VY_32_INOVACE_47_Tulacka Tulačka Český jazyk - 2. ročník Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_16- Smrk ztepilý Přírodověda - 4. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Advertisements

VY_32_INOVACE_30_Srnec_obecny Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_05- Růže šípková Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
VY_32_INOVACE_04- Lípa srdčitá Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_01 Český jazyk 1.třída – nácvik čtení slabik Autor: Veronika Biskupova, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu.
VY_32_INOVACE_60_Opakovani Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk, 3.ročník Opakování pro 3. ročník - čj Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
VY_32_INOVACE_20- pes domácí Přírodověda - 4. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_48_Mala_nocni_hudba Jazyk a jazyková komunikace – český jazyk – orientace a porozumění textu 3. ročník – Malá noční hudba Autor: Hana Štrosová,
VY_32_INOVACE_36_Slovni_druhy_opakovani Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - opakování 3. ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní.
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
VY_32_INOVACE_26_Slovni_druhy_uvod Jazyk a jazyková komunikace
VY_32_INOVACE_07_rimskecislice
Výživa 1.ročník VY_32_INOVACE_47_Vyziva1 Prvouka - 1. ročník
VY_32_INOVACE_03 – Krtek obecný Přírodověda - 5. ročník
VY_32_INOVACE_11- Borovice lesní Přírodověda - 4. ročník
Učíme se slovesa VY_32_INOVACE_03_ucimeseslovesa
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_21- Strakapoud velký Přírodověda - 4. ročník
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
VY_32_INOVACE_05– Rovinné útvary, 2. ročník
Stín a polostín VY_32_INOVACE_44_Stin_a_polostin
VY_32_INOVACE_03 - psaní u, ú, ů Český jazyk 2. ročník
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Kočka domácí - opakování VY_32_INOVACE_34_Kocka_domaci_opakovani
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
VY_32_INOVACE_14- Jedle bělokorá Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_02- hrách setý Přírodověda - 5. ročník
Krkonoše VY_32_INOVACE_41_Krkonose
Zobrazení zrcadlem dutým.
Římské číslice – Matematika, 3.ročník
Římská čísla – Matematika 3.ročník
VY_32_INOVACE_27_Slovesa
Opakování geometrie - pojmy VY_32_INOVACE_33_Opakovani_geometrie
Čočky Spojky a rozptylky VY_32_INOVACE_53_Spojky a rozptylky
Cesta do školy VY_32_INOVACE_56_Cesta_do_skoly Prvouka - 2. ročník
VY_32_INOVACE_32_Zavedeni_nasobeni Matematika - 2. ročník
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník
VY_32_INOVACE_01 – Kružnice, matematika, 3. ročník
Dírková komora VY_32_INOVACE_43_Dirkova_komora
VY_32_INOVACE_12- Buk lesní Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_10- Vlaštovka obecná Přírodověda - 5. ročník
Léto VY_32_INOVACE_59_Leto Prvouka - 2. ročník
Opakovací pětiminutovky VY_32_INOVACE_34 _Opakovaci_petiminutovky
VY_32_INOVACE_33_Zajmena Jazyk a jazyková komunikace –
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
VY_32_INOVACE_37_Castice
Opakovací test z přírodovědy-4/1
Lom světla VY_32_INOVACE_52_Lom světla Autor: Pavlína Čermáková
VY_32_INOVACE_35_Nacvik_deleni Matematika - 2. ročník
VY_32_INOVACE_32- Magické čtverce Matematika - 3. ročník
Planeta Země VY_32_INOVACE_ 27_Zeme vlastivěda, 4.,5. ročník
Dělení čísla dvojciferného číslem jednociferným
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
Překlad, otázka, zápor, doplňování, Anglický jazyk – 5. ročník –
Druhy optických prostředí
Písemné sčítání a odčítání do
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Bažant obecný.
VY_32_INOVACE_42_Slovni_druhy_jinak
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_47_Tulacka Tulačka Český jazyk - 2. ročník Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách

Tulačka Čítanka pro 2.ročník (orientace a porozumění textu) 1.Najdi v textu tato slovní spojení a přečti celou větu. Před obchodem s Františkem V kloboučku před cukrárnou Prozkoumá ztratil se Proplétá se netrefí 2. Napiš na PC - Co chlapci pozorovali? 3. Vysvětli ústně - Co by se mohlo stát, kdyby holčičku vzal za ruku zlý člověk? 4. Máš malou sestru nebo bratra?

Zdroje: Nováková Z., Wagnerová D. Čítanka 2 Praha: Alter, s.r.o ISBN

Základní údaje o DUM Autor DUM: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina, Jivina 9, Období vytvoření DUM: 1. a 2. pololetí šk. roku 2010/2011 Ročník: druhý Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: český jazyk Tematický okruh : Literární výchova Téma: Orientace v textu DUM byl vytvořen jako doprovodný materiál pro procvičování v předmětu český jazyk ve druhém ročníku ZŠ. Je určen k prezentaci pomocí datového projektoru nebo předvedení na monitorech žáků. Lze ho využít i pro procvičování do žákovských sešitů, stejně tak ho lze zaslat mailem žákům, kteří v době procvičování učiva chyběli.