Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení MAS Zubří země, o. p. s.
Advertisements

Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Vstupní informační seminář k přípravě dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a posuzování vlivu tohoto dokumentu na životní prostředí.
MSP v české ekonomice a dotační podpora z EU a státních prostředků.
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
2. WORSKHOP „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Karlovy Vary TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Projekt: „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Knihovna v obci - proč? aneb Víme, co máme? Kardašova Řečice říjen 2005 Zlata Houšková.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Sociodemografická analýza Výzkum potřeb uživatelů Prostějov.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
Strategické plánování v obcích (Víme, kam jdeme) Zlín
S POLUPRÁCE SE SOCIÁLNÍMI PARTNERY OTROKOVICE,
Vlastní hodnocení školy
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
28. listopadu 2011, Brno ELSA European Land and Soil Alliance Evropský svaz ochrany půdy Seminář - inovace v regionech.
Komunitní a otevřená škola
Mgr. Jana Slaninová (OŽP) Ing. Stanislava Bulantová (OLVHZ)
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Implementácia Inspire v ČR Jiří Hradec. INSPIRE v ČR  Gestor transpozice: MŽP, pověřena CENIA  Spolupracuje:Ministerstvo informatiky (vnitra)  Vize.
Jaká je perspektiva Ústeckého kraje? Ing. František Jochman Krajská hospodářská komora ÚK.
"Principy a metody mezinárodní spolupráce měst" ve spolupráci Svazu měst a obcí ČR a Cités Unies France Zdeněk Slepička Statutární město.
MĚSTA 2020 aneb od strategie k projektům
MSP v české ekonomice a dotační podpora z EU a státních prostředků.
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Aktuální situace v oblasti DV Procesy uznávání a rekvalifikace
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU:VY_32_INOVACE_POD_77 ROČNÍK: 3. VZDĚLÁVACÍ OBOR:PODNIKÁNÍ V HOTELNICTVÍ.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Strategie města v oblasti podpory lázeňství a cestovního ruchu Úvodní setkání, Projekt Zvýšení kvality řízení města Františkovy Lázně, reg.
Dojeďte – Aš – k nám Co jinde nelze / Na konci světa / U nás na západě / Žít Aš Vypsat veřejnou soutěž na MOTTO města zdůrazňující společnou hodnotu Skupina.
Marketingové aktivity sdružení České dědictví UNESCO.
Program rozvoje města Hostinné SEZNÁMENÍ VEŘEJNOSTI S VÝSLEDNÝM DOKUMENTEM 4. VEŘEJNÉ PROJEDNÁVÁNÍ ( , velká zasedací místnost MěÚ)
Krásná Lípa projekt Aktivizace rodin Volfová Hana (ASZ) Kolář Jan (místostarosta Krásné Lípy) Praha,
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Otevřená diskuse pro oblast obcí Brzánky, Hoštka, Račice, Štětí a Záluží.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Cestovní ruch.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Otevřená diskuse pro občany obcí Ctiněves, Černouček, Horní Beřkovice, Jeviněves a Ledčice.
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Strategický plán města Vodňany Setkání představitelů partnerských měst na téma plánování rozvoje Vodňany
Program rozvojového partnerství pro soukromý sektor Program studie proveditelnosti ČESKÁ ROZVOJOVÁ AGENTURA Subsaharská Afrika – exportní příležitosti.
Královéhradecký kraj – podpora podnikání Ing. Michal Pultar Hradec Králové,
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Otevřená diskuse pro občany obcí Černěves, Dobříň, Dušníky, Krabčice, Kyškovice, Libkovice.
SWOT 3 analýza - MAP pro ORP Kladno Verze Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Projekt je spolufinancován Evropskou.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Projekt Sdružení místních samospráv ČR „MAS jako nástroj spolupráce pro efektivní chod úřadů“
Volný čas dětí a mládeže Průběh semináře PROČ? Smysl a cíl CO? Čeho si všímáme? JAK? Způsob zjišťování údajů Pozorování, sběr údajů REFERÁTY Požadavky.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
ELSA European Land and Soil Alliance Evropský svaz ochrany půdy
Strategie regionu, obce
ALTERNATIVY PRO FRÝDLANTSKO
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Kariérové poradenství a podnikavost
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Aš – jak dál... skupina č.3

Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko do Německa VŠICHNI ZNÁME AŠ, ALE VLASTNĚ O NÍ NIC NEVÍME...

Aš – co jsme se nově dozvěděli  otevření lidé ve vedení  radnice má o město a jeho rozvoj zájem  snaha změnit město z průmyslového na město orientované na cestovní ruch  dokončena řada rozvojových projektů  bohatá historie a přírodní krásy v okolí ....

Aš – zadání úlohy  Připravit doporučení pro vedení města, jak motivovat a zapojit podnikatele do revitalizace města Aše.  Jak zajistit dostatek atraktivních a dostupných služeb pro návštěvníky města.

Aš – reflexe zadání  víme, že problémem Aše je nedostatek ubytovacích míst?  kolik návštěvníků do Aše skutečně přijíždí?  jaké mají potřeby?  proč podnikatelé nevidí místní potenciál?  jsou k dispozici údaje, podklady, fakta, která by investory a podnikatele přesvědčila?

Aš – subjektivní pohled zvenčí  podařilo se realizovat řadu rozvojových projektů  aktuální vize „od průmyslu k cestovnímu ruchu“ nestačí – je příliš obecná  chybí jednotící linka zastřešená konkrétně zacílenou vizí  před nastavením dalších kroků doporučujeme aktualizovat plán dlouhodobého rozvoje města, aby veškeré budoucí aktivity vedly ke stejnému cíli

Aš – plán rozvoje  vypracování detailní analýzy aktuálního stavu (např. počet návštěvníků, obsazenost, důvody příjezdu, sezónnost...)  vypracování jednoznačné koncepce se zapojením místních klíčových hráčů (vč. podnikatelů)  jasně stanovit cíl – kam se má město a v jakém horizontu dostat  stanovení VIZE!!!

Aš – příklad naplňování VIZE Aš – město zaměřené na podnikání v cestovním ruchu  aktivně komunikovat s místními úspěšnými podnikateli a naslouchat jejich názorům  přitáhnout místní úspěšné podnikatele do přípravy VIZE a koncepce  vymyslet pobídky pro podnikatele – nejen místní, ale i ze vzdálenějších lokalit – např. zvýhodněné poskytnutí pozemků, nemovitostí, pomoc při získání dotací z EU,...  s tím, co jste pro podnikatele schopni nabídnout, je nutné seznámit široké spektrum veřejnosti i mimo Aš – sestavit konkrétní seznam možností, které v místě nabízíte  více pracovat se značkou „Aš“ – zaměřit se, aby přitahovala jak podnikatele, tak návštěvníky

Aš – příklad naplňování VIZE  využít silný patriotismus k nalákání střední vrstvy obyvatelstva zpět (příklady přitáhnou další)  promyslet a zavést systém školení a rekvalifikací s cílem vychovat v Aši kvalitní personál pro případné nové podnikatele  vytvořit podnikatelského ducha – pomoci při založení podnikaní, omezit administrativu, připravit (zprostředkovat) základní školení (právní, účetní, podnikatelské)  ve spolupráci s Policií ČR zvýšit bezpečnost v městě

Aš - shrnutí  mějte jednotící prvek  zapojte místní občany  držte se stanovené cesty  vymyslete motto shrnující vizi  využijte značku „Aš“ k propagaci AŠ NA ZAČÁTKU REPUBLIKY