VY_32_INOVACE_06-49 Ročník: 3. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Prvouka Tematický okruh: Živá příroda Téma: Živočichové – společné znaky Jméno autora: Mgr. Zdeňka Halamová Vytvořeno dne: Metodický popis, (anotace): Společné znaky živočichů – opakování.
SAMECSAMICEMLÁDĚ BÝKKRÁVATELE KOZELKOZAKŮZLE PESFENAŠTĚNĚ KOHOUTSLEPICEKUŘE BERANOVCEJEHNĚ HOUSERHUSAHOUSE KOCOURKOČKAKOTĚ KANECPRASNICESELE HŘEBECKOBYLAHŘÍBĚ
zajíc - býložravecliška - masožraveckrtek - hmyzožravec netopýr - hmyzožravec husa - býložravec kachna - všežravec
pes - všežraveckoza - býložravecprase - všežravec štika - masožravec vlk - masožravec vosa - všežravec
SOVAKRTEKŽÍŽALA
ropucha žížala kachna kráva hlemýžď včela vlaštovka štika pes plave létá leze chodí skáče
kočka skokan králík liška motýl kapr moucha vrabec myškoza kůň kachna
Letní spánekhlemýžď Zimní spánekježek Stav strnulostinetopýr Stěhování do teplých krajinvlaštovka Rozděl tyto živočichy do skupin podle toho, jak reagují na změnu teploty prostředí. netopýr, ježek, hlemýžď, vlaštovka
Které z těchto zvířat má nejlépe vyvinutý zrak? a) pes pes b) sokol sokol c) žába žába d) krtek krtek
Pokračuj dál.
Vrať se zpět.
ŠTIKOVÁ, Věra. PRVOUKA 3 : UČEBNICE PRO 3.ROČNÍK ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Brno : Nová škola, s. ISBN