ZŠ Týnec nad Labem Autor: Mgr. Monika Kysilková VY_32_INOVACE_16_Matematika pro 8.ročník_Slovní úlohy s užitím rovnic- test 2 Téma: Slovní úlohy s užitím.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Advertisements

MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Slovní úlohy o n méně/více 0-20
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Odčítání v druhé desítce bez přechodu
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
Název Slovní úlohy řešené soustavou rovnic 1 Předmět, ročník
Digitální učební materiál
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
AUTOR: Martina Dostálová
Zdroj obrazového materiálu
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_12.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Matematika - 1. stupeň ZŠ Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_03_01.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_562_PÍSEMNÉ_SČÍTÁNÍ Téma: OPAKOVÁNÍ – PÍSEMNÉ.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PROCENTA % % % 7. ročník ZŠ Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová
Matematika – 2. ročník ZŠ „Slovní úlohy vážně i nevážně“
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
MATEMATIKA Lineární rovnice ve slovních úlohách I.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Název DUM: VY_32_Inovace_2.3.8 Slovní úlohy – zápis a výpočet Název sady: Matematika 2.ročník.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Matematika Autor: Mgr. Martina Durinová SLOVNÍ ÚLOHY.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_02_Matematika pro 7.ro č ník_S č ítání a od č ítání zlomk ů Téma: S č ítání a od č ítání zlomk.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblastMatematické vzdělávání PředmětMatematika Tematický.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_07_PRVOUKA 1. ROČNÍK_JARNÍ HRY
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
AUTOR: Mgr. Marcela Veisová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Procenta © Eva Černá Prezentace je zaměřena na procvičování slovních úloh na procenta. Obsahuje 6 úloh řešených trojčlenkou. Autor: Mgr. Eva Černá Dostupné.
AUTOR: Martina Dostálová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
VY_32_INOVACE_18_09_slovní úloha
Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_01_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DVĚMA A TŘEMI
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
VY_32_INOVACE_10_NÁSOBENÍ A DĚLENÍ_PROCVIČOVÁNÍ
VY_32_INOVACE_19_PRVOUKA 1. ROČNÍK_NAKUPOVÁNÍ
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ A MATEŘSKÁ ŠKOLA BŘEZNO
SLOVNÍ ÚLOHY 2.ročník - do 100 s přechodem desítky, o méně.
VY_32_INOVACE_06_SLOVNÍ DRUHY_ZÁJMENA 1
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Slovní úlohy Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA 1. ROČNÍK_PRANOSTIKY II.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Alena Darebná
Téma: Předmět a příslovečné určení
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Člověk a jeho svět 2.ročník
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
VY_32_INOVACE_18_PRVOUKA 1. ROČNÍK_VOLNÝ ČAS
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Transkript prezentace:

ZŠ Týnec nad Labem Autor: Mgr. Monika Kysilková VY_32_INOVACE_16_Matematika pro 8.ročník_Slovní úlohy s užitím rovnic- test 2 Téma: Slovní úlohy s užitím rovnic -test 2 CZ.1.07/1.4.00/ Vytvořeno: září 2011

Anotace Digitální učební materiál Slovní úlohy s užitím rovnic - test 2 je určen pro žáky základní školy. Je zaměřen k prověření probraného učiva. Je vhodný pro prezentaci na interaktivní tabuli.

A) 1) Na letní tábor odjelo 66 dětí. Chlapců bylo o 20% více než dívek. S dětmi jelo i 6 vedoucích. Kolik lůžek je třeba na táboře připravit? Kolik bude na táboře dívek a kolik chlapců? B) 1) Jana si koupila na oslavu svých narozenin 2,9 kg ovoce. Jahod bylo o 20 % více než jablek a hroznového vína bylo o 30% méně než jablek. Kolik kg jahod si Jana kupila? test:

A) 1) Na letní tábor odjelo 66 dětí. Chlapců bylo o 20% více než dívek. S dětmi jelo i 6 vedoucích. Kolik lůžek je třeba na táboře připravit? Kolik bude na táboře dívek a kolik chlapců? dívky………….…x…………30 chlapci………..1,2x………..36 celkem dětí……66………...66 vedoucí ……… ,2x + x = 66 2,2x = 66 / x = 660 x = 30 Na táboře je třeba připravit 72 lůžek pro 30 dívek, 36 chlapců a 6 vedoucích.

B)1) Jana si koupila na oslavu svých narozenin 5,8 kg ovoce. Jahod bylo o 20 % více než jablek a hroznového vína bylo o 30% méně než jablek. Kolik kg jahod si Jana kupila? jablka…………….x…………...2 kg jahody……..….1,2x ,4 kg víno……………0,7x…………..1,4 kg celkem……….5,8 kg 5,8 kg x + 1,2x + 0,7x = 5,8 2,9x = 5,8 x = 2 Jana si koupila 2,4 kg jahod. B)1) Jana si koupila na oslavu svých narozenin 5,8 kg ovoce. Jahod bylo o 20 % více než jablek a hroznového vína bylo o 30% méně než jablek. Kolik kg jahod si Jana kupila? jablka…………….x…………...2 kg jahody……..….1,2x ,4 kg víno……………0,7x…………..1,4 kg celkem……….5,8 kg 5,8 kg x + 1,2x + 0,7x = 5,8 2,9x = 5,8 x = 2 Jana si koupila 2,4 kg jahod.

Zdroje