CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Advertisements

CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 30 Anotace.
F YZIKÁLNÍ VELIČINA - HUSTOTA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Logaritmus ChrM619 leden 2014 Číslo klíčové aktivity:III/2.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Klid a pohyb těles ( Účinky síly na těleso) Předmět: FYZIKA Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
Tento projekt je spolufinancován z Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU OP vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Monika Zemanová, PhD. Název materiálu:
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Základní škola a mateřská škola Damníkov NAŠE MODERNÍ ŠKOLA Reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ VZDĚLÁVACÍ OBLAST: VZDĚLÁVACÍ OBOR: TÉMATICKÝ OKRUH: TÉMA: DOPORUČENO.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Mocninná funkce ChrM613 říjen 2013 Číslo klíčové aktivity:III/2.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Číselné množiny - přehled
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12
Kód DUM : VY_32_INOVACE_ICT_I/1.18
Technologie – Měření a orýsování
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Hospodářské výpočty 5 – PROCENTOVÝ POČET 2
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Výroba špalíku na broušení
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Vyjmenovaná slova V Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_ 123.ANJ.34 Prague.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Strojní obrábění – Praktická úloha 5
Zpracování drátu I Háček na tabuli
„EU peníze středním školám“
Kritéria dělitelnosti
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_10_1_05.
Děti z Bullerbynu 4 VY_32_INOVACE_05_10 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Měření v dílenské praxi
Strojní obrábění – Praktická úloha 3.
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Krčková Název materiálu:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
WORD Tabulky - ohraničení
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
Gymnázium J. V. Jirsíka, F. Šrámka 23, České Budějovice
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
VY_32_INOVACE_
PRVOUKA ZIMNÍ SPORTY, BEZPEČNOST
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Přímky, úsečky, rovnoběžky, kolmice, kružnice
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy Zvolenovská 537, Hluboká nad Vltavou

CZ.1.07/1.5.00/ Měření a rýsování Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluOV-MS1-1/3 Měření a rýsování Název školyStřední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy, Zvolenovská 537, Hluboká nad Vltavou AutorBc. Martin Řeřicha Tématický celekOpracování kovů a plastů, spojování materiálů Ročník1. ročník SOŠ Datum tvorby AnotacePrezentace s výkladem Metodický pokynDUM pro seznámení a praktický výcvik s pracemi s technickými materiály Pokud není uvedeno jinak, uvedený materiál je z vlastních zdrojů autora Zpět

Měření přímé (měřidla nastavitelná, pevná) Pásmo, metr, měřítko, posuvka, mikrometr, úhloměr … Měření nepřímé (šablony a kalibry) Úhelníky, závitové měrky, dutinoměry, rádiusové měrky, hmatadla, nádrhy … CZ.1.07/1.5.00/

Naměřená hodnota 18,2 mm 18 mm 0,2 mm Pomocná ramenaHlavní stupnice – milimetry Hloubkoměr Nonius – desetiny milimetru Měřící ramena 18+0,2=18,2 CZ.1.07/1.5.00/

,5 0,26 Naměřená hodnota 9,76 mm 9+0,5+0,26=9,76 Horní stupnice – celé milimetry Dolní stupnice – půl milimetry Otočná stupnice setiny milimetru CZ.1.07/1.5.00/

Plošné Prostorové Pomůcky Rýsovací jehla Ocelové kružítko Ocelové měřítko

CZ.1.07/1.5.00/ ° Postavení rýsovací jehly při orýsování

CZ.1.07/1.5.00/ Pořádek na pracovišti Dostatek světla Ostré hrany nářadí a materiálu Ostrá rýsovací jehla a kružítko (nebodat, neházet) Při broušení jehly a kružítka používat ochranné pomůcky Správný způsob broušení jehly a kružítka

CZ.1.07/1.5.00/ Zpět Seznam literatury a pramenů Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jákékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Použité zdroje: Objekty použité k vytvoření DUM jsou vlastní tvorbou autora, pokud není uvedeno jinak. Obrázek na str. 3 je dostupný pod licenci CC na: Autor: Splarka, BY – SA ( ) Obrázek na str. 3 je dostupný pod licenci CC na: Autor: Qurren, BY – SA ( )