EU fondy - dotace pro MŠ, ZŠ, SŠ a VOŠ Vazba na KAP LK, MAP 23. září 2016 Ing. Iva Prokopová vedoucí oddělení projektů ve vzdělávání

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ (KAP)
Advertisements

BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK. Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji CZ /0.0/0.0/15_002/
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY LIBERECKÉHO KRAJE (projekt KAP LK) ÚVODNÍ KONFERENCE.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Aktuální informace o přípravě KAP 22. března
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Základní informace o KAP a MAP 10. března Přehled důležitých zkratek Evropské strukturální a investiční fondy (ESI fondy = ESIF) Krajské akční plány.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Cíl a identifikace výzvy
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
MAP – Místní akční plán ORP RK
Integrovaný regionální operační program
Strategické řízení a plánování
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Plány aktivit/Školní akční plány
Podpora krajského akčního plánování
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
z Evropských strukturálních a investičních fondů – vazba na KAP LK
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Základní informace k ŠAP a PA
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Pracovní skupina Vzdělávání
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Implementační projekt KAP
Plán vzdělávacích aktivit
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Plány aktivit/Školní akční plány
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
Výzva OP VVV 02_17_044 Šablony pro SVČ.
Krajské akční plánování
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
4. zasedání PS Vzdělávání pro území Plzeňského kraje
Polytechnické vzdělávání v praxi
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Š A B L O N Y II.
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

EU fondy - dotace pro MŠ, ZŠ, SŠ a VOŠ Vazba na KAP LK, MAP 23. září 2016 Ing. Iva Prokopová vedoucí oddělení projektů ve vzdělávání

Obsah  Možnosti získání dotací z Evropských strukturálních a investičních fondů (ESIF)  OP VVV – Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Šablony pro MŠ a ZŠ  Šablony pro SŠ  Individuální projekty  Výzva pro VOŠ  Výzva pro kraje – Implementace Krajských akčních plánů I.  IROP – Integrovaný regionální operační program  Infrastruktura ZŠ  Infrastruktura SŠ a VOŠ  Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání  Regionální vzdělávání IPRÚ  Komunitně vedený místní rozvoj – vzdělávání

Obsah  Procesy a podmínky spojené s poskytováním dotací z ESIF  Proces žádání o dotace z ESIF ve vazbě na zřizovatele  Provázanost s MAP a KAP LK  Potřeba tvorby PA a ŠAP ve vazbě na žádání dotací z ESIF  Možnosti konzultací a pomoci  Pozvání na Workshop s řediteli – Malevil 20. –

Možnosti získání dotací z ESIF (Evropské strukturální a investiční fondy)  Evropský sociální fond (ESF)  OP VVV – Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Poskytovatel dotace MŠMT  Evropský fond pro regionální rozvoj (EFRR)  IROP – Integrovaný regionální operační program  Poskytovatel dotace MMR  Administrátor – Centrum pro regionální rozvoj České republiky (CRR)  Programy přeshraniční spolupráce

OP VVV Šablony pro MŠ a ZŠ  Výzva 02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Šablony pro MŠ a ZŠ I  Řídicí orgán MŠMT  Průběžná výzva: –  Délka trvání projektu: 24 měsíců ( )  Maximální výše finanční podpory: Kč + (počet dětí/žáků školy x Kč)

OP VVV Šablony pro MŠ a ZŠ  Podporované aktivity jsou rozděleny podle jednotlivých druhů škol – oprávněných žadatelů:  I. Aktivity pro mateřské školy  1. Personální podpora MŠ  2. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů MŠ  3. Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ  II. Aktivity pro základní školy  1. Personální podpora ZŠ  2. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ  3. Extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ  4. Spolupráce s rodiči žáků ZŠ

OP VVV Šablony pro MŠ a ZŠ  POZOR ! Proces volby šablon – vazba na dotazníkové šetření  V listopadu roku 2015 byl školám v rámci šetření realizovaného pro potřeby výzvy Místní akční plány rozvoje vzdělávání (MAP) rozeslán dotazník, jehož vyplnění je podmínkou možnosti čerpání finančních prostředků prostřednictvím projektů zjednodušeného vykazování (šablon).  Výstupy z dotazníkového šetření MAP budou školám zaslány ze strany MŠMT a zpřístupněny ve webovém rozhraní  Výstup z dotazníkového šetření MAP bude povinnou přílohou Žádosti o podporu (vyhodnocení dotazníku)  Škola si povinně volí minimálně jednu šablonu z oblasti, která bude vyhodnocena jako nejslabší vzhledem k celorepublikovému průměru.  Pokud škola tuto šablonu nezvolí, bude žádost vyřazena  Projekt se zjednodušeným vykazováním  ke každé šabloně se automaticky a pevně váže jednotková cena, ze které vychází celková hodnota šablony.

OP VVV Šablony pro MŠ a ZŠ  Žádosti o podporu se podávají prostřednictvím IS KP14+ (  Bezplatné konzultace poskytuje: Národní institut dalšího vzdělávání (NIDV) Konzultant pro Liberecký kraj Ing. Jana Otavová

OP VVV Šablony pro SŠ  Výzva 02_16_035 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Šablony pro SŠ I  Řídicí orgán MŠMT  Průběžná výzva: předpoklad vyhlášení říjen 2016  Maximální výše finanční podpory: Kč + (počet žáků školy x ……. Kč)

OP VVV Šablony pro SŠ Šablony aktivit – základní přehled 1. Personální podpora  Školní asistent – personální podpora SŠ  Školní speciální pedagog – personální podporaSŠ  Školní psycholog – personální podpora ZSŠ  Sociální pedagog – personální podpora SŠ  ICT technik  Koordinátor spolupráce školy a zaměstnavatele  Kariérový poradce

OP VVV Šablony pro SŠ Šablony aktivit – základní přehled 2. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů SŠ Varianty:  Čtenářská gramotnost  Matematická gramotnost  Cizí jazyky  Inkluze  Osobnostně sociální rozvoj  Výchova k podnikavosti  Kariérové vzdělávání  Projektová výuka  Mentoring

 Vzdělávání pedagogických pracovníků SŠ – DVPP  Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv  Tandemová výuka na SŠ – pedagog SŠ + pedagog SŠ  Tandemová výuka na SŠ – pedagog SŠ + odborník z praxe/rodilý mluvčí/pedagog VOŠ, VŠ  CLIL ve výuce na SŠ  Vzdělávání a sdílení ve školním cloudu  Stáže pedagogů u zaměstnavatelů

OP VVV Šablony pro SŠ Šablony aktivit – základní přehled 3. Extrakurikulární rozvojové aktivity SŠ  Doučování žáků SŠ ohrožených školním neúspěchem 4. Polytechnické vzdělávání  Polytechnické vzdělávání prostřednictvím polytechnických stavebnic

OP VVV Šablony pro SŠ Proces volby šablon  Proces volby šablon – vazba na dotazníkové šetření  Školám byl v rámci šetření realizovaného pro potřeby výzvy Krajské akční plány rozvoje vzdělávání (KAP)rozeslán dotazník, jehož vyplnění je podmínkou možnosti čerpání finančních prostředků prostřednictvím projektů zjednodušeného vykazování (šablon).  Výstupu z dotazníkového šetření KAP budou školám zaslány ze strany NÚV a zpřístupněny ve webovém rozhraní.  Výstup z dotazníkového šetření KAP bude povinnou přílohou Žádosti o podporu (vyhodnocení dotazníku).  Škola si povinně volí minimálně jednu šablonu z oblasti, která bude vyhodnocena jako nejslabší vzhledem k celorepublikovému průměru.  Pokud škola tuto šablonu nezvolí, bude žádost vyřazena

OP VVV Šablony pro SŠ  Projekt se zjednodušeným vykazováním  ke každé šabloně se automaticky a pevně váže jednotková cena, ze které vychází celková hodnota šablony.  Žádosti o podporu se podávají prostřednictvím IS KP14+ (

OP VVV Výzva pro VOŠ  Výzva 02_16_33 Vyšší odborné školy (VOŠ)  Cílem výzvy je připravit koncepční projekty zaměřené na inovace vzdělávacích programů vyššího odborného vzdělávání (VOV) v souladu s požadavky znalostní ekonomiky a potřebami trhu práce prostřednictvím modularizace, kreditního systému hodnocení, rozšiřování nabídky kombinované a distanční formy vzdělávání, realizace výuky v cizích jazycích, podpory podnikatelského přístupu, inovace odborných praxí, tvorby otevřených digitálních odborných učebních zdrojů atd. Koncepční projekty budou zaměřené vždy na konkrétní odbornou oblast: ekonomickou, humanitní, technickou, zdravotní a pedagogickou na základě akreditovaných vzdělávacích programů vyššího odborného vzdělávání.  Individuální projekt  Vyhlášení výzvy: březen 2017  Délka trvání projektu: min 24 max 36 měsíců  Výše nákladů: 10 – 40 mil Kč (financování v režimu nepřímých nákladů)  Jeden žadatel (VOŠ) může podat maximálně 1 žádost o podporu.  Povinnými partnery s finančním/bez finančního příspěvku jsou nejméně dvě vyšší odborné školy - právnické osoby zapsané ve školském rejstříku, které mají akreditované vzdělávací programy ve stejné odborné oblasti jako žadatel.

OP VVV Výzva pro VOŠ  Povinně volitelné aktivity:  Inovace vzdělávacích programů vyššího odborného vzdělávání v oblasti ekonomické.  Inovace vzdělávacích programů vyššího odborného vzdělávání v oblasti humanitní.  Inovace vzdělávacích programů vyššího odborného vzdělávání v oblasti technické.  Inovace vzdělávacích programů vyššího odborného vzdělávání v oblasti zdravotnické.  Inovace vzdělávacích programů vyššího odborného vzdělávání v oblasti pedagogické.  Žadatel o podporu bude volit vždy právě jednu povinně volitelnou aktivitu. Základním hlediskem při výběru aktivity jsou akreditované vzdělávací programy pro příslušnou odbornou oblast.

OP VVV Výzva pro kraje – Implementace Krajských akčních plánů I  Výzva 02_16_34 Implementace Krajských akčních plánů I.  Cílem výzvy je podpořit intervence naplánované v Krajském akčním plánu vedoucí ke zkvalitnění řízení škol a zvýšení kvality vzdělávání na území krajů.  Vyhlášení: únor 2017  Délka trvání projektu: 12 – 36 měsíců  Žadatel: kraje  Individuální projekt, nyní v připomínkovací fázi  Podporované aktivity: aktivity k naplnění témat KAPů  V rámci tvorby KAP LK proběhla prioritizace – Analýza potřeb škol a Analýza potřeb v území  V rámci výzvy se Liberecký kraj plánuje zaměřit na podporu žáků nadaných a talentovaných

IROP Infrastruktura ZŠ  IROP – Integrovaný regionální operační program SC 2.4: Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení  výzva č. 46 „Infrastruktura základních škol“  výzva č. 47 „Infrastruktura základních škol (SVL)“  Datum a čas vyhlášení výzvy: , 16:00  Datum a čas ukončení příjmu žádostí o podporu v MS2014+: , 14:00  Datum ukončení realizace projektu: do  Minimální výše způsobilých výdajů: Kč  Maximální výše způsobilých výdajů: Kč

IROP Infrastruktura ZŠ  Podpora může být poskytnuta na podporu infrastruktury škol a školských zařízení pro základní vzdělávání podle zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů, zapsaných v Rejstříku škol a školských zařízení k datu vyhlášení výzvy ve vazbě na:  - klíčové kompetence (komunikace v cizích jazycích, práce s digitálními technologiemi, přírodní vědy, technické a řemeslné obory);  - budování bezbariérovosti škol.  POZOR! Projektové záměry musí být v souladu s Místním akčním plánem vzdělávání.  projektové záměry musí být zařazeny do Seznamu projektových záměrů pro investiční intervence v SC 2.4 IROP a pro integrované nástroje ITI, IPRÚ a CLLD  Uvedení výzev včetně aktualizace změn 

IROP Infrastruktura SŠ a VOŠ  IROP – Integrovaný regionální operační program SC 2.4: Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení  výzva č. 32 „Infrastruktura středních škol a vyšších odborných škol“  výzva č. 33 „Infrastruktura středních škol a vyšších odborných škol (SVL)“  Datum a čas vyhlášení výzvy: , 18:00  Datum a čas ukončení příjmu žádostí o podporu v MS2014+: , 14:00  Datum ukončení realizace projektu: do  Minimální výše způsobilých výdajů: Kč  Maximální výše způsobilých výdajů: Kč

IROP Infrastruktura SŠ a VOŠ  Podpora může být poskytnuta na podporu infrastruktury škol a školských zařízení pro střední a vyšší odborné vzdělávání (včetně víceletých gymnázií) podle zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů, zapsaných v Rejstříku škol a školských zařízení k datu vyhlášení výzvy ve vazbě na:  - klíčové kompetence (komunikace v cizích jazycích, práce s digitálními technologiemi, přírodní vědy, technické a řemeslné obory);  - budování bezbariérovosti škol.  POZOR! Projektové záměry musí být v souladu s Krajským akčním plánem vzdělávání.  projektové záměry musí být zařazeny do seznamu projektových záměrů pro investiční intervence v SC 2.4 IROP (Rámec pro podporu infrastruktury)  Uvedení výzev včetně aktualizace změn

IROP Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání  IROP – Integrovaný regionální operační program SC 2.4: Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení  Výzva č.60 „Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání“  Výzva č.61 „Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání (SVL)“  Datum a čas vyhlášení výzvy: plánováno říjen 2016

IROP Infrastruktura pro zájmové, neformální a celoživotní vzdělávání  POZOR! Projektové záměry, předložené do této výzvy, musí být v souladu se Strategickým rámcem MAP/KAP.  vzdělávací zařízení a jejich projektové záměry musí být uvedeny v seznamu projektových záměrů pro investiční intervence IROP, který se stane přílohou schváleného MAP/KAP.  Tyto schválené dokumenty budou zveřejněny na  Není podmínkou, aby byl projektový záměr uveden v obou dokumentech současně.  Vyhlášení výzev bude zveřejněno na webových stránkách IROP

IROP Regionální vzdělávání IPRÚ Komunitně vedený místní rozvoj - vzdělávání  IROP – Integrovaný regionální operační program SC 2.4: Zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení  Výzva č. 66 Regionální vzdělávání IPRÚ  Výzva č. 67 Komunitně vedený místní rozvoj – vzdělávání  POZOR! Projektové záměry, předložené do těchto výzev, musí být v souladu se Strategickým rámcem MAP/KAP.  MAP - projektové záměry musí být zařazeny do Seznamu projektových záměrů pro investiční intervence v SC 2.4 IROP a pro integrované nástroje ITI, IPRÚ a CLLD  KAP - projektové záměry musí být zařazeny do seznamu projektových záměrů pro investiční intervence v SC 2.4 IROP (Rámec pro podporu infrastruktury)  systém zařazení bude upřesněn na jednání mezi MAPy a KAP LK v průběhu října 2016

Procesy a podmínky spojené s poskytováním dotací z ESIF  Konzultační a schvalovací proces projektových záměrů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem v návaznosti na Směrnici rady kraje č. 2/2008  Projektové záměry do výzev OP VVV  Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování  Šablony pro MŠ a ZŠ I  Šablony pro SŠ I  1. Zaslání oznámení, že škola chce žádat  2. Zaslání oznámení o předložení žádosti včetně zfinalizované žádosti (výstup z IS KP+)  elektronickou cestou na vedoucí/ho oddělení projektů ve vzdělávání OŠMTS

Procesy a podmínky spojené s poskytováním dotací z ESIF  Individuální projekty:  Konzultace projektového záměru na OŠMTS - soulad se strategickými dokumenty a prioritizací KAP  Projektové záměry do výzev ve SC 2.4 IROP  Konzultace projektového záměru na OŠMTS - soulad se strategickými dokumenty, prioritizací KAP a soulad projektového záměru se Strategickým rámcem MAP/KAP  Schválení orgány kraje  Projektové záměry s finanční spoluúčastí Libereckého kraje  Konzultace projektového záměru na OŠMTS - soulad se strategickými dokumenty a prioritizací KAP  Schválení orgány kraje

Plán aktivit Školní akční plán  Metodika tvorby Školního akčního plánu je vytvářena Národním ústavem pro vzdělávání (NÚV) v rámci projektu Podpora krajského akčního plánování (P-KAP)  „Tvorba školních akčních plánů (ŠAP) je součástí postupně se rozvíjejícího modelu krajského akčního plánování“  „ŠAP je nástrojem rozvoje školy“  ŠAP bude vyžadován v rámci projektových žádostí zaměřených na individuální projekty ostatní (IPo) OP VVV

Plán aktivit Školní akční plán  Plán aktivit (PA)  Lze jej chápat jako podmnožinu ŠAP pro vymezenou oblast nebo oblasti  „Šablony“ - projekty se zjednodušeným vykazováním  Výzva podzim 2016  zatím nebude třeba PA ani ŠAP  Výzva 2017 nebo 2018  už bude třeba mít zpracovaný PA, který v sobě bude zahrnovat cíle a úkoly  řešené jak šablonami 2016, tak šablonami 2017, resp  Další výzva pravděpodobně 2019 nebo 2020  podmínkou opět zpracovaný PA, který bude navazovat na předchozí PA

Plán aktivit Školní akční plán  Projekt Podpora krajského akčního plánování (P-KAP) nabídne školám:  Možnost návštěvy odborného garanta ve škole, která tvoří ŠAP  Metodiku tvorby ŠAP, včetně příkladů pro jednotlivé tematické oblasti  Videoprezentaci pro tvůrce ŠAP/PA  Semináře pro tvůrce ŠAP/PA  Semináře k tématům jednotlivých strategických oblastí v rámci přípravy nebo naplňování ŠAP/PA  Semináře k výměně zkušeností s tvorbou nebo naplňováním ŠAP/PA  Kontakt Mgr. Gabriela Černá

Pozvání na Workshop s řediteli

Kontakty MAPjméno MAP JilemnickoOldřich Šimek MAP FrýdlantskoPhDr.Jitka Doubnerová MAP JabloneckoBc. Jana Švehlová MAP LibereckoBc. Jana Švehlová MAP TurnovskoMgr. Lenka Krupařová MAP SemilskoIng. Alena Klacková MAP NovoborskoPhDr. Dagmar Strnadová MAP ČeskolipskoMiroslava Váradiová MAP ŽeleznobrodskoMartina Jeníčková MAP TanvaldskoJosef Kucin KAP LKjméno Hlavní manažerka projektuMgr. Lucie Manažerka projektuBc. Jana Finanční manažerka projektuIng. Jaroslava Metodičky projektu Mgr. Jana Ing. Markéta Mgr. Jana

Děkuji za pozornost Ing. Iva Prokopová vedoucí oddělení projektů ve vzdělávání;