doba povinné udržitelnosti (cash-flow)

Doba povinné udržitelnosti: rozdíl mezi cash-flow a odpisy Poznámka: nutno doplnit Cost-Benefit analýzou