Barva těles. Barva neprůhledného tělesa je určena tím, jakou složku bílého světla těleso odráží a jakou pohlcuje. Žlutý citrón odráží žluté světlo, ostatní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lom světla (Učebnice strana 104 – 108)
Advertisements

Tepelné záření (Učebnice strana 68 – 69)
III/2 XVII ABC
Tónování barev Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Nicol Stavělová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
O základních principech
Barva těles.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
Obchodní akademie, Náchod, Denisovo nábřeží 673 Projekt CZ.1.07/1.5.00/ EU peníze pro Obchodní akademii Náchod Číslo-název šablony a klíčové aktivity.
Barva těles (Učebnice strana 178 – 181)
WO – DI – AK Bílá Hůlka WO – DI – AK Bílá Hůlka. Další soutěžní seminář pro studenty SPŠ Karviná, kde účastníci debatují o fyzikálních a chemických zákonech.
Rozptyl světla Rayleighův rozptyl Miroslav Blabla 9.A.
Paprsková optika Světlo jako elektromagnetické vlnění
Světlo a světelné zdroje
registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Světlo.
Paprsková optika hanah.
Měření světla Autor: Mgr. Libor Sovadina Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
FY_085_Světelné jevy_ Měření světla
Počítačová grafika.
Editace - globální úpravy - tonalita obrazu
Šíření tepla Milena Gruberová Jan Hofmeister Lukáš Baťha Tomáš Brdek
Šíření tepla TEPLO Q.
Míchání barev Máme pět základních barev: Bílou Červenou Modrou Žlutou
Barvy z fyzikálního a psychologického hlediska
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Barva Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Mikroskopické techniky
SVĚTELNÉ JEVY ROZKLAD SVĚTLA VY_32_INOVACE_16 - ROZKLAD SVĚTLA.
Rozklad světla optickým hranolem, barvy
Světelné jevy Barva těles Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Rozklad světla optickým hranolem
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Barevné modely Název školy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Název úlohy: 2.14 Barvy světla
ANTARKTIDA.
Úkoly nejen pro Kačenky.
Vzorník barev pro plastová okna a dveře
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Počítačová grafika.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Rozklad světla optickým hranolem Číslo DUM: III/2/FY/2/3/8 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu vy_32_INOVACE_inf3_web16 Označení materiálu web16_barvy.pptx Název školy Gymnázium Kladno Autor.
Počítačová grafika VY_32_INOVACE _GRAF_18.  přidáním barevného odstínu vznikne tmavší barva, tento způsob používají například tiskárny.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_52_INOVACE_F.7.Vl.16_Světelné_jevy.
Optika - část fyziky zabývající se světlem. Vlastnosti světla Světlo je elektromagnetické vlnění. Šíří se v každém prostředí. Od zdroje se šíří přímočaře.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 7. ročníku. Slouží k naučení nového učiva. Žák se učí o barvě světla, šíření světla a vzniku stínu. Barva světla,
Rozklad světla Investice do rozvoje vzdělávání.
VY__III/2__INOVACE__210 FYZIKA SPEKTRUM BAREV.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Rozklad slunečního světla optickým hranolem.
Rozklad světla optickým hranolem
Ivča Lukšová Petra Pichová © 2009
Rastrová grafika Základní termíny – prezentace barev, barevné modely.
Barevné modely Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Osnova 1 Úvodní snímek 2 Fotogalerie 3 Barvy 4 Délka 5 Kdy vychází
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_54_F7
Tónování barev Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: Mgr.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA - OPTIKA
Třída 3.B 3. hodina.
pH Kyselost nebo zásaditost roztoků
Mícháme barvy vnímání.
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Transkript prezentace:

Barva těles

Barva neprůhledného tělesa je určena tím, jakou složku bílého světla těleso odráží a jakou pohlcuje. Žlutý citrón odráží žluté světlo, ostatní barvy pohlcuje. Povrch tělesa, který odráží všechny barvy, je bílý. Povrch tělesa, který pohlcuje všechny barvy, je černý. Barva tělesa závisí také na tom, přes jaké prostředí těleso pozorujeme.

Skládání světel, míchání barev Složením světel základních barev (červená, zelená, modrá) vznikne bílá barva. Smícháním malířských barev (červené, zelené, modré) vznikne černá barva.