Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_07_20_pohyb Jízda na kole je velmi zdravá pro mladé i starší lidi.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Advertisements

PROTAHOVACÍ A KOMPENZAČNÍ CVIČENÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P9_3.15 Tematická oblast: První pomoc, péče o zdraví člověka Srdeční a mozková mrtvice Typ: DUM - výkladový Předmět:
Člověk a příroda Přírodopis Biologie člověka Oběhová soustava – doplňovačka 1. VY_52_INOVACE_23 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Jonatán Müller, Matěj Hužvár, Tomáš Urban
VY_32_INOVACE_01_20_energie Energie může označovat schopnost hmoty (látky nebo pole) konat práci.
VY_32_INOVACE_11_20_obsah vody v potravinách Obsah vody v potravinách BRAMBOROVÉ CHIPSY SUŠENKY VLAŠSKÉ OŘECHY OVESNÉ VLOČKY SUŠENÉ MERUŇKY ROZINKY DŽEM.
Číslo projektu MŠMT: CZ / / Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_03_04_převody jednotek Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská.
VY_32_INOVACE_02_20_zdravá výživa. Co by měla obsahovat?
ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_07_02_párové souhlásky.
Informatika – Základy malování MS Paint Jm é no autora Ing. Ladislav Novák Datum vytvořen ílistopad 2011 Ročn í k 3. Vzděl á vac í oblast obor tematický.
Bc. Dana Hašková Hoky toky – znám své tělo?. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské.
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_11_01_svaly. POPIS č.4 - na tomto snímku je základní výklad ke svalům, vhodné pro výklad učitele č.5 - na tomto snímku.
VY_32_INOVACE_04_20_pitný režim Klikněte na správnou odpověď.
VY_32_INOVACE_08_21_spánek a odpočinek.
ČESKÝ JAZYK 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_09_02_párové souhlásky.
VY_32_INOVACE_15_20_zdravý způsob života NEPOHODA KULTURA BYDLENÍ MEZILIDSKÉ VZTAHY OSOBNÍ HYGIENA NEČISTOTA REŽIM DNE ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ ZAMOŘENÉ PROSTŘEDÍ.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_14_05_vodní plochy. Víš, jak se jmenuje nejstarší a nejhlubší jezero na světě? Jezero Bajkal je nejhlubším jezerem na světě – hloubka.
PŘÍRODOPIS 8. ROČNÍK VY_52_INOVACE_30_01_sluch. POPIS č.4 - na tomto snímku jsou vypsány poznatky ke smyslovému ústrojí sluchu, ke sluchové rovnováze,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Silvie Šimečková NÁZEV:VY_52_INOVACE_14_Přírodopis 8. ročník TÉMA: Opakování cévní soustavy.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Název školy:Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor:Monika.
VY_32_INOVACE_10_20_léky. Lék je léčivo, které se podává pacientovi (člověku nebo zvířeti) např. ve formě tablet, kapslí, roztoku.
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: PaedDr. Hana Hrubcová Název: VY_32_INOVACE_3B_07_Páteř a hrudník.
Kosterní soustava Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Simona Stránská Název: VY_32_INOVACE_09_B_1_Kosterní soustava Téma: Přírodověda.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_05_20_sport.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_12_20_nemoci.
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_ZELENINA
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_06_20_hygiena.
ZEMĚPIS VY_32_INOVACE_05_05_ poledníky a rovnoběžky.
PLAZI (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_75_PRV1
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
VY_32_INOVACE_04_03_tvrdé souhlásky
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_13_03_tvrdé a měkké souhlásky.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
VY_32_INOVACE_12_01_vesmír (Křížovka)
Mgr. Iveta Niederlová VY_32_INOVACE_01_17_dopravní prostředky 1
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01 Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_05_20_nekvalitní voda.
RYBY A OBOJŽIVELNÍCI (opakování)
VY_52_INOVACE_23_02_Královéhradecký kraj 2
VY_52_INOVACE_16_02_Jihočeský kraj
Mgr. Iveta Niederlová VY_32_INOVACE_03_17_dopravní prostředky 3
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
VY_32_INOVACE_03_02_párové souhlásky
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
VY_52_INOVACE_23_01_hygiena vylučovací soustavy
NERVOVÁ SOUSTAVA (opakování)
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_13_20_životní prostředí.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
VY_32_INOVACE_18_11_zdravý životní styl
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_19_03_tvrdé a měkké souhlásky.
ČESKÝ JAZYK 4. ROČNÍK VY_32_INOVACE_06_03_tvrdé souhlásky.
V E L K Á C E N A M O S T U S T A R Jaké auto je v čele?
VY_32_INOVACE_20_Slabiky začínající písmeny M, L, P, S
Človíček a jeho tělo zdraví.
Umíš je pojmenovat a umístit?
VY_32_INOVACE_18_PRVOUKA 1. ROČNÍK_VOLNÝ ČAS
VY_52_INOVACE_03_02_Olomoucký kraj
Transkript prezentace:

Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_07_20_pohyb

Jízda na kole je velmi zdravá pro mladé i starší lidi.

o Výkonnost některých orgánů o Vypiš do tabulky, které 4 orgány to jsou!

Správně Správně Špatně Špatně ArtrózeObezitě Nemocem dýchacího ústrojí Nemocem srdce a cév Zhoršení kloubní pohyblivosti ŠilhavostiPoruchám chováníCukrovceKrátkozrakosti

Správně Správně Špatně Špatně ArtrózeObezitě Nemocem dýchacího ústrojí Nemocem srdce a cév Zhoršení kloubní pohyblivosti ŠilhavostiPoruchám chováníCukrovceKrátkozrakosti

Virus chřipky

Á R Č E E Z O R L Í N Ě B C V R Č

Vypiš do tabulky Plavání Běh Chůze Rychlá chůze Řešení

2. snímek – úvod 3. snímek –slouží k výkladu 4. snímek –žáci interaktivním perem vypíší do tabulky orgány 5. snímek – srovnat žížaly jak se hodí 6. snímek –správné vypracování předchozího snímku 7. snímek –slouží k výkladu 8. snímek – slouží k výkladu 9. snímek – žáci interaktivním perem vyluští tajenku 10. snímek –správné vypracování z předchozího snímku 11. snímek –slouží k výkladu 12. snímek – žáci interaktivním perem vypíší do tabulky zdravé způsoby pohybu 13. snímek – popis 14. snímek - zdroje

Obrázek Obrázek 2 – Obrázek 3– Obrázek 4– Obrázek 5– Obrázek 6 – Obrázek 7– Obrázek 8– Obrázek 9– beautiful-girl-reading-a-book-and-relax-on-the-grass.jpg Obrázek 10– Obrázek 11 – Obrázek 12 – Obrázek 13 – Obrázek 14 – Obrázek 15 – Obrázek 16 – Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pajkrtová.