Bakalářská práce Autor: Petr Hoštička. * Cílem práce bylo zmapovat bezpečnost a použití zádržných systémů v silniční dopravě * Práce se zabývá rozdělením.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Advertisements

Následky nehod u osobních automobilů ve vazbě na jejich věk a roční proběh km (počty nehod a usmrcených osob při nehodách osobních automobilů) (vývoj za.
Bezpečnost dopravy na veřejných komunikacích
Dopravní infrastruktura a její hodnocení
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Letní údržba silnic Pardubického kraje. 2 LETNÍ ÚDRŽBA SILNIC BĚŽNÁ ÚDRŽBA SILNIC (OPRAVY POVRCHŮ) DOPRAVNÍ ZNAČENÍ BEZPEČNOSTNÍ ZAŘÍZENÍ MOSTY SILNIČNÍ.
Charakteristické znaky MHD
Veřejné projednávání PÚR ČR září  Byl zpracován na základě § 32 zákona č.183/2006 Sb. V souladu s tímto ustanovením: ◦ stanoví republikové.
1 Roční výročí novelizace zákona 361 / 2000 Sb. v ČR Tisková konference, 28. června 2007.
ZÁKON O POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
STŘETY ZVĚŘE SE SILNIČNÍMI MOTOROVÝMI VOZIDLY
Potenciál zařízení Black Box pro posouzení dopravních nehod
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
1 Informace k revizi Národní strategie bezpečnosti silničního provozu v roce 2008.
Silniční doprava.
Mimoúrovňové křižovatky
Nízkoemisní zóna v hl. m. Praze varianty územního rozsahu duben 2014.
Trasování lesních cest
Mgr. Michal LOUTHAN Katedra geoinformatiky, UP Olomouc
Úvod do pozemních komunikací
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška METODIKA BEZPEČNOSTNÍ INSPEKCE 2 Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního stavitelství, Fakulta.
Školení CDV 1 Značení je vizuální prostředek komunikace pro vysílání sdělení cílové skupině použitím symbolů, znaků nebo obrázků. Základní principyviditelnosti.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Činnost dopravní policie v roce Dopravní přestupky řidičů motorových vozidel Celkem řešeno řidičů motorových vozidel na místě uloženo.
Obhajoba maturitní práce Automatizované řízení MSP Filip Došlov DPE4.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška NÁVRH A VYHODNOCENÍ OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního.
VÝVOJ DOPRAVNĚ BEZPEČNOSTNÍ SITUACE NA ÚZEMÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE ZA ROK LEDNA 2011 KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní cesta Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy Ing. František Lachnit,
Činnost Policie ČR za I. pololetí r.2010 v dohledu nad sil. provozem plk. Mgr. Ing. Ivan Bílek Policejní prezidium ČR Praha 19. července 2010.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dynamika pohybu dopravního prostředku Předmět: Teorie dopravy - cvičení Ing. František.
Následky nehod osobních automobilů ve vazbě na jejich věk a roční proběh km (počty nehod a usmrcených osob při nehodách osobních automobilů) (vývoj za.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP JIHLAVA Jihlava.
Dopravní konference Pardubice Ing. Martin Kolovratník 1)Aktuální novely dopravních zákonů 2)Vznik „Spolku pro výstavbu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Dopady účetní reformy veřejných financí v konkrétních podmínkách vybrané.
Název školy:Základní škola, Hradec Králové Milady Horákové 258 Autor:Mgr. Lukáš Dubrovský Název:VY_32_INOVACE_05_03A_Doprava v ČR Téma:Zeměpis České republiky.
Činnost služby dopravní policie v I. čtvrtletí r.2010 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 15. dubna 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích  Autor bakalářské práce: Martin Novák  Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Bartuška 
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
V Českých Budějovicích, únor 2017
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Setkání s veřejností na téma bezpečnost
Činnost Policie ČR v dohledu nad silničním provozem, rozbor činnosti dopravní policie za rok plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha.
Navrhování tunelových staveb
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Autor diplomové práce: Bc. Eva Slabší
Výbory a pracovní skupiny
„Racionalizace nákladových položek vybrané dopravní společnosti“
Lucie Mališová 1. ročník N GK-KART
Nehodovost na okrese ZNOJMO
České Budějovice, červen 2016
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Prázdniny vyhodnocení plk. Ing. Tomáš LERCH.
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
MOŽNOSTI ŘEŠENÍ NEDOSTATKU PARKOVACÍCH MÍST PRO NÁKL. AUTOMOBILY
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
PROVOZ NA DÁLNICI. PROVOZ NA DÁLNICI Na dálnici je povolen jen provoz motorových vozidel a jízdních souprav, jejichž nejvyšší dovolená rychlost není.
Výukové a výzkumné centrum v dopravě
Hloubková analýza dopravních nehod elektrokol
Prázdniny bezpečnější – NÁKLADNÍ DOPRAVA
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Vážení vozidel za jízdy WIM
Dopravní nehodovost v Pardubickém kraji 2018
Transkript prezentace:

Bakalářská práce Autor: Petr Hoštička

* Cílem práce bylo zmapovat bezpečnost a použití zádržných systémů v silniční dopravě * Práce se zabývá rozdělením zádržných systémů a návrhem řešení na určitém úseku pozemní komunikace

* Zádržné systémy vně vozidla * Zádržné systémy na vozidle – deformační zóny vozidla * Zádržné systémy uvnitř vozidla * Ochranné prostředky

* Norma ČSN EN * Technické parametry jednotlivých svodidel * Nárazové zkoušky a úrovně zadržení

Zkouška Nárazová rychlost Km/h Úhel nárazu stupně Celková hmotnost vozidla Kg Typ vozidla TB Osobní TB Osobní TB Osobní TB Osobní TB Osobní TB Nákladní TB Nákladní TB Nákladní TB Nákladní TB Nákladní TB Nákladní s návěsem

Úrovně zadrženíPožadovaná zkouška Nízkoúhlové zadrženíT1 TB 21 T2 TB 22 T3 TB 41 TB 21 Běžné zadrženíN1 TB 31 N2 TB 32 a TB 11 Vyšší zadržení H1 TB 42 a TB 11 L1 TB 42 a TB 32 a TB 11 H2 TB 51 a TB 11 L2 TB a TB 32 a TB 11 H3 TB 61 a TB 11 L3 TB 61 a TB 32 a TB 11 Velmi vysoké zadržení H4a H4b TB 71 a TB 11 TB 81 a TB 11 L4a L4b TB 71 a TB 32 a TB 11 TB 81 a TB 32 a TB 11

* Ocelové svodidla * Betonová svodidla * Lanová svodidla * Dřevoocelová svodidla

* Úsek silnice I/20 ve směru od obce Písek na obec Sedlice * V tomto úseku řešil ORP Blatná v roce 2015 několik dopravních nehod

* Betonová svodidla * Lanová svodidla * Ocelová svodidla

* Zdůvodněte, zda jsou Vámi sledované zádržné systémy pro aktivní nebo pro pasivní bezpečnost? * Existují pro řešení lokality u Blatné i jiné varianty řešení než svodidla a proč nebyly uvažovány? * V cíli je uvedeno, že práce bude zpracována na modelu Jihočeského kraje - co se rozumí podpojmem model? * Kap. ”Výzkumný problém” resp. ”praktický výzkum” uvedený v anotaci - je to skutečně výzkum a objevování nových metod, nebo aplikace jednoho z běžných řešení? * Jak autor přišel v cenovém srovnání v kap na to, že jako optimální řešení se jeví použití ocelových svodidel?

* V rámci obhajoby doplňuji rozpravu o následující otázku. Jak se díváte na způsob realizace bezpečnostních opatření na dálnici D3.