HLEDÁ SE VOCHOMŮRKA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/21.2165.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Žáci se naučí druhy vět, procvičí si učivo hravou formou Autor
Advertisements

VY_32_INOVACE_03_ Příprava na čtení (SADA ČÍSLO 1)
subjektivně zabarvený
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu prostého, odborného a uměleckého.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
Anotace: Tvoříme pozvánky Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák píše správně.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Polovodiče 1 Mgr. Milan Hampl EU OPVK ICT2-1/F07 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit pro.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
dy,ty,ny – di, ti, ni opakování
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.04 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici zájmen a jejich dělení. Žáci si hravou formou procvičí pravidla pro psaní zájmena.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Jak sestavit referát „Kuchařka“ pro žáky.
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_01_ Příprava na čtení 1 (SADA ČÍSLO 1) (1) (2)
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_TVAR_04 Sada DUMTvarosloví Předmět Český jazyk Název materiáluPád podstatných jmen 3 Anotace Žáci v jednoduchých.
Anotace: Popisují kamaráda podle zadaných bodů.
Sloh - pohádky Hádej pohádku
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Optika Mgr. Miluše Hamplová EU OPVK ICT2-2/F20 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit pro.
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
CESTUJEME PO ZÁPADNÍCH ČECHÁCH Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Procvičování a úkoly Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
CO JE TO VESMÍR slovní druhy ohebné Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
TRUE- FALSE Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Přísudek a podmět II – Shoda Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
SPRING AND EASTER ACTIVITIES Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
ČESKO jména vlastní a obecná Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSeznámení s největšími vynálezy lidstva, využití videa z internetu, náměty pro skupinovou činnost a prezentace vynálezů. AutorMgr. Ivana Tesařová.
AnotaceObsahuje náměty činností k opakování jednotlivých zeměpisných oblastí ČR. Opakování lze realizovat formou prezentací v papírové či elektronické.
JAK VZNIKAJÍ NÁZVY Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceNáměty činností pro připomenutí květnových tradic. Využití filmů a literatury. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný výstupObjasní.
RČENÍ O UČENÍ. VTIPY. Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Tvorba prezentace Vypracovala : Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Přísudek a podmět Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Světový den vody – 22.březen Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
VÍTEJTE V MLADOŇOVICÍCH! Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Knížka je můj kamarád Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
VYJMENOVANÁ SLOVA PO B a F – opakování Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
Mgr. Lenka Vrzáňová VY_32_INOVACE_2C_08_POPIS_UMELECKEHO_DILA Popis listopadu 2011 Popis – úvod, co vše můžeme popisovat, specifika popisu uměleckého.
NAŠE KNIHA REKORDŮ /NEJ- z našeho kraje, státu, Evropy/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
KŘÍŽEM KRÁŽEM NAŠÍM SVĚTADÍLEM Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
STAVBA SLOVA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
JÁ A MŮJ KAMARÁD Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Po našich hradech a zámcích Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Kateřina Polívková MAPA PŘÍBĚHU KDO ? KDE ? JAK ? KDY ? PROČ ? S KÝM ? CO ? KAM ?
TŘEBÍČSKO A JEHO PARAMETRY Autor : Mgr. Ivana Tesařová Datum:
Něco o Praze /souvětí a věta jednoduchá/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Vyjmenovaná slova po s trochu jinak Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSoubor činností k připomenutí významu 28. března, pracovní listy, medailonky, shrnující otázky. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný.
Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
STROMY JEHLIČNATÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
SLOVESO JE ZÁKLAD VĚTY Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Vyjmenovaná slova po v a slova s předponou vy-, vý- Autor: Mgr
PODZIM A LIDOVÁ SLOVESNOST Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Poznej svůj region Autor: Mgr. Ivana Tesařová
GREETING AND INTRODUCTION /chain/
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Autor: Ivana Tesařová Datum:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Výprava za kronikou Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Jak si hrát v hodinách slohu?
Transkript prezentace:

HLEDÁ SE VOCHOMŮRKA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/

AnotaceNáměty činností pro hodinu slohového výcviku se zaměřením na popis pohádko- vé postavy. Jde o popis formou hádanek, při němž děti vyhledávají obrázek podle jeho slovního vyjádření. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětČeský jazyk Cílová skupinaŽáci 4. ročníku Druh učebního materiáluMiniprojekt Očekávaný výstupPíše správně po stránce obsahové i formální jednoduché komunikační žánry. Sestaví osnovu a na jejím základě vytváří krátký písemný projev. Metodický postupJe součástí textu Datum

PŘÍPRAVA POPISU: DOMÁCÍ ÚKOL Děti si vylosují na lístcích připravená jména pohádkových postaviček. VŠE JE PŘÍSNĚ TAJNÉ! Doma si připraví obrázek. Mohou jej namalovat nebo vytisknout. Druhý den si přinesou obrázek do školy a popis může začít. Nejdříve si připomeneme pravidla popisu postavy. Upozorníme děti, že se v popisování nesmí objevit jméno postavičky ani jiný konkrétní název. Můžeme nabídnout ukázku jedné práce a podle ní sestavit OSNOVU.

UKÁZKA POPISU : Hádej, kdo jsem. Znáte mne z VEČENÍČKU. Bydlím v lese u velkého potoka. Miluji totiž ryby a rád plavu pod vodou. Jsem docela malý a chlupatý. Z roztomilého čumáčku mi vyrůstají dlouhé vousy. V lese i u vody mám spoustu kamarádů a také jednoho velkého nepřítele. Víte, kterého?

POPIS POHÁDKOVÉ POSTAVY OSNOVA: 1/ Odkud mne znáte 2/ Jak vypadám 3/ Co mám /nemám / rád 4/ Jaké mám přátele a nepřátele 5/ Moje poznávací znamení

DALŠÍ NÁMĚTY K ČINNOSTI: Ve třídě rozmístíme obrázky pohádkových postav. Postupně čteme jejich popisy a PŘIŘAZUJEME k obrázkům. Autoři samozřejmě jejich identitu neprozradí. Musí to poznat jejich spolužáci na základě co nejpřesnějšího vyjádření. Ti nejlepší si zaslouží nějakou odměnu. HOTOVÉ POPISY S OBRÁZKY NEZAPOMENEME VYSTAVIT.