SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU 23.5.2016 MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prioritní osa 4 Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání jednání Řídicího výboru Operačního programu Výzkum,
Advertisements

Krajské akční plány Základní východiska
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Místní akční plán vzdělávání na území OPR Blansko Ustavující setkání Řídícího výboru Partnerství MAP,
Místní Akční Plány rozvoje vzdělávání Ustavující setkání Partnerství MAP v rámci Prahy 15.
Místní akční plán na Otrokovicku CZ /0.0/0.0/15_005/
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Prezentace pro pracovní skupinu (území Přemyslovské střední Čechy o.p.s.) Slaný,
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
I. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ 25. Ledna 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
1. Jednání řídícího výboru MAP ORP Prachatice , MěÚ Prachatice.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Strana 1 První zasedání Řídícího výboru k projektu ZPRACOVNÍNÍ MÍSTNÍHO AKČNÍHO PLÁNU PRO ORP ODRY 27. dubna 2016 Datum:
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro ORP Veselí nad Moravou Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje Analýzy potřeb pro KAP Olomouc, RNDr. Bronislava Vláčilová Věcná manažerka KAP Krajský.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Základní informace o spolupráci KAP a MAP Martin Majcík 1.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
MAP Trutnovsko Základní informace , Havlovice MAP Trutnovsko.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
1. SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP SO ORP KUTNÁ HORA 30. BŘEZNA 2016 DAČICKÉHO DŮM, KUTNÁ HORA.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
III. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ
MAP – Místní akční plán ORP RK
Strategické řízení a plánování
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Podpora krajského akčního plánování
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Aktivity projektu Co máme hotovo a co nás čeká
Společné setkání „minitýmů“
Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Libereckého kraje
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Konference „Krajský akční plán vzdělávání v Ústeckém kraji 1“
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE CZ /0
2. jednání řídícího výboru
Analýza potřeb v území.
4. zasedání PS Vzdělávání pro území Plzeňského kraje
Krajský akční plán vzdělávání ÚK
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
2. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Aktuální informace o projektu
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Od MAP I k MAP II v Plzeňském kraji
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Implementace Krajského akčního plánu 1 v Karlovarském kraji
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Tým MAS Vladař, o. p. s. Řídící výbor MAP 2.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
Transkript prezentace:

SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík

Program jednání 1)Seznámení se s programem 2)Co je to MAP (cíle, podmínky, struktura) 3)Členové a funkce Řídícího výboru (ŘV) - seznámení 4)Status a Jednací řád ŘV - schvalování 5)Volba předsedy, manažera ŘV, návrh členů pracovních skupin 6)Vize strategického rámce - připomínky 7)Volba priorit v rozvoji vzdělávání 8)Diskuse, závěr

2) MAP – místní akční plán vzdělávání Cíle: - zlepšit kvalitu vzdělávání v MŠ a ZŠ (děti a žáci do 15 let) - podpořit spolupráci všech aktérů ve vzdělávání (zřizovatelé, školy, rodiče, zájmové a neformální vzdělávání) - podpořit společné sdílení (informací, zkušeností, činností a aktivit…) Důležitá podmínka: MAP je zpracován ve spolupráci s partnery v daném území, respektuje národní strategické dokumenty.

Struktura MAP a očekávané výstupy Analytická část (analýza strategických dokumentů na národní i místní úrovni, vyhodnocení dotazníků, stanovení priorit, SWOT analýzy) Dohoda o prioritách vzdělávací politiky v území tzv. Strategický rámec MAP do roku 2023 Akční plán = soubor opatření (aktivit), ve kterých se navrhují konkrétní řešení místních problémů v dohodnutých prioritách (aktivity jednotlivých škol, aktivity spolupráce, rozvoj infrastruktury)

4) Status a Jednací řád Řídící výbor (ŘV) partnerství MAP je orgán jmenovaný ve shodě členů partnerství MAP. Má povinné členy, kterými jsou: zástupce realizátora projektu MAP; kraje; zřizovatelů škol - bez rozdílu zřizovatele, tj. včetně soukromých a církevních; vedení škol, výborní učitelé; zástupce organizací neformálního a zájmového vzdělávání (mimo školních družin); základních uměleckých škol; KAP; rodičů, kteří jsou doporučení školskými radami nebo organizacemi (NNO) sdružujícími rodiče. Dále může mít další členy, kteří jsou nominováni tak, aby ŘV co nejreprezentativněji odrážel zastoupení členů v partnerství MAP. ŘV má předsedu a manažera ŘV, kteří jsou voleni členy ŘV. Řídící výbor je hlavní pracovní orgán, který řídí partnerství MAP a zároveň je platformou, na níž se odehrává spolupráce všech relevantních aktérů ve vzdělávání v daném území (na základě reprezentativního zastoupení), rozhoduje o tvorbě pracovních skupin, jmenuje jejich garanty, svolává jednání partnerství a navrhuje jeho program, zodpovídá za komunikaci partnerství MAP směrem k obcím v území, k MŠMT, kraji a dalším partnerům. Řídící výbor také schvaluje dokumenty dle Postupu zpracování MAP a je zodpovědný za jejich realizaci. Řídící výbor jedná v souladu s Jednacím řádem ŘV.Jednacím řádem ŘV

5) Volba předsedy a manažera ŘV, pracovní skupiny - návrh PS 1: Předškolní vzdělávání a péče (dostupnost – inkluze – kvalita) PS 2: Základní vzdělávání – polytechnické vzdělávání (Rozvoj podnikavosti a iniciativy; Kariérové poradenství v ZŠ; Rozvoj kompetencí v polytechnickém vzdělávání) PS 3: Základní vzdělávání – matematická gramotnost (Rozvoj matematické gramotnosti; Rozvoj digitálních kompetencí) PS 4: Základní vzdělávání – inkluze (Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem; Rozvoj sociálních a občanských kompetencí; Rozvoj kulturního povědomí a vyjádření) PS 5: Základní vzdělávání – čtenářská gramotnost (Čtenářská gramotnost v základním vzdělávání; Rozvoj kompetencí pro aktivní používání cizího jazyka) PS 6: Infrastruktura (Investice do rozvoje kapacit ZŠ)

6) Vize Strategického rámce Do procesu vzdělávání a výchovy dětí a žáků v ORP Šumperk vstupují odborně vzdělaní, motivovaní a spokojení ředitelé a učitelé. Všichni účastníci vzdělávání budují vzájemné pozitivní vztahy založené na respektu a důvěře. Škola připravuje děti a žáky na to, aby byli schopni uspět v dalších stupních vzdělávání a následně i na trhu práce a aby si našli své oprávněné místo v občanské společnosti. Školy se maximálně snaží o co nejužší propojení s reálným životem a praxí. Buduje se úzká spolupráce mezi školami a zřizovateli. Školy si vyměňují zkušenosti mezi sebou navzájem. Škola je pro pedagogy, děti i rodiče bezpečným místem vzájemné důvěry, místem otevřeným pro všechny děti bez rozdílu, včetně těch se speciálními vzdělávacími potřebami.

MŠ 1)Polytechnické vzdělávání 2)Rozvoj matematické pregramotnosti 3)Inkluze – společné vzdělávání 4)Rozvoj čtenářské pregramotnosti 5)Digitální kompetence pedagogů 6)Iniciativa a kreativita dětí 7)Sociální a občanské dovednosti ZŠ 1)Polytechnické vzdělávání 2)Jazykové vzdělávání 3)Rozvoj matematické gramotnosti 4)Podnikavost, iniciativa, kreativita žáků 5)Digitální kompetence pedagogů 6)Rozvoj čtenářské gramotnosti 7)Inkluze – společné vzdělávání 8)Sociální a občanské dovednosti 7) Priority v ORP Šumperk dle dotazníků… …a které priority jsou ty vaše?

Děkujeme za pozornost.