Systém vyšších rostlin pro základní vzdělávání program semestru Cvičení 21. 9. – úvodní hodina, zadání témat 12. 10. – konzultace 26. 10. – prezentace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Označení DUM Ku - DUM Autor Příjmení a jméno: Kučejová Blanka, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Advertisements

Bakterie. Jsou jednobuněčné organismy Stavba buňky bakterií – nakresli a popiš str. 30.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jana Vaňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02A_18_LESY MÍRNÉHO PÁSU TEMA:Přírodní obraz.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 4. ročník Ing. Hana Adamcová Vytvořeno: 2011.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY NA ŠKOLNÍ ROK 2016/2017.
Výchovná poradkyně D. Pospíšilová. Přijímací řízení 2016 Maximálně 2 přihlášky originál a kopie v 1. kole Zrušení výstupního hodnocení Pozvánka na přijímací.
Biogeografie – cvičení jaro 2015 Mgr. Petr Vybral.
18 ORGÁNY OCHRANY PŘÍRODY. Orgány ochrany přírody Ministerstvo životního prostředí – MŽP Krajský úřad – KÚ Obec s rozšířenou působností – ORP Obecní úřad.
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_468.
ZÁKLADNÍ POTŘEBY DĚTÍ MUDr. EVA VANÍČKOVÁ,CSc. Ústav zdraví dětí a mládeže.
Úvod do botaniky - vědní obory, vědci, systém Autor: Mgr. Jitka MaškováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Ročníková Práce Webové stránky města Nová RoleWebové stránky města Nová Role.
Potraviny rostlinného původu VY_32_INOVACE_Kaluzova_
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Úřad práce České republiky
Biogeografie – cvičení jaro 2015
Vzájemná poloha dvou přímek v rovině
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: ORGÁNY TĚL SEMENNÝCH ROSTLIN
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
VY_32_INOVACE_ Podnebí mírného pásma Autor
JARO? LÉTO? ZIMA? PODZIM? ROČNÍ OBDOBÍ
ROSTLINY, ČÁSTI TĚLA - TEST
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
Regionální geologie ČR G5021 cvičení
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
20.let ČSR a ORL ČAZV - Praha,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_ Rostlinstvo a živočišstvo Autor
100 SEKCE OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY 200 SEKCE VNITŘNÍCH SLUŽEB
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Literatura českého jazyka
Organizace a požadavky
Ekosystém pole Savci Přírodověda 4. ročník
Program – – → 1. blok – dotazy posluchačů k prezentaci z minulého semináře, poskytování informací o dítěti, informovaný souhlas.
SLOVENSKO. SLOVENSKO POLOHA V RÁMCI EVROPY1 SLOVENSKO hlavní město Bratislava rozloha cca km2 počet obyvatel cca náboženství římští.
Zákon o lesích (lesní zákon) č. 289/1995 Sb.
GVID – MATURITA 2018 aktuální stav – říjen 2017.
ZAJÍMAVÉ WEBOVÉ STRÁNKY
19 NATURA 2000 Ochrana přírody a EU.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Další datové a informační zdroje AOPK ČR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Marie Polanská NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Krkonošský národní park.
VY_52_INOVACE_11_ Rostliny v rybníku a okolí
Specializace: L, S Logopedie 1
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Vladimíra Houšková Název materiálu:
PEXESO.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
ZAJÍCOVITÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
STULÍK ŽLUTÝ BLATOUCH BAHENNÍ
Didaktika učiva biologie člověka
Mgr. et Mgr. Michal Tuláček 9. října 2017
Žákovský parlament Vypracovali: Vojtěch Halík, Anna Adámková, IX.A
Půdní obal Země = pedosféra Pedologie = věda o půdě
KOŘEN FUNKCE - roste jako první ze semene - upevňuje rostlinu v půdě
Gymnázium Brno-Řečkovice, Terezy Novákové 2
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Eva Ježková Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_ZEMEPIS_18.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Autor: Mgr. Helena Nováková
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
České země za 1. světové války
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
TŘÍDNÍ SCHŮZKY PROBĚHLÉ AKCE AKCE PŘED NÁMI EXKURZE VÍDEŇ
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
GVID – MATURITA 2019 aktuální stav – říjen 2018.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Řízené mapové listy (GIS3)
PŘÍRODOPIS 6 HMYZ.
Informační modelování staveb (BIM)
Prezentace seznamuje žáky se znaky a vybranými zástupci blanokřídlých.
Transkript prezentace:

Systém vyšších rostlin pro základní vzdělávání program semestru Cvičení – úvodní hodina, zadání témat – konzultace – prezentace témat – prezentace témat 5-7 Přednášky ?

Témata pro prezentaci ve skupinách 1.Biomy Země (Liška, Reňaková, Štěpán) 2.Fytogeografické členění Země (květenné oblasti) (Brabencová, Modlová, Stupková) 3.Fytogeografické členění České republiky (Brtníčková, Durna, Machynka) 4.Základní vegetační typy České republiky (Sačko, Lamprou, Krchňáková) 5.Flóra České republiky (původní a nepůvodní druhy) (Kosíková, Strohová, Nováková) 6.Ochrana přírody v České republice (Bakalová, Jurčáková, Friebová) 7.Endemity ČR (Hladilová, Pecová, Pospíšilová)

Literatura a další zdroje 1.Biomy Země – Hendrych R. (1984): Fytogeografie. SPN, Praha. – Prach a kol. (2009): Ekologie a rozšíření biomů na Zemi. Scientia, Praha. – časopis Preslia 84/3 (dostupné online na – biomy ČR 2.Fytogeografické členění Země (květenné oblasti) – online: botany.cz (články V. Grulicha) – Hendrych R. (1984): Fytogeografie. SPN, Praha. – články z časopisu Živa (dostupné online) 3.Fytogeografické členění České republiky – Hejný S. et Slavík B. (1997): Květena České republiky 1. Academia, Praha. (regionálně fytogeografické členění str ) – Slavík (1988): Regionálně fytogeografické členění. In: Květena ČSR I., Academia, Praha, mapová příloha. – časopis Preslia 84/3 (dostupné online na 4.Základní vegetační typy České republiky – Hejný S. et Slavík B. (1997): Květena České republiky 1. Academia, Praha. (kapitola Rostlinstvo str ) – Šomšák L. a kol. (1997): Velká kniha rostlin, hornin, minerálů a zkamenělin. Príroda, Bratislava. – časopis Preslia 84/3 (dostupné online na 5.Flóra České republiky (původní a nepůvodní druhy) – Pyšek P. et Tichý L. (eds.) (2001): Rostlinné invaze. Rezekvítek, Brno. – časopis Preslia 84/3 (dostupné online na – Mlíkovský J. & Stýblo P. (eds.) (2006): Nepůvodní druhy fauny a flóry ČR. ČSOP, Praha. (dostupné online na – články z časopisu Živa (dostupné online) 6.Ochrana přírody v České republice (vyhláška, červený seznam, Evropa) – časopis Příroda 2001/18 – časopis Preslia 84/3 (dostupné online na – zákon, vyhláška – web AOPK ( – botany.cz 7.Endemity ČR – Grulich V. (2014): Kde rostou naše endemity. Přírodovědná společnost, Český Brod. (dostupné online na nahled.pdf) – Hendrych R. (1984): Fytogeografie. SPN, Praha. – časopis Preslia 84/3 (dostupné online na (str. 516)