VY_32_INOVACE_06-49 Ročník: 3. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Prvouka Tematický okruh: Živá příroda Téma: Živočichové – společné.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Advertisements

Zpracovala Jitka Ciprová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Živočichové - obratlovci
ŽIVOČICHOVÉ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
zvířata Ve volné přírodě
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Který živočich do řady nepatří
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: STAVBA TĚL ŽIVOČICHŮ
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.7 Živočichové - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ ŽIVOČICHOVÉ Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Ekosystém rybník Živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres Vyškov Mgr.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_ Závěrečné opakování Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Třídění živočichů.
Ročník: 5. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Přírodověda Tematický okruh: Člověk a jeho zdraví Téma: Nervová soustava Jméno autora:
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Ekosystém okolí lidských obydlí Hospodářská zvířata
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření květen 2013
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Příroda na jaře 3 Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Potravní vazby Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY_32_ INOVACE_ 06_ PŘÍRODOVĚDA 5
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
RYBY VY_32_INOVACE_06-55 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.10_Volně_žijící_zvířata.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Člověk je součástí přírody
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání
ZNÁŠ A POZNÁŠ SAMOHLÁSKY?
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_17_ lesní zvířata
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
BIOSFÉRA stepi, lesy mírného pásu
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
HOUBY (výklad) VY_32_INOVACE_06-46 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
VY_32_INOVACE_60_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Společné znaky a dělení rostlin (opakování)
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Domácí mazlíčci Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_12_INOVACE_01_03_Člověk a příroda.
VY_52_INOVACE_03_ Ekosystém park - živočichové
ZNÁŠ A POZNÁŠ SAMOHLÁSKY?
Poznáváme živočichy Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Materiál je určen pro výklad učiva prvouky ve 3. ročníku
OBRATLOVCI Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
EKOSYSTÉM OKOLÍ LIDSKÝCH OBYDLÍ
OBRATLOVCI - POPIS Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
ŽIVOČICHOVÉ Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_06-49 Ročník: 3. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Prvouka Tematický okruh: Živá příroda Téma: Živočichové – společné znaky Jméno autora: Mgr. Zdeňka Halamová Vytvořeno dne: Metodický popis, (anotace): Společné znaky živočichů – opakování.

SAMECSAMICEMLÁDĚ BÝKKRÁVATELE KOZELKOZAKŮZLE PESFENAŠTĚNĚ KOHOUTSLEPICEKUŘE BERANOVCEJEHNĚ HOUSERHUSAHOUSE KOCOURKOČKAKOTĚ KANECPRASNICESELE HŘEBECKOBYLAHŘÍBĚ

zajíc - býložravecliška - masožraveckrtek - hmyzožravec netopýr - hmyzožravec husa - býložravec kachna - všežravec

pes - všežraveckoza - býložravecprase - všežravec štika - masožravec vlk - masožravec vosa - všežravec

SOVAKRTEKŽÍŽALA

ropucha žížala kachna kráva hlemýžď včela vlaštovka štika pes plave létá leze chodí skáče

kočka skokan králík liška motýl kapr moucha vrabec myškoza kůň kachna

Letní spánekhlemýžď Zimní spánekježek Stav strnulostinetopýr Stěhování do teplých krajinvlaštovka Rozděl tyto živočichy do skupin podle toho, jak reagují na změnu teploty prostředí. netopýr, ježek, hlemýžď, vlaštovka

Které z těchto zvířat má nejlépe vyvinutý zrak? a) pes pes b) sokol sokol c) žába žába d) krtek krtek

Pokračuj dál.

Vrať se zpět.

ŠTIKOVÁ, Věra. PRVOUKA 3 : UČEBNICE PRO 3.ROČNÍK ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Brno : Nová škola, s. ISBN