STEMMANN-TECHNIK 1. NIS Non-Icing-System Preventivní systém proti namrzání troleje 2 NIS – účinný systém pro prevenci namrzání trolejových vedení při.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití služby O2 Car Control v praxi operativního leasingu
Advertisements

Zvýšení efektivnosti železniční dopravy: nižší náklady pro zhuštění a zkvalitnění příměstské a regionální dopravy v Jihomoravském kraji Harald Buschbacher.
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Stejnosměrné stroje II.
Optimalizace provozu vašeho čerpadla
PROJEKTOVÝ DEN 27. ČERVENCE 2010 STŘEDNÍ ŠKOLA AUTOMOBILNÍ, MECHANIZACE A PODNIKÁNÍ, KRNOV, OPAVSKÁ 49 Ing. Marák Vladimír Tento projekt.
Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
Ing. Antonín Blažek Náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu
Integrovaný dopravní systém
Trolejbusy: 14Tr.
O2 Car Control Tomáš Trejbal Manažer marketingu pro korporátní zákazníky V Brně dne 9. června 2009.
Jaké jsou technické prostředky ke snižování vlivu dopravy na životní prostředí - Jaká auta budeme používat? Patrik Macháček ZŠ Vítězná, Litovel 1250.
SEKUNDÁRNÍ TRH UŽITKOVÝCH VOZIDEL
Charakteristické znaky MHD
Energetika.
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Moje volba – moje budoucnost CZ.1.07/1.1.02/ Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
© Emotron AB Účinný a spolehlivý provoz Ventilátory Kompresory Dmychadla.
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
Potenciál zařízení Black Box pro posouzení dopravních nehod
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Mo.13: Elektrické přístroje pro regulaci – stykače, kontroléry, přepojovače. Zajišťují zapínání a vypínání požadovaných obvodů bez jakýchkoliv rušivých.
Úvod do MHD Trolejbusy: úvod.
Špička v každém směru IT 3 Podpora obchodování s elektrickou energií SOAP komunikace Seminář AEM 30. května 2006.
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
Název předmětu: Stavba a provoz strojů
Pojistky nízkého napětí
Pojistky nízkého napětí
Elektronické sčítání počtu cestujících Společnost B&C Dopraní systémy s.r.o. realizovala svými elektronickými prostředky sčítání počtu cestujících po dobu.
Tramvajová vozidla.
Confidential Modernizace 1 › Řada ROBUST › Nízký vývin tepla › Vysoké rychlosti › Materiály › Použití speciálních ocelí (SHX, EP) a keramických materiálů.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
ČEZ Energetické služby, s.r.o.. 2 Proč s námi spolupracovat?  pomáháme Vám snižovat energetickou náročnost Vašeho provozu  Vy se soustředíte se na Vaši.
Centrum energeticky efektivních budov.  Díky nejnovějším trendům ohledně snižování energetické spotřeby budov, ať již z legislativních důvodů, ekonomických.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Palivová soustava vznětového motoru OB21-OP-STROJ-SMV-JEŘ-U
Eurotrans, Brno Po Brně - zeleně Překlad pro Brňáky: Po štatlu bez rychny.
Zkušenosti z aplikace TSI subsystému energie V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. 1 Autor: Ivan Dobeš Datum: Místo : Vládní salónek - žst. Praha.
Proč pořídit monitoring vozidel ? Víte kde Vám stojí … ?
TRAMVAJOVÉ SBĚRAČE. Typy sběračů Schunk Základní typy tramvajových sběračů Sběrače SBE pružinový zvedací mechanismus elektricky izolovaný spouštěcí motorový.
PRAVIDELNÉ TECHNICKÉ PROHLÍDKY SILNIČNÍCH VOZIDEL.
Měřící přístroje pro kolejovou dopravu. Obsah prezentace O společnosti. Hlavní oblasti, specializace. Automatické měřící systémy pro kontrolu tvarů a.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Přednáška Akce: Přednášející: Agnieszka Markiewicz | Sales Digital Products | Kärcher | TFM Kärcher Digital Solutions.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Alternátor – srovnání s dynamem Tematická oblast:Zdroje elektrické energie motorových.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada21 AnotaceZákladní.
TECHNICKÉ SLUŽBY BAHOZA s. r. o. Klimatizační jednotky tramvajových vozidel Ing. Ladislav Meluš.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Provozní a technické prostředky silniční a.
Elektronické systémy brzdové soustavy , Brno Připravil: Bc. Václav Kočí Obor: Management techniky Ústav: Techniky a automobilové dopravy.
Renesance autobusových souprav Dočkáme se návratu osobního vleku na silnice v České republice ? ČSAD SVT Praha s.r.o.
Veřejná doprava pro všechny Město Beroun. Poloha města Beroun.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338 Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11_B_01.
zasedání Odborné skupiny tramvaje při Sdružení dopravních podniků ČR
Stanoviště:Náměstí Republiky
Informace o projektech v IDS JMK
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
EKOLOGICKÁ LIKVIDACE PLEVELE.
Kompletní přehled o stavu pneumatik úrovni servisu výkonu pneumatik
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Alkohol v silničním provozu plk. Ing. Tomáš LERCH
Technologická integrace tramvaje se železnicí ve městě Kassel
Bárta Tomáš, Chlup Martin VOŠ a SPŠD Masná 18, Praha 1
Chytré řízení dopravy v IDS JMK
Výukové a výzkumné centrum v dopravě
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Rozvoj elektrické trakce v pražské autobusové MHD
Prezentace pro OS tramvají
Transkript prezentace:

STEMMANN-TECHNIK 1

NIS Non-Icing-System Preventivní systém proti namrzání troleje 2 NIS – účinný systém pro prevenci namrzání trolejových vedení při kritických povětrnostních podmínkách Zajistíte tím vyšší jízdní komfort Vašich cestujících a spolehlivost kolejových vozidel

NIS Non-Icing-System Funkce a provozní podmínky 3 Speciální pantograf na střeše vozidla včetně plstěného válce pro smáčení troleje nemrznoucím prostředkem Napájecí stanice s nádržemi a technickými komponenty uvnitř vozidla Systém zpětného odvodu a zachycování přebytečného nemrznoucího prostředku uvnitř vozidla Rychlost při nanášení nemrznoucího prostředku : ~ 30 km/h Doba účinku podle povětrnostních podmínek cca 2-3 dny

NIS Non-Icing-System Výhody zařízení 4 Snížení / zamezení výpadkům provozu s cestujícími Zamezení možnému poškození elektronických zařízení ve vozidle z důvodu přerušení kontaktu Snížené opotřebení uhlíkové lišty díky lepšímu kontaktu kluzné lišty s trolejovým vedením Vyšší komfort díky vyšší spolehlivosti provozu v zimních měsících Nízké náklady na potřebné provozní prostředky (spotřeba cca. 20 l nemrznoucího prostředku na 100 km))

Reference Kde se zařízení používá 5 Praha (Česká republika) Bern (Švýcarsko) Kassel Frankfurt Freiburg Darmstadt Halle Bergen (Norsko) …

Elektropneumatické rychlé stahování Pro sběrače v příměstské dopravě 6

Elektropneumatické rychlé stahování Pro sběrače v příměstské dopravě 7 Lze doplnit na sběrače proudu v příměstské dopravě Vhodné pro všechny sběrače s vřetenovým pohonem Lze upravit pro všechny řídicí systémy vozidla Efektivní minimalizace škod na trolejovém vedení a sběračích proudu

Chargingpanto …pro elektrobusy 8 Náš nabíjecí pantograf je součástí elektrického nabíjecího sytému pro trvalé snížení znečištění ovzduší ve městech

Stemmann-Technik GmbH Headquarter Niedersachsenstraße Schüttorf | Germany Phone: – 0 Fax: – Děkuji za pozornost