Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 1 Nahlédnutí do tvorby metodických materiálů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
Pestrý svět učení. Pedagogové vybrali tyto šablony :  Čtenářská a informační gramotnost šablona č I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
1 Nabídka ke spolupráci v oblasti metodiky škol a školských zařízení Nabídka ke spolupráci v oblasti metodiky škol a školských zařízení Přátelské setkání.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
EU peníze středním školám
1 CELOŽIVOTNÍ UČENÍ − KROMĚŘÍŽ 2010 PŘÍKLADY INSTITUCIONÁLNÍ PODPORY ROZVOJE CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ V KRAJI Výměna zkušeností z rozvoje a podpory celoživotního.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iva Papežová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuModerní škola Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Vzdělávací institut Středočeského kraje Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků V Kolonii 1804, Nymburk visk.cz.
{ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Veronika Kloučková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
PROJEKT ŠABLONY CZ.1.07/1.5.00/ Zpracovala: RNDr. Dagmar Fialová SŠP, Brno, Jílová 36g
EU peníze školám II.Cizí jazyky Koordinátor: Věra Křížová akreditace - DVPP ze
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1.4 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách „Kvalitní škola“ Základní škola M. Choceňského,
Projekt EU PES ● je přímo řízen MŠMT ● je financován z ESF, z operačního programu ● "Vzdělávání pro konkurenceschopnost" ● je často pojmenován jako "Šablony"
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 1 Podpora ZŠ v čerpání prostředků prostřednictvím šablon - vzdělávání.
1 Podpora ZŠ v čerpání prostředků prostřednictvím šablon - vzdělávání Porada obecních úřadů obcí s rozšířenou působností Liberec
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
EU peníze školám VI. Finanční gramotnost Koordinátor: Luboš Zajíc VI/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti VI/3 Vzdělávání.
Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary EU peníze středním školám Projekt MODERNÍ ŠKOLA Operační program Vzdělávání.
1 Příprava projektů na základní škole a využívání ICT ve výuce pro základní školy Liberec, Liberecký kraj
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Prezentace projektu EU peníze školám ZŠ Liberec, Dobiášova, příspěvková organizace Mgr. Ivo Svatoš.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Prezentace EU peníze středním školám Liberec
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Implementační projekt KAP
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Povrch ČR Číslo: EU DUM 6_07 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
TECHNOLOGIE PODPORUJÍ DIFERENCIACI VÝUKY
GLOBÁLNÍ GRANTY LIBERECKÉHO KRAJE OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST BUDOUCÍ VÝZVY.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Vítejte na třetí místní konferenci
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 1 Nahlédnutí do tvorby metodických materiálů

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 2 Čtenářská a informační gramotnost Cizí jazyky Využívání ICT Matematika Přírodní vědy Finanční gramotnost Inkluzívní vzdělávání Individualizace výuky Inovace a zkvalitnění výuky DVPP Stručně o šablonách…

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 3 Příklad z praxe…. Malá základní škola…. 35 žáků (dvoj/troj-třídka) Dotace: Stručně o vzdělávání… Čtenářská gramotnost I/2 cca 50 tis. 9 šablon Využití ICT III/2 cca 150 tis. 3 šablony 1 šablona = 2 x 36 celkem 648 didaktických materiálů jen na čtenářskou gramotnost 1 šablona = 3 x 20 celkem 180 didaktických materiálů zaměření na cokoliv…

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 4 Matice šablon I/1 Stručně o vzdělávání… I/2I/3 II/1II/2II/3II/4II/5 III/1III/2III/3 IV/1IV/2IV/3 V/1V/2V/3 VI/2VI/3 VII/1VII/2VII/3

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 5 Matice šablon I/1 Stručně o vzdělávání… I/2I/3 II/1II/2II/3II/4II/5 III/1III/2III/3 IV/1IV/2IV/3 V/1V/2V/3 VI/2VI/3 VII/1VII/2VII/3 Co nás zajímá… Materiály Osvědčení

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 6 Matice šablon Stručně o vzdělávání… III/2III/3 Materiály Osvědčení Využití standardních SW pro prezentační účely Power point, Word, Excell Cílená podpora tvorby sad didaktických materiálů Power point, Word, Excell

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 7 Matice šablon I/1 3. Stručně o vzdělávání… I/2I/3 II/1II/2II/3II/4II/5 III/1III/2III/3 IV/1IV/2IV/3 V/1V/2V/3 VI/2VI/3 VII/1VII/2VII/3 Osvědčení Povinné výstupy osvědčení osvědčení Osvědčení Osvědčení Osvědčení Osvědčení Osvědčení Osvědčení Osvědčení Příprava kurzu „na klíč“ podle přání zákazníka

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 8 4. Čeho se vyvarovat….. Není to o ničem jiném, než o volbě šablon…. Benefit 7 Superpomůcka Kalkulačka on-line PROJEKTOVÝ ZÁMĚR

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 9 Tvorba didaktických sad… Čtyřhodinový seminář… Odborně zaměřená skupina pedagogů Základy tvorby didkatických materiálů, pravidla prezentace… Vedení lektorem s praktickou tvorbou metodických materiálů Vytvoření pracovní sady DUM

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 10 Cílená podpora tvorby sad didaktických materiálů Power point, Word, Excell Tvorba didaktických sad…

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 11 Tvorba didaktických sad…

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 12 Tvorba didaktických sad…

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 13 Tvorba didaktických sad… Nejvyšším bodem kraje je m vysoký vrchol Kotel nedaleko Harrachova v okrese Semily, nejnižší bod 208 m n.m. leží v okrese Liberec v místě, kde řeka Smědá opouští území České republiky.

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 14 Tvorba didaktických sad… Nejvyšším bodem kraje je m vysoký vrchol Kotel nedaleko Harrachova v okrese Semily, nejnižší bod 208 m n.m. leží v okrese Liberec v místě, kde řeka Smědá opouští území České republiky.

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 15 Tvorba didaktických sad… Nejvyšším bodem kraje je m vysoký vrchol Kotel nedaleko Harrachova v okrese Semily, nejnižší bod 208 m n.m. leží v okrese Liberec v místě, kde řeka Smědá opouští území České republiky.

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 16 Tvorba didaktických sad… Nejvyšším bodem kraje je m vysoký vrchol Kotel nedaleko Harrachova v okrese Semily, nejnižší bod 208 m n.m. leží v okrese Liberec v místě, kde řeka Smědá opouští území České republiky. Jaký je výškový rozdíl mezi oběma místy? Kotel ……………………………………… m Smědá ……………………………………… 208 m Rozdíl ……………………………………… x m x = 1435 – 208 x = Rozdíl výšek činí m

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 17 Tvorba didaktických sad… Nejvyšším bodem kraje je m vysoký vrchol Kotel nedaleko Harrachova v okrese Semily, nejnižší bod 208 m n.m. leží v okrese Liberec v místě, kde řeka Smědá opouští území České republiky. Nejv-šším bodem kraje je m v-soký vrchol Kotel nedaleko Harrachova v okrese Sem-ly, nejnižší bod 208 m n.m. leží v okrese L-berec v místě, kde řeka Smědá opouští území České republ-ky.

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 18 Tvorba didaktických sad… Nejvyšším bodem kraje je m vysoký vrchol Kotel nedaleko Harrachova v okrese Semily, nejnižší bod 208 m n.m. leží v okrese Liberec v místě, kde řeka Smědá opouští území České republiky. Jakou práci musí vykonat turista s hmotností 78 kg a s batohem o hmotnosti 12 kg, když chce v našem kraji vystoupat z nejnižšího místa na nejvyšší? W p = m.g.h

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 19 Tvorba didaktických sad… Nejvyšším bodem kraje je m vysoký vrchol Kotel nedaleko Harrachova v okrese Semily, nejnižší bod 208 m n.m. leží v okrese Liberec v místě, kde řeka Smědá opouští území České republiky. Určete vzdušnou vzdálenost mezi těmito dvěma body… Měřítko… Cm na mapě…

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 20 Tvorba didaktických sad… Nejvyšším bodem kraje je m vysoký vrchol Kotel nedaleko Harrachova v okrese Semily, nejnižší bod 208 m n.m. leží v okrese Liberec v místě, kde řeka Smědá opouští území České republiky.

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 21 Jiná regionální témata… … až Tvorba didaktických sad…

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 22 Evidence didaktických sad… Vysoké počty DUM Povinnost pilotovat Povinnost archivovat Udržitelnost (následné používání) Přehledná evidence Pomůcka pro ředitele I Pomůcka pro ředitele I Pomůcka pro ředitele II Pomůcka pro ředitele II

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 23 Projekt, který nabízí učitelům víc než vzdělání

Komplexní řešení „Šablon klíčových aktivit“ projektu EU peníze školám 24 Děkuji vám za pozornost Robert Gamba Centrum vzdělanosti Libereckého kraje